Når livet siger f.... dig! (Og lillebrøster på vej)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Frøken J.

Månsson skriver:

Halløj og velkommen tilbage

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Miss Church

Frøken J. skriver:

Atter har jeg fundet min vej "hjem". Dog stadig ikke som primær.. Det har sine årsager Så længe jeg har lov til at skride, når jeg af og til får for meget

Jeg startede på studiet igen lige i starten af september. På et nyt og fantastisk hold. Desværre indhentede virkeligheden mig - Den virkelighed, som jeg længe havde forsøgt at benægte. Den depression, som jeg havde valgt at forsøge at ignorere. Og jeg kunne IKKE læse. Jeg kunne IKKE komme ud af døren. Jeg kunne IKKE overskue noget... Og kom bare længere og længere ned, til jeg til sidst fik taget tyren ved hornene og søgt læge. Og jo, som jeg også var klar over, var (er) jeg indehaver af en svær depression. Jeg har valgt at tage i hvert fald et års orlov fra studiet - Jeg kan ikke kæmpe mig gennem det lige nu, og jeg kan ikke fungere studiemæssigt på den måde. Så det bliver en meget, meget lang barsel, må man sige, for...

Jeg er gravid med lillebrøster til Rose! Oh yes! Efter 14 dages forsøg på at blive preggo, stod jeg sørme med positiv test. Det var nemt! Hehe :-) Jeg har temin den 3. april 2013, og jeg er i dag 13+6. Det er så stort! Og vi glæder os helt vildt! Vi skal til kønsscanning den 23. Oktober, men det er en pige. Det siger jeg ikke, fordi jeg håber eller ønsker det, men det kan jeg bare fornemme. Det bliver skægt at se!

Det går fint med Rose, som er startet i vuggestue. Hun bliver et år om en uges tid, her d. 10, og som 11 mdr. gammel tog hun sine første skridt, og 2 uger siden gik hun. Nu går hun udelukkende, det der med at kravle er noget pjat, synes hun vidst Det er bare så HYGGELIGT at se hende tulle rundt på 2 buttede ben Vi har problemer med noget natteroderi, men arbejder på at løse det.

Så hej hej... Hvis jeg skal gå hjemme SÅ længe, har jeg jo brug for noget at fordrive tiden med, og hvad bedre end at følge med hos jer andre... Håber i har det godt: Tillykke til alle nygravide og tillykke til jer, der har født.

Her er lige et foto af vores lille peanut fra nakkefoldsscanningen, som i øvrigt var helt perfekt.

Velkommen tilbage og mange gange tillykke med bebsen i maven! 

Ønsker dig al mulig held og lykke til dig og din snart lidt større familien  

Anmeld

2. oktober 2012

babymus77

Tillykke søde JanneDu skal nok komme dig!!! Mange knus 

Anmeld

2. oktober 2012

sne190810

Frøken J. skriver:

Tak skal du have - Ja, jeg har lidt svært ved at begrænse mig

Jo længere, jo bedre
Ej, men du skriver meget behageligt og i et letlæseligt sprog, så det er bare

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Miss Church skriver:

Velkommen tilbage og mange gange tillykke med bebsen i maven! 

Ønsker dig al mulig held og lykke til dig og din snart lidt større familien  

Tusind tak!

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

babymus77 skriver:

Tillykke søde JanneDu skal nok komme dig!!! Mange knus 

Mange tak Jeg kan slet ikke huske om jeg har fået sagt tillykke med dit nyeste skud på stammen, det er jo ved at være snart 1½ måned siden, men hvis ikke så forsinket tillykke

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

sne190810 skriver:

Jo længere, jo bedre
Ej, men du skriver meget behageligt og i et letlæseligt sprog, så det er bare

Det var godt nok virkelig sødt sagt - Tak skal du have!

Anmeld

2. oktober 2012

Filippa & Liva

Endnu engang tillykke..

Det bliver fantastisk med en lillebrøster

Må jeg høre dig, hvordan fungerer din orlov fra uddannelsen?

Spørger af ren nysgerrighed da jeg står i samme båd som dig, udover graviditeten..

Anmeld

2. oktober 2012

Hailiesmom11

Altså det er ikke løgn at ingen graviditet er ens, så bare fordi du evt ikke har brystspændinger denne gang, er det ikke nødvendigvis en skidt ting. Mine symptomer kom fx meget senere denne gang! Men glæder mig til at følge dig, når du får de to fine streger

Ja brysterne er blevet mere faste og masser af murren så glæder mig til at kunne teste d 15.
Jeg glæder mig også til at følge din graviditet med den bette

Anmeld

2. oktober 2012

Benjamins'mor

Stort tillykke med graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.