Når livet siger f.... dig! (Og lillebrøster på vej)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Frøken J.

LMX skriver:

Jeg er forholdsvis ny herinde, men ikke desto mindre så TILLYKKE med graviditeten. Tillykke med at datteren spankulerer derud af.

Håber du kommer gennem din depression på bedst mulig vis. Du virker, ud fra din skrivemåde, som en pige med ben i næsen som nok skal komme ud på den anden side

Velkommen tilbage!

Tusind tak, det var rigtig sødt sagt :-) Jeg skal nok klare den, det plejer jeg! Det kræver bare energi og viljestyrke. "Bare". Hehe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Frøken J.

M (: skriver:

Hm, jeg tror måske godt vi kan finde på det efter MD for vi kan jo alligevel ikke skjule det for evigt..

Men mange af vores betænkeligheder ved at offentliggøre den for os ENORMT glædelige nyhed ligger i, at vi har nogen i vores omgangskreds, som vi VED vil komme med negative kommentarer (og vi har desværre ikke mulighed for at skære dem ud af vores liv), og dem har vi ikke lyst til at forholde os til før end højest nødvendigt.. Derfor overvejer vi meget det rette tidspunkt, og hvordan vi skal sige det på fjæsen, hvis vi overhovedet skal.. 

Jeg kan sagtens følge dig, men omvendt synes jeg det er synd, hvis i lader jer styre af det faktum, at andre er nogle idioter! Jeg synes i skal give dem den imaginære finger, og så gøre det som netop I har lyst til. Der er jo intet underligt eller forkert i jeres valg.. I er i den perfekte alder, har et godt parforhold, du når at blive uddannet osv. der er ikke noget at komme efter, så de skal bare klappe i og lade jer nyde jeres lykke

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Hailiesmom11 skriver:

Stort tillykke med bebse nr 2
Trist med din depression.. Og stort velkommen tilbage..
Godt du har en god SP der vil hjælpe dig

Tusind tak :-)

Anmeld

2. oktober 2012

M&N

Godt at se du er tilbage, der er et par stykker der har undret sig over hvor du blev af, så godt at se du er vendt tilbage

Stort tillykke med graviditeten! Håber du får en rigtig dejlig graviditet og kan følge dig selv herinde Jeg er selv blevet gravid og har termin 26 februar..

Er ked af med depressionen, men den skal du nok klarer 

Anmeld

2. oktober 2012

Hailiesmom11

Frøken J. skriver:

Tusind tak :-)

Vi er selv igang med baby nr 2 så jeg håber det går ligeså hurtigt som jer

Anmeld

2. oktober 2012

Mette.

Velkommen tilbage.

jeg håber du kommer vel over din depression og kommer tættere på dig selv. - og tillykke med den lille spire i maven, det bliver spændende.

Anmeld

2. oktober 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

JJeDejligt du er tilbage min egen!

Og glæææææder mig til at blive tante igen, snøøøøft Det har jeg vist ikke sagt før

Jeg har i hvertfald (næsten) ikke læst den sætning før

Velkommen tilbage skønne janne, kan ikke sige du er savnet får jo stillet min "lyst" på fb

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

BabyWish2012 <3 skriver:

Godt at se du er tilbage, der er et par stykker der har undret sig over hvor du blev af, så godt at se du er vendt tilbage

Stort tillykke med graviditeten! Håber du får en rigtig dejlig graviditet og kan følge dig selv herinde Jeg er selv blevet gravid og har termin 26 februar..

Er ked af med depressionen, men den skal du nok klarer 

Ja, jeg er ikke rigtig til det der show med en farveltråd, fordi jeg som regel altid ender med at vende tilbage, uanset hvor arrig jeg er når jeg går, og opsat på aldrig at komme tilbage

Og tusind tak! Og tillykke med den lille spire, synes du ikke bare det er stort?

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Hailiesmom11 skriver:

Vi er selv igang med baby nr 2 så jeg håber det går ligeså hurtigt som jer

Uuuuh held og lykke, hvor længe har i prøvet?

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Mette. skriver:

Velkommen tilbage.

jeg håber du kommer vel over din depression og kommer tættere på dig selv. - og tillykke med den lille spire i maven, det bliver spændende.

Tusind tak for det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.