BabyWish2012 <3 skriver:
Nej haha, jeg har også et par gange skrevet farvel tråde men det har altid endt med at vende tilbage. Synes det er helt ok med pauser, det kan man jo få brug for! Havde jo virkelig brug for en laaaang pause herinde fra da jeg måtte igennem en provokeret abort sidste år da jeg var i 12 uge (første gangs gravid) - ved ikke om du kan huske mit indslag, det var ret langt!
Joooo, det er kæmpe stort! Det er jo første gang og det var en kæmpe lykke at komme over på den anden side af NF og vi venter os en lille prinsesse der bobler rundt derinde, så livet er jo herligt!
Er spændt på om du får ret i din fornemmelse! Jeg troede det blev en dreng, men mavefornemmelsen sagde en pige 
Jeg kan godt huske det, og kan virkelig godt forstå man har brug for en pause efter sådan en omgang! Mine årsager er nok lidt mere barnlige

Men så er det bare endnu mere fantastisk at få lov at følge en vellykket graviditet hos dig. Og tillykke med frøkenen! De små tøser er bare fantastiske

Har i været til MD endnu? Synes bare det er så fedt hver gang man får lov at se ind i maven

Jeg er ret sikker på jeg har ret.. Også til NF, der scannede hun den lige mellem benene, og der var INTET! Kønnet er self. ikke udviklet endnu, men stadig. Og så tror jeg nu ikke en skid på den slags, men bare for sjov prøvede jeg også kinesisk kalender og pendul, og de siger også pige. Hehe!
Anmeld