Når livet siger f.... dig! (Og lillebrøster på vej)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

modesty

Velkommen tilbage. 

Og nu kan jeg vist godt sige at jeg et par gange har været tæt på at spørge dig om du var OK (selvom jeg ikke kender dig). Synes at jeg mellem linjerne på dine ellers så positivt stemte indlæg kunne læse at der nok var lige lovlig mange bekymringer end hvad godt er... Hvad kan man lære af det? At det er dumt at holde sig tilbage.

Godt at du tager tyren ved hornene og får arbejdet med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Atter har jeg fundet min vej "hjem". Dog stadig ikke som primær.. Det har sine årsager Så længe jeg har lov til at skride, når jeg af og til får for meget

Jeg startede på studiet igen lige i starten af september. På et nyt og fantastisk hold. Desværre indhentede virkeligheden mig - Den virkelighed, som jeg længe havde forsøgt at benægte. Den depression, som jeg havde valgt at forsøge at ignorere. Og jeg kunne IKKE læse. Jeg kunne IKKE komme ud af døren. Jeg kunne IKKE overskue noget... Og kom bare længere og længere ned, til jeg til sidst fik taget tyren ved hornene og søgt læge. Og jo, som jeg også var klar over, var (er) jeg indehaver af en svær depression. Jeg har valgt at tage i hvert fald et års orlov fra studiet - Jeg kan ikke kæmpe mig gennem det lige nu, og jeg kan ikke fungere studiemæssigt på den måde. Så det bliver en meget, meget lang barsel, må man sige, for...

Jeg er gravid med lillebrøster til Rose! Oh yes! Efter 14 dages forsøg på at blive preggo, stod jeg sørme med positiv test. Det var nemt! Hehe :-) Jeg har temin den 3. april 2013, og jeg er i dag 13+6. Det er så stort! Og vi glæder os helt vildt! Vi skal til kønsscanning den 23. Oktober, men det er en pige. Det siger jeg ikke, fordi jeg håber eller ønsker det, men det kan jeg bare fornemme. Det bliver skægt at se!

Det går fint med Rose, som er startet i vuggestue. Hun bliver et år om en uges tid, her d. 10, og som 11 mdr. gammel tog hun sine første skridt, og 2 uger siden gik hun. Nu går hun udelukkende, det der med at kravle er noget pjat, synes hun vidst Det er bare så HYGGELIGT at se hende tulle rundt på 2 buttede ben Vi har problemer med noget natteroderi, men arbejder på at løse det.

Så hej hej... Hvis jeg skal gå hjemme SÅ længe, har jeg jo brug for noget at fordrive tiden med, og hvad bedre end at følge med hos jer andre... Håber i har det godt: Tillykke til alle nygravide og tillykke til jer, der har født.

Her er lige et foto af vores lille peanut fra nakkefoldsscanningen, som i øvrigt var helt perfekt.

Stort velkommen tilbage sødeste Janne - du har været savnet! Det bliver SÅ hyggeligt at følges lidt tættere med dig, og dejligt at kunne snakke åbent om det hele - det er jo lidt svært over fjæsen, når vi endnu ikke er ude af skabet..

Håber at se dig ovre i april-terminsgruppem! 

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

M (: skriver:

Stort velkommen tilbage sødeste Janne - du har været savnet! Det bliver SÅ hyggeligt at følges lidt tættere med dig, og dejligt at kunne snakke åbent om det hele - det er jo lidt svært over fjæsen, når vi endnu ikke er ude af skabet..

Håber at se dig ovre i april-terminsgruppem! 

Ja, nu skal der sludres Synes det er SÅ hyggeligt og pudsigt, at vi har fået termin lige op af hinanden! Skal i aldrig fortælle det på face, eller? Der er jo nogen der ikke vælger det, men tænker om ikke det er svært at lade være med at nævne det? Og tak

Anmeld

2. oktober 2012

serinasmor

Velkommen tilbage

tillykke med spiren

og håber resten løser sig

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

modesty skriver:

Velkommen tilbage. 

Og nu kan jeg vist godt sige at jeg et par gange har været tæt på at spørge dig om du var OK (selvom jeg ikke kender dig). Synes at jeg mellem linjerne på dine ellers så positivt stemte indlæg kunne læse at der nok var lige lovlig mange bekymringer end hvad godt er... Hvad kan man lære af det? At det er dumt at holde sig tilbage.

Godt at du tager tyren ved hornene og får arbejdet med det!

Dét må jeg give dig, du spotter den slags ret godt Jeg tror jeg har gået med det længe, også før Rose, men kombineret med en pisse hård start med Rose med dårligt fungerende amning, kolik mv., så ramlede det hele vist bare, da der endelig kom ro på, og jeg bedre kunne forholde mig til mig selv og mine følelser. Nu håber jeg bare at kunne arbejde på det og komme videre.. Og tak

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

serinasmor skriver:

Velkommen tilbage

tillykke med spiren

og håber resten løser sig

Tusind tak Nyt profilbillede, ikke? Det er rigtig godt!

Anmeld

2. oktober 2012

LMX

Jeg er forholdsvis ny herinde, men ikke desto mindre så TILLYKKE med graviditeten. Tillykke med at datteren spankulerer derud af.

Håber du kommer gennem din depression på bedst mulig vis. Du virker, ud fra din skrivemåde, som en pige med ben i næsen som nok skal komme ud på den anden side

Velkommen tilbage!

Anmeld

2. oktober 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Ja, nu skal der sludres Synes det er SÅ hyggeligt og pudsigt, at vi har fået termin lige op af hinanden! Skal i aldrig fortælle det på face, eller? Der er jo nogen der ikke vælger det, men tænker om ikke det er svært at lade være med at nævne det? Og tak

Hm, jeg tror måske godt vi kan finde på det efter MD for vi kan jo alligevel ikke skjule det for evigt..

Men mange af vores betænkeligheder ved at offentliggøre den for os ENORMT glædelige nyhed ligger i, at vi har nogen i vores omgangskreds, som vi VED vil komme med negative kommentarer (og vi har desværre ikke mulighed for at skære dem ud af vores liv), og dem har vi ikke lyst til at forholde os til før end højest nødvendigt.. Derfor overvejer vi meget det rette tidspunkt, og hvordan vi skal sige det på fjæsen, hvis vi overhovedet skal.. 

Anmeld

2. oktober 2012

serinasmor

Tusind tak Nyt profilbillede, ikke? Det er rigtig godt!

Jo ... det var absolut tiltrængt

men tak 

Anmeld

2. oktober 2012

Hailiesmom11

Stort tillykke med bebse nr 2
Trist med din depression.. Og stort velkommen tilbage..
Godt du har en god SP der vil hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.