Når livet siger f.... dig! (Og lillebrøster på vej)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

M&N

Frøken J. skriver:

Jeg kan godt huske det, og kan virkelig godt forstå man har brug for en pause efter sådan en omgang! Mine årsager er nok lidt mere barnlige Men så er det bare endnu mere fantastisk at få lov at følge en vellykket graviditet hos dig. Og tillykke med frøkenen! De små tøser er bare fantastiske Har i været til MD endnu? Synes bare det er så fedt hver gang man får lov at se ind i maven

Jeg er ret sikker på jeg har ret.. Også til NF, der scannede hun den lige mellem benene, og der var INTET! Kønnet er self. ikke udviklet endnu, men stadig. Og så tror jeg nu ikke en skid på den slags, men bare for sjov prøvede jeg også kinesisk kalender og pendul, og de siger også pige. Hehe!

Det går nok, der er jo forskellige årsager til at man lige har brug for at tage et smut herfra

Vi er super glade og lykkelige over at det lykkedes os at blive gravide igen, det tog alligevel 6 måneder og vi prøvede ikke da jeg blev gravid, så det kom faktisk som et chok! Men det går fremad, alt ser sundt og fint ud indtil videre. Vi var til NF i august og blev tilbudt en tidlig gennemscanning 3 uger efter som viste en sund og meget aktiv bette, og alle hendes tal var fine samt alt var som det skulle være! Det var rigtig dejligt - men alligevel er man nervøs! Den MA sidder meget fast i mig og er stadig ikke helt 100% ovenpå. Men det kommer man vel sig aldrig rigtig over, men glæder mig bare til at få min prinsesse i armene til februar

Jamen vi skal til MD imorgen, så sjovt du lige spørger Vi skal afsted kl 14, for havde lavet en tid så det passede med mandens arbejde og så holder han lige fri hele denne uge så det bliver en spændnings fuld dag imorgen!

Åh, jamen, hvorfor skulle du ikke have ret? Ønsker du dig så også en pige eller er det bare en fornemmelse, uden rigtig at have et ønske om køn? Jeg er spændt på svaret d. 23

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Du spammer så meget som du har lyst til

Jeg ved godt det er svært, og i virkeligheden ville jeg have det som dig, men nu står jeg ikke i den situation, så nu siger jeg alligevel hvad jeg tænker. Nu er de personer jo alligevel perifære, så deres holdning er i sidste ende total ligegyldig. Faktisk synes jeg ikke en gang, at du skal forsvare jeres valg om barn, hvis de begynder at sige noget. For hvis de ikke kan forstå, at man kan rammes af krise, når man kommer til det punkt, hvor man for alvor vil binde sig resten af livet, så er de bare ikke tankerne og bekymringerne værd. Igen, det er så let at sige. Det er bare så ærgerligt, at folk ikke bare kan holde deres tanker og meninger for sig selv. For sidste øjebliks panik er helt normalt, og i er jo kommet over det igen!

Tak Janne, du er bare SÅ god til at sætte lige nøjagtig de rigtige ord på - for du har jo så evigt ret.. Jeg vil virkelig tage dine ord til efterretning, og så tror jeg godt snart vi kunne finde på at stå frem..

For selvfølgelig skal de da ikke ødelægge vores glæde - man bliver bare så ængstelig og bekymret for hvad andre vil sige, og som nygravid er man vist hormonel nok i forvejen! 

Og ja, vi er SÅ enige om, at det er ærgeligt at folk ikke kan holde deres mund - vi kan vist begge komme i tanke om et grimt eksempel for ikke så længe siden, men i den sag blev det bare taget så flot og beundringsværdigt, og når vi finder modet til at stå frem vil jeg forsøge at gøre kunsten efter!

Jeg tror helt klart, at vores lille snak har bragt mig lidt tættere på at turde offentliggøre den største glæde i mit liv! 

Anmeld

2. oktober 2012

chael

Weeeiiiii.... Stort til lykke selvom jeg nu tror det bliver en dreng

Og så vil jeg bare give dig en for det med din depression.

Har selv været der, for mange år siden. Men man skal nok klare sig igennem, bare man åbner munden og får snakket.

Glæder mig til at høre om kønsscanningen.

*Camilla

Anmeld

2. oktober 2012

Hailiesmom11

Frøken J. skriver:

DET er spændende! Murren har været mine eneste symptomer begge gange, så måske

Ja det er rigtig spændende
Sidste gang fik jeg brystspændinger og det var derfor jeg tog en test.. Men jeg har på fornemmelsen der måske er noget.. For det er en helt anderledes murren

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

BabyWish2012 <3 skriver:

Det går nok, der er jo forskellige årsager til at man lige har brug for at tage et smut herfra

Vi er super glade og lykkelige over at det lykkedes os at blive gravide igen, det tog alligevel 6 måneder og vi prøvede ikke da jeg blev gravid, så det kom faktisk som et chok! Men det går fremad, alt ser sundt og fint ud indtil videre. Vi var til NF i august og blev tilbudt en tidlig gennemscanning 3 uger efter som viste en sund og meget aktiv bette, og alle hendes tal var fine samt alt var som det skulle være! Det var rigtig dejligt - men alligevel er man nervøs! Den MA sidder meget fast i mig og er stadig ikke helt 100% ovenpå. Men det kommer man vel sig aldrig rigtig over, men glæder mig bare til at få min prinsesse i armene til februar

Jamen vi skal til MD imorgen, så sjovt du lige spørger Vi skal afsted kl 14, for havde lavet en tid så det passede med mandens arbejde og så holder han lige fri hele denne uge så det bliver en spændnings fuld dag imorgen!

