Frøken J. skriver:
Atter har jeg fundet min vej "hjem". Dog stadig ikke som primær.. Det har sine årsager
Så længe jeg har lov til at skride, når jeg af og til får for meget 
Jeg startede på studiet igen lige i starten af september. På et nyt og fantastisk hold. Desværre indhentede virkeligheden mig - Den virkelighed, som jeg længe havde forsøgt at benægte. Den depression, som jeg havde valgt at forsøge at ignorere. Og jeg kunne IKKE læse. Jeg kunne IKKE komme ud af døren. Jeg kunne IKKE overskue noget... Og kom bare længere og længere ned, til jeg til sidst fik taget tyren ved hornene og søgt læge. Og jo, som jeg også var klar over, var (er) jeg indehaver af en svær depression. Jeg har valgt at tage i hvert fald et års orlov fra studiet - Jeg kan ikke kæmpe mig gennem det lige nu, og jeg kan ikke fungere studiemæssigt på den måde. Så det bliver en meget, meget lang barsel, må man sige, for...
Jeg er gravid med lillebrøster til Rose! Oh yes! Efter 14 dages forsøg på at blive preggo, stod jeg sørme med positiv test. Det var nemt! Hehe :-) Jeg har temin den 3. april 2013, og jeg er i dag 13+6. Det er så stort! Og vi glæder os helt vildt! Vi skal til kønsscanning den 23. Oktober, men det er en pige. Det siger jeg ikke, fordi jeg håber eller ønsker det, men det kan jeg bare fornemme. Det bliver skægt at se!
Det går fint med Rose, som er startet i vuggestue. Hun bliver et år om en uges tid, her d. 10, og som 11 mdr. gammel tog hun sine første skridt, og 2 uger siden gik hun. Nu går hun udelukkende, det der med at kravle er noget pjat, synes hun vidst
Det er bare så HYGGELIGT at se hende tulle rundt på 2 buttede ben
Vi har problemer med noget natteroderi, men arbejder på at løse det.
Så hej hej... Hvis jeg skal gå hjemme SÅ længe, har jeg jo brug for noget at fordrive tiden med, og hvad bedre end at følge med hos jer andre... Håber i har det godt: Tillykke til alle nygravide og tillykke til jer, der har født.
Her er lige et foto af vores lille peanut fra nakkefoldsscanningen, som i øvrigt var helt perfekt.