Ciss skriver:
Jeg ser mig selv i spejlet hver dag, når jeg er på badet om morgenen. - men det er da ikke et syn, jeg glæder mig til. Det har det aldrig været, og jeg har vel accepteret, at jeg ser ud, som jeg ser ud. Jeg har aldrig været specielt køn, så det er ikke, fordi det er blevet så meget værre, selvom jeg har nogen ekstra kilo lige nu.
Jeg er jo stolt af min krop, fordi den har klaret at bære to fantastiske, dejlige unger frem. Jeg er ikke flov over de mærker, som graviditeterne har efterladt på kroppen. Men køn er jeg ikke. Har aldrig været, kommer aldrig til at blive.
Jeg pynter mig jo til specielle anledninger og gør da mit bedste for at blive så fin som muligt - ikke mindst for at vise omverden, at de og anledningen betyder noget for mig. Men det betyder ikke, at jeg opfatter mig selv som kønnere af den grund. Jeg forsøger i stedet at arbejde med ting som holdning og udstråling, for det har meget at sige for, hvordan man opfatter hinanden.
Min datter er smuk (-hun har sit udseende efter sin fars side.
). Det glæder mig. For man ved jo, at mange sociale ting er enklere for dem, som har udseendet med sig.
og jeg er nu sikker på at det ikke kun er hendes far din datter har sit smukke udseende fra, hun har jo lidt fra jer begge