FrkZier skriver:
ja - hvor ofte gør i det? og kan i lide det i ser?
jeg synes det er skræmmende så stor en tendens der er til at folk undgår at se sig sel i spejlet, "bare" fordi de ikke kan lide det de ser 
Det er efterhånden næsten som om det er et tabu, rent faktisk at synes man selv er køn, jeg kan ligeså godt være ærlig og sige, at jeg synes jeg er en køn pige, selvfølgelig er der da ting jeg gerne ville ændre, men sådan overordnet er jeg relativt tilfreds med den jeg er og hvordan jeg ser ud, og det er vigtigt for mig at være tilfreds med mig selv! da jeg var yngre gik jeg MEGET op i at farve hår, gå med linser osv fordi jeg var utilfreds, nu har jeg efterhånden bare lært at acceptere at nu ser jeg altså nu engang sådan her ud, og har derfor valgt at sætte mig tilfreds med det - men hvis jeg SIGER det her til nogen, kigger de på mig som var jeg verdens mest narcisitiske menneske der ikke laver andet end at sidde og beundre mig selv hele dagen lang, og det er nu altså ikke rigtigt 
Jeg er også rimelig tilfreds, der er vel altid noget man gerne ville have anderledes
Synes også jeg ser godt ud, men ikke på en måde så jeg er " se mig typen "
Men er jeg ikke tilfreds gør jeg også noget ved det
Elsker at gøre mig fin hver dag hvad enten jeg skal på arbejde, mødregruppe, bilka eller bare hjemme, elsker at være fin når kæresten kommer hjem fra arbejde
Synes enlig også man er dårlige til at sige til hinanden at man ser godt ud idag og sådan noget....
Anmeld