BabyWish2012 <3 skriver:
Det går nok, der er jo forskellige årsager til at man lige har brug for at tage et smut herfra 
Vi er super glade og lykkelige over at det lykkedes os at blive gravide igen, det tog alligevel 6 måneder og vi prøvede ikke da jeg blev gravid, så det kom faktisk som et chok! Men det går fremad, alt ser sundt og fint ud indtil videre. Vi var til NF i august og blev tilbudt en tidlig gennemscanning 3 uger efter som viste en sund og meget aktiv bette, og alle hendes tal var fine samt alt var som det skulle være! Det var rigtig dejligt - men alligevel er man nervøs! Den MA sidder meget fast i mig og er stadig ikke helt 100% ovenpå. Men det kommer man vel sig aldrig rigtig over, men glæder mig bare til at få min prinsesse i armene til februar 
Jamen vi skal til MD imorgen, så sjovt du lige spørger
Vi skal afsted kl 14, for havde lavet en tid så det passede med mandens arbejde og så holder han lige fri hele denne uge så det bliver en spændnings fuld dag imorgen!
Åh, jamen, hvorfor skulle du ikke have ret? Ønsker du dig så også en pige eller er det bare en fornemmelse, uden rigtig at have et ønske om køn? Jeg er spændt på svaret d. 23 
Jeg kan godt forstå, at det tager lang tid at komme videre - Især ved en MA, hvor man jo på ingen måde er forberedt på, hvad man skal til at finde ud af der er sket. Og man skal også have lov til den sorg. Jeg er sikker på, at det er vigtigt at bearbejde den og ikke forsøge at ignorere den - Man kan jo sagtens både sørge over det tabte, og glæde sig over det kommende lille liv.
Uh hvor spændende! Opretter du en tråd, så man lige kan følge med?

Ikke fordi jeg tænker tingene ikke er i orden, men stadig altid dejligt med den midtvejs scanning og se hvor store de efterhånden er blevet. I modsætning til da de var på vingummibamsestadiet

Jamen for mig betyder det ikke noget, om det er det ene eller andet køn denne gang. Jeg må indrømme, at jeg gerne ville have en datter som første barn, og det fik jeg. Så nu ville jeg blive lige glad om det var det ene eller andet - Så det er udelukkende baseret på fornemmelse, ikke håb!