Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
M (: skriver:

Nej, det er trist, hvis hun tror hun får det bedre inden i af at være "perfekt" uden på.. 

Jeg er meget enig i, at det er uhyggeligt at lade sig operere til det umenneskelige - i mine øjne er hun skræmmende at se på - men mon ikke, der også er et økonomisk aspekt i det? Jeg kunne da forestille mig, at hun scorer kassen på de fotos, der går verden rundt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

jydeinden

Mor og meget mere skriver:

Selv tak, og jeg holder heller ikke min holdning tilbage - følte bare mere for at give en sarkastisk tilbagemelding på det grove svar, du modtog, og som jeg samtidig anmeldte. 

Det er på grænsen til det morsomme at bede andre blande sig uden om en debat her. 

er ganske enig.. og takker for at du anmeldte det, synes jeg er sødt, og tager det som en støtte af retten til at debattere på et ærligt og fornuftigt plan.

men jeg havde ikke set på det fra den komiske vinkel som du anskuer det, men du har da fuldkommen ret, det er da små komisk

Anmeld

6. oktober 2012

Mettefpigen

Selv tak, og jeg holder heller ikke min holdning tilbage - følte bare mere for at give en sarkastisk tilbagemelding på det grove svar, du modtog, og som jeg samtidig anmeldte. 

Det er på grænsen til det morsomme at bede andre blande sig uden om en debat her. 

Jaa mærkeligt at bede folk blande sig udenom, men at gøre det når man samtidig har skrevet noget om 'dem' det er endnu mærkeligere

Anmeld

6. oktober 2012

Kofoed.

Lone H. skriver:

har i så set hende den anden, hende der er blevet opereret som en japansk manga figur ??

Anastasiya Shpagina

Du skulle lige ødelægge min piges navn

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Jeg er meget enig i, at det er uhyggeligt at lade sig operere til det umenneskelige - i mine øjne er hun skræmmende at se på - men mon ikke, der også er et økonomisk aspekt i det? Jeg kunne da forestille mig, at hun scorer kassen på de fotos, der går verden rundt. 

Jo, jeg tror da helt sikkert hun (eller hendes bagmænd?) tjener kassen.. 

Anmeld

6. oktober 2012

FruStolpe

Det er jo helt galt det der 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

FruStolpe skriver:

Det er jo helt galt det der 

Synes faktisk ikke "Barbie" ser så frygtelig ud på dette billede.. Måske fordi håret skjuler hendes umenneskelige krop? 

Anmeld

6. oktober 2012

FruStolpe

Synes faktisk ikke "Barbie" ser så frygtelig ud på dette billede.. Måske fordi håret skjuler hendes umenneskelige krop? 

Ja måske. Men hvad sker der for hende den anden????

Anmeld

6. oktober 2012

BellaT

"Barbie" er vildt smuk. Det synes jeg altså.

Hende den anden er uhyggelig at se på. Synes jeg.

Anmeld

6. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
BellaT skriver:

"Barbie" er vildt smuk. Det synes jeg altså.

Hende den anden er uhyggelig at se på. Synes jeg.

Men synes du, hun ligner et menneske? Altså Barbie-pigen? I mine øjne ligner hun plastic. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.