Åh, jamen, hvorfor skulle du ikke have ret? Ønsker du dig så også en pige eller er det bare en fornemmelse, uden rigtig at have et ønske om køn? Jeg er spændt på svaret d. 23

Jeg kan godt forstå, at det tager lang tid at komme videre - Især ved en MA, hvor man jo på ingen måde er forberedt på, hvad man skal til at finde ud af der er sket. Og man skal også have lov til den sorg. Jeg er sikker på, at det er vigtigt at bearbejde den og ikke forsøge at ignorere den - Man kan jo sagtens både sørge over det tabte, og glæde sig over det kommende lille liv.

Uh hvor spændende! Opretter du en tråd, så man lige kan følge med? Ikke fordi jeg tænker tingene ikke er i orden, men stadig altid dejligt med den midtvejs scanning og se hvor store de efterhånden er blevet. I modsætning til da de var på vingummibamsestadiet

Jamen for mig betyder det ikke noget, om det er det ene eller andet køn denne gang. Jeg må indrømme, at jeg gerne ville have en datter som første barn, og det fik jeg. Så nu ville jeg blive lige glad om det var det ene eller andet - Så det er udelukkende baseret på fornemmelse, ikke håb!

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

M (: skriver:

Tak Janne, du er bare SÅ god til at sætte lige nøjagtig de rigtige ord på - for du har jo så evigt ret.. Jeg vil virkelig tage dine ord til efterretning, og så tror jeg godt snart vi kunne finde på at stå frem..

For selvfølgelig skal de da ikke ødelægge vores glæde - man bliver bare så ængstelig og bekymret for hvad andre vil sige, og som nygravid er man vist hormonel nok i forvejen! 

Og ja, vi er SÅ enige om, at det er ærgeligt at folk ikke kan holde deres mund - vi kan vist begge komme i tanke om et grimt eksempel for ikke så længe siden, men i den sag blev det bare taget så flot og beundringsværdigt, og når vi finder modet til at stå frem vil jeg forsøge at gøre kunsten efter!

Jeg tror helt klart, at vores lille snak har bragt mig lidt tættere på at turde offentliggøre den største glæde i mit liv! 

I virkeligheden er det overflødigt jeg læser psykologi, jeg kan allerede det hele! Nej, spøg til side. Jeg fortæller dig jo bare det, som du allerede godt ved - Du skal bare have et spark i numsen for at indse det! Men kan VIRKELIG forstå dig, for jeg tænker selv (for meget) over, hvad andre tænker om mine valg osv. Men tænk på, at det er dit liv. Og når du er gammel og grå, hvad vil du så helst tænke på? Hvor ærgerligt det var du lagde låg på dig selv pga. andre, eller at du gjorde det som gjorde DIG glad? Du skal bare gøre det du har det bedst med, og hvis du ikke er klar til at skrive det endnu, er det også helt i orden

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

chael skriver:

Weeeiiiii.... Stort til lykke selvom jeg nu tror det bliver en dreng

Og så vil jeg bare give dig en for det med din depression.

Har selv været der, for mange år siden. Men man skal nok klare sig igennem, bare man åbner munden og får snakket.

Glæder mig til at høre om kønsscanningen.

*Camilla

Nu må vi se hvem der får ret, måske skal vi oddse! Haha

Men tusind tak! Jeg er sikker på at jeg, med de rette redskaber, nok skal komme gennem det. Og jeg har heldigvis en meget støttende og forstående mand ved min side!

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Hailiesmom11 skriver:

Ja det er rigtig spændende
Sidste gang fik jeg brystspændinger og det var derfor jeg tog en test.. Men jeg har på fornemmelsen der måske er noget.. For det er en helt anderledes murren

Altså det er ikke løgn at ingen graviditet er ens, så bare fordi du evt ikke har brystspændinger denne gang, er det ikke nødvendigvis en skidt ting. Mine symptomer kom fx meget senere denne gang! Men glæder mig til at følge dig, når du får de to fine streger

Anmeld

2. oktober 2012

L&V

Halløj og velkommen tilbage

Anmeld

2. oktober 2012

M (:

Frøken J. skriver:

I virkeligheden er det overflødigt jeg læser psykologi, jeg kan allerede det hele! Nej, spøg til side. Jeg fortæller dig jo bare det, som du allerede godt ved - Du skal bare have et spark i numsen for at indse det! Men kan VIRKELIG forstå dig, for jeg tænker selv (for meget) over, hvad andre tænker om mine valg osv. Men tænk på, at det er dit liv. Og når du er gammel og grå, hvad vil du så helst tænke på? Hvor ærgerligt det var du lagde låg på dig selv pga. andre, eller at du gjorde det som gjorde DIG glad? Du skal bare gøre det du har det bedst med, og hvis du ikke er klar til at skrive det endnu, er det også helt i orden

Du har så evigt ret - god med en lille psykologi-lektion her en almindelig, grå tirsdag aften.. 

Jeg tror vi venter lidt endnu, men jeg har klart mere gå-på-mod efter denne lille snak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.