Når livet siger f.... dig! (Og lillebrøster på vej)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Mig fræk?! Det ved jeg ikke hvor du får fra min kære, det ord kan da slet ikke forbindes med mig

Nej du har selvfølgelig helt ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Snehund

God bedring!

Anmeld

2. oktober 2012

Jemion

Velkommen tilbage søde Janne

Er da ked af at hører at du har fået en dep men godt der bliver gjort noget ved det og din SP hjælper dig

Kæmpe tillykke med spiren i mavsen, glæder mig til at hører om din intuition er rigtig med om det er en lillesøster der ligger derinde

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej haha, jeg har også et par gange skrevet farvel tråde men det har altid endt med at vende tilbage. Synes det er helt ok med pauser, det kan man jo få brug for! Havde jo virkelig brug for en laaaang pause herinde fra da jeg måtte igennem en provokeret abort sidste år da jeg var i 12 uge (første gangs gravid) - ved ikke om du kan huske mit indslag, det var ret langt!

Joooo, det er kæmpe stort! Det er jo første gang og det var en kæmpe lykke at komme over på den anden side af NF og vi venter os en lille prinsesse der bobler rundt derinde, så livet er jo herligt!

Er spændt på om du får ret i din fornemmelse! Jeg troede det blev en dreng, men mavefornemmelsen sagde en pige

Jeg kan godt huske det, og kan virkelig godt forstå man har brug for en pause efter sådan en omgang! Mine årsager er nok lidt mere barnlige Men så er det bare endnu mere fantastisk at få lov at følge en vellykket graviditet hos dig. Og tillykke med frøkenen! De små tøser er bare fantastiske Har i været til MD endnu? Synes bare det er så fedt hver gang man får lov at se ind i maven

Jeg er ret sikker på jeg har ret.. Også til NF, der scannede hun den lige mellem benene, og der var INTET! Kønnet er self. ikke udviklet endnu, men stadig. Og så tror jeg nu ikke en skid på den slags, men bare for sjov prøvede jeg også kinesisk kalender og pendul, og de siger også pige. Hehe!

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Monica P skriver:

Velkommen tilbage og stort tillykke med graviditeten  

held og lykke med at komme over din depression

Monica

Tusind tak! Håber alt er vel hos jer

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

tanja. skriver:

Jeg kan ikke lade være, må have min daglig dosis Janne du kan os bare lade være at have så lækker og dygtig en unge man bare må følge

Kan kun sige det samme til dig

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Hailiesmom11 skriver:

Jamen vi har kun prøvet siden den 18/9
Men har haft murren i underlivet den sidste uges tid, så gad vide om der er noget endnu

DET er spændende! Murren har været mine eneste symptomer begge gange, så måske

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

sne190810 skriver:

Velkommen tilbage

Det er en fryd at læse nogle af dine lange indlæg, så det ser jeg frem til kommer lidt igen.

Tak skal du have - Ja, jeg har lidt svært ved at begrænse mig

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Snehund skriver:

God bedring!

Tak

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Jemion skriver:

Velkommen tilbage søde Janne

Er da ked af at hører at du har fået en dep men godt der bliver gjort noget ved det og din SP hjælper dig

Kæmpe tillykke med spiren i mavsen, glæder mig til at hører om din intuition er rigtig med om det er en lillesøster der ligger derinde

Tusind tak Og jeg har ret, det ved jeg. (Så tager jeg sikkert fejl )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.