Frøken J. skriver:
Tusind tak 
Jeg er på det der hedder uofficielt orlov. Jeg er ikke sikker på, at man kan gøre sådan på alle uddannelser. Men jeg skal bare lade være at tilmelde mig fag og eksamen, og så først tilmelde mig fag igen når jeg vender tilbage. Imellemtiden får jeg SU som jeg plejer, for jeg er jo ikke gået på officielt orlov, og når jeg så vender tilbage, skal jeg søge om ekstra SU bagudrettet for den periode jeg har været syg. Det gøres med lægeerklæring, og så er jeg sikker på at få bevilget ekstra SU for den periode, hvor jeg ikke har læst - Har talt med SU.
Står du også med depression, søde?
Ja, det gør jeg desværre, blandet med en smule stress også. 
Jeg har haft depression før og efter endt barsel og start på uddannelse igen, har det atter gået ned af bakke og jeg har kunne mærke de samme symptomer på depression som jeg havde førhen.
Det er rigtig hårdt. Har endelig fået taget mig sammen til at snakke med min læge om det igen, synes bestemt ikke det var rart at skulle derop og fortælle at jeg atter ikke havde det godt og gik og var ked, stresset, konstant træt og uoplagt.
Jeg har endda et utrolig nemt skema med ganske få timer om ugen men jeg føler et enormt pres på mine skuldre og kan ikke engang tage mig sammen til at få læst lektier og møde forberedt op. 
Jeg skal snakke med min lærer/studievejleder i næste uge, så må jeg se hvad de siger og hvad mine muligheder her..
Anmeld