At kigge sig selv i spejlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

CarinaSB

FrkZier skriver:

hvor dejligt! - sig tak til ham fra mig hehe

Det skal jeg da gøre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

FrkZier

CarinaSB skriver:

Det skal jeg da gøre 

hehe godt!

Anmeld

20. september 2012

JustMe

FrkZier skriver:

haha tror nu ikke den er helt groet fast - det kræver bare en ordentligt potion viljestyrke at hive den ud

Jeg havde faktisk fået hevet den ud; men så opstod der lidt familiære prøvelser, som proppede den op igen

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

JustMe skriver:

Jeg havde faktisk fået hevet den ud; men så opstod der lidt familiære prøvelser, som proppede den op igen

åh ja det aldrig nemt når man ramler ind i uforudsete forhindringer, og vi er altså trods alt kun mennesker IKKE superhelte der bare kan kæmpe os uberørte igennem alt!

Anmeld

20. september 2012

HelleBelle

FrkZier skriver:

ja - hvor ofte gør i det? og kan i lide det i ser?

jeg synes det er skræmmende så stor en tendens der er til at folk undgår at se sig sel i spejlet, "bare" fordi de ikke kan lide det de ser

Det er efterhånden næsten som om det er et tabu, rent faktisk at synes man selv er køn, jeg kan ligeså godt være ærlig og sige, at jeg synes jeg er en køn pige, selvfølgelig er der da ting jeg gerne ville ændre, men sådan overordnet er jeg relativt tilfreds med den jeg er og hvordan jeg ser ud, og det er vigtigt for mig at være tilfreds med mig selv! da jeg var yngre gik jeg MEGET op i at farve hår, gå med linser osv fordi jeg var utilfreds, nu har jeg efterhånden bare lært at acceptere at nu ser jeg altså  nu engang sådan her ud, og har derfor valgt at sætte mig tilfreds med det - men hvis jeg SIGER det her til nogen, kigger de på mig som var jeg verdens mest narcisitiske menneske der ikke laver andet end at sidde og beundre mig selv hele dagen lang, og det er nu altså ikke rigtigt

Ja smukke pige nu er det jo nok lidt lettere at være tilfreds når sådan en som dig ser sig selv i spejlet .

Jeg har altid været utilfreds og er det stadig men med alderen bliver det lettere at acceptere, lidt lettere, at sådan ser jeg nu altså ud.

Hvis jeg en sjælden gang i det rigtige lys osv synes at jeg ser helt ok måske endda lidt godt ud er der sgu aldrig nogen der siger det til mig, og så begynder jeg jo at tvivle igen.... surt show.

Anmeld

20. september 2012

HelleBelle

Ditte-3 skriver:

jeg ser mig da i spejled men er ik fan af hvad jeg ser. 

Du er ellers virkelig smuk!!!

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

HelleBelle skriver:

Ja smukke pige nu er det jo nok lidt lettere at være tilfreds når sådan en som dig ser sig selv i spejlet .

Jeg har altid været utilfreds og er det stadig men med alderen bliver det lettere at acceptere, lidt lettere, at sådan ser jeg nu altså ud.

Hvis jeg en sjælden gang i det rigtige lys osv synes at jeg ser helt ok måske endda lidt godt ud er der sgu aldrig nogen der siger det til mig, og så begynder jeg jo at tvivle igen.... surt show.

haha jeg vælger at tage det som et kompliment men jeg skal nu lige love dig for jeg ikke altid har haft nemt ved at synes godt om det jeg så i spejlet, og var overbevist om at folk løj mig direkte op i ansigtet når de sagde jeg var smuk!

- i de situationer hvor man måske kunne have ønsket der var en til at fortælle dig du ser godt ud, så det vigtigt at du holder fast i, du SER SKU GODT UD! og "bare" hold fast i den fantatiske indstilling i stedet for at begynde at tvivle igen!

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

Ditte-3 skriver:

jeg ser mig da i spejled men er ik fan af hvad jeg ser. 

det er nemt for mig at sidde og sige det er helt fjollet du ikke er fan af det du ser! - fordi det burde du altså være! men jeg er godt klar over at du desværre ikke ændre mening bare fordi en vildt fremmed siger det til dig, men jeg vil virkelig opfordre dig til at bruge tiden foran spejlet på at sige til dig selv du er smuk smuk SMUK!

Anmeld

20. september 2012

Ditte-3

HelleBelle skriver:

Du er ellers virkelig smuk!!!

har jeg ik selv syntes i snart 10 år 

Anmeld

20. september 2012

Ditte-3

FrkZier skriver:

det er nemt for mig at sidde og sige det er helt fjollet du ikke er fan af det du ser! - fordi det burde du altså være! men jeg er godt klar over at du desværre ikke ændre mening bare fordi en vildt fremmed siger det til dig, men jeg vil virkelig opfordre dig til at bruge tiden foran spejlet på at sige til dig selv du er smuk smuk SMUK!

sss det er sødt sagt men du har også rat i at folk kan sige mange gode ting men så længe man ik selv føler det så hjælper det ik men sjov nok så kan de sige en dorlig ting og det hinger bare fast sss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.