Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

M (:

FruStolpe skriver:

Ja måske. Men hvad sker der for hende den anden????

Ja, hun ser virkelig frygtelig ud! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

M (:

BellaT skriver:

"Barbie" er vildt smuk. Det synes jeg altså.

Hende den anden er uhyggelig at se på. Synes jeg.

Jeg synes hun er alt for kunstig, men i forhold til hende den anden er hun da klart pænere ja. 

Anmeld

7. oktober 2012

Mettefpigen

FruStolpe skriver:

eDet er jo helt galt det der 

Helt ærligt, så var jeg blevet bange hvis jeg havde set dem på gaden......

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Helt ærligt, så var jeg blevet bange hvis jeg havde set dem på gaden......

Haha, det kan jeg da ikke forstå!

Anmeld

7. oktober 2012

Mettefpigen

M (: skriver:

Haha, det kan jeg da ikke forstå!

Hihi.. Ajj kunne du forestille dig en mørk aften?... Jeg var virkelig blevet bange....

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Hihi.. Ajj kunne du forestille dig en mørk aften?... Jeg var virkelig blevet bange....

Eller at have scoret dem i byen, og så vågne op ved siden af morgenen efter?

Anmeld

7. oktober 2012

Dorthe1986

Jeg håber virkelig det er fake.... Hvordan kan man føle at man har et behov for at gå så drastisk til værks? Stakkels pige....

Kom til at tænke på at siden hun har brugt alle de penge på det i så ung en alder, kan det så være noget hun er blevet købt til? En slags levende reklame.... Ej altså, hvor må det være smertefuldt altså.. fatter slet ikke de kan ændre så meget på øjnene uden at ødelægge nerver og alt muligt, altså kan de stadig fungere normalt? Ej jeg er så rystet over at man kan behandle sin krop sådan.. det næste bliver vel en levende lolitadukke

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Dorthe1986 skriver:

Jeg håber virkelig det er fake.... Hvordan kan man føle at man har et behov for at gå så drastisk til værks? Stakkels pige....

Kom til at tænke på at siden hun har brugt alle de penge på det i så ung en alder, kan det så være noget hun er blevet købt til? En slags levende reklame.... Ej altså, hvor må det være smertefuldt altså.. fatter slet ikke de kan ændre så meget på øjnene uden at ødelægge nerver og alt muligt, altså kan de stadig fungere normalt? Ej jeg er så rystet over at man kan behandle sin krop sådan.. det næste bliver vel en levende lolitadukke

Jeg frygter også at de er blevet købt til projektet, og at det nu er bagmænd, der tjener pengene på deres forvandlinger.. 

Anmeld

7. oktober 2012

Mettefpigen

M (: skriver:

HahHahqHahqh

Eller at have scoret dem i byen, og så vågne op ved siden af morgenen efter?

Hahaha ;-)

Anmeld

7. oktober 2012

Mor til Ella

HeidiØ skriver:

Ej nej, det er jo fuldstændig absurd!! .. Jeg tror virkelig også man som person skal være gjort af noget specielt stof for at ville ligge sig under en skalpel for det! Det er jo helt vildt det der!

Forstår ikke engang hun kan blive model. Og tænk at hun sikkert er rollemodel for mange små piger - nej, hvor er det grotesk!

Også min tanke.....

Bare min datter ikke ender med at se sådanne en "plastik fantastisk " person som stil ikon/rollemodel

ØV ALTSÅ (synes ikke engang hun er pæn )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.