At kigge sig selv i spejlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

dorthemus

132319 skriver:

Kun når jeg tager mascara på. Ellers er jeg helst fri!!

Og du der ellers er så smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

132319

dorthemus skriver:

Og du der ellers er så smuk

Ahh, mit spejlbillede fortæller mig lidt noget andet

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

Krussedulle skriver:

Jeg HADER spejle! Eller det er jo nok nærmere det de viser mig, som jeg hader!
Vi har ikke noget stort spejl for jeg ville ikke kunne have det stående!

Jeg ville gerne kunne sige at jeg elsker at de mig selv i spejet! For selvtillid er da det fedeste! Men min virkelighed er bestemt en anden!

ih hvor det bare ærgeligt! det gør mig rigtig ked af det at høre folk der virkelig ikke kan lide sit spejlbillede

du bør kigge dig selv noget oftere i spejlet, og sige til dig selv du er smuk!

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

La´chrissen skriver:

Selvfølgelig er der da nogle ting jeg gerne ville ændre, men er egentlig pænt tilfreds. Og kan nogle gang tage mig selv i at når jeg går forbi spejlet, så smiler jeg lige til mig selv. Hihi. Og jeg kan godt lide spejle. Ser rigtig tit i et.

hehe hvor dejligt, sