Frøken J. skriver:
Jeg kan sagtens følge dig, men omvendt synes jeg det er synd, hvis i lader jer styre af det faktum, at andre er nogle idioter! Jeg synes i skal give dem den imaginære finger, og så gøre det som netop I har lyst til. Der er jo intet underligt eller forkert i jeres valg.. I er i den perfekte alder, har et godt parforhold, du når at blive uddannet osv. der er ikke noget at komme efter, så de skal bare klappe i og lade jer nyde jeres lykke 
Ja, og jeg ved jo også godt at du har ret, men alligevel er der den der nagende følelse..
Inden vi påbegyndte PB (som jo lykkedes utroligt hurtigt) havde vi lige en lille krise, hvor vi begge var i tvivl om, om det var os det skulle være (en slags sidste øjeblikspanik). Derfor havde vi en pause på en måneds tid, hvor vi begge (i virkeligheden nok mest mig) gik i byen og fik testet det af - og kom jo heldigvis begge til den beslutning, at vi elsker hinanden, og at vi vil have børn sammen..
MEN nu er vi jo bange for at få kommentarer som "I er kun sammen fordi du blev gravid" eller "det er et reparationsbarn", selvom vi begge ved det ikke er tilfældet - den lille spire har været planlagt i over et år inden vi overhovedet begyndte at prøve..
Men det er vildt frustrerende, at sådan en lille usikkerhed og dumhed kommer til at fylde så meget nu. Den overskygger vores lykke, og gør det hele lidt sværere..
Alle i vores tætte omgangskreds og vores familier er jublende lykkelige på vores vegne, det er de der perifære fjolser, som vi ikke kan undgå, der hæmmer det hele en smule..
What to do?
(Ej, nu spammer jeg totalt din tråd..
)
Anmeld