At kigge sig selv i spejlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

hehe skal lige holde øje med dem

hvorfor kigger du dig så ikke så meget i spejlet når du ikke er gravid?

Godt spørgsmål .. Kan ik se hvorfor jeg skal stå pg glo på mig selv
Har andre ting at tage mig til .. Kigger kun hvis jeg skal ha makeup på eller lign..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

FrkZier

Giraffen skriver:

vi har både et stort spejl i soveværelset og i mellemgangen så det er MANGE gange om dagen

og nu her hjemme på barsel så får mig og Nina også tit en sludder i spejlet

jeg har ingen komplekser med det jeg ser

hvor dejligt og hyggeligt at i lige for en sludder med spejlet hihi

Anmeld

20. september 2012

CarinaSB

FrkZier skriver:

ja - hvor ofte gør i det? og kan i lide det i ser?

jeg synes det er skræmmende så stor en tendens der er til at folk undgår at se sig sel i spejlet, "bare" fordi de ikke kan lide det de ser

Det er efterhånden næsten som om det er et tabu, rent faktisk at synes man selv er køn, jeg kan ligeså godt være ærlig og sige, at jeg synes jeg er en køn pige, selvfølgelig er der da ting jeg gerne ville ændre, men sådan overordnet er jeg relativt tilfreds med den jeg er og hvordan jeg ser ud, og det er vigtigt for mig at være tilfreds med mig selv! da jeg var yngre gik jeg MEGET op i at farve hår, gå med linser osv fordi jeg var utilfreds, nu har jeg efterhånden bare lært at acceptere at nu ser jeg altså  nu engang sådan her ud, og har derfor valgt at sætte mig tilfreds med det - men hvis jeg SIGER det her til nogen, kigger de på mig som var jeg verdens mest narcisitiske menneske der ikke laver andet end at sidde og beundre mig selv hele dagen lang, og det er nu altså ikke rigtigt

Kigger mig selv i speljet daglige .. Og gerne flere gange om dagen .. Mest fordi at jeg fandt et gråt hår her forleden dag ..  Men os fordi at jeg kan lide det jeg ser .. Min mand fortæller mig dagligt at jeg er så smuk og dejlig hvilket har gjort at jeg er tilfreds med det jeg ser 

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

CarinaSB skriver:

Kigger mig selv i speljet daglige .. Og gerne flere gange om dagen .. Mest fordi at jeg fandt et gråt hår her forleden dag ..  Men os fordi at jeg kan lide det jeg ser .. Min mand fortæller mig dagligt at jeg er så smuk og dejlig hvilket har gjort at jeg er tilfreds med det jeg ser 

et grå hår - vissevasse, det en del af charmen ved livet

hvor det dog dejligt at din mand sådan er med til at styrke din selvtillid!

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Godt spørgsmål .. Kan ik se hvorfor jeg skal stå pg glo på mig selv
Har andre ting at tage mig til .. Kigger kun hvis jeg skal ha makeup på eller lign..  

jamen, hvorfor sku du ikke lige tage et gik og sige: hold kæft du ser godt ud idag Trine?

Anmeld

20. september 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

jamen, hvorfor sku du ikke lige tage et gik og sige: hold kæft du ser godt ud idag Trine?

Det har jeg mine mænd til at si

*Tine 

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Det har jeg mine mænd til at si

*Tine 

det var også sødt af dem hehe

haha sooorry - synes også det så forkert ud da jeg skrev det

Anmeld

20. september 2012

CarinaSB

FrkZier skriver:

et grå hår - vissevasse, det en del af charmen ved livet

hvor det dog dejligt at din mand sådan er med til at styrke din selvtillid!

Det er rigtig dejligt .. Havde det slet ikk på den måde med mig selv inden jeg fandt ham .. Så han har virkelig givet mig et selvtillids boost ..

Anmeld

20. september 2012

Ditte-3

jeg ser mig da i spejled men er ik fan af hvad jeg ser. 

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

CarinaSB skriver:

Det er rigtig dejligt .. Havde det slet ikk på den måde med mig selv inden jeg fandt ham .. Så han har virkelig givet mig et selvtillids boost ..

hvor dejligt! - sig tak til ham fra mig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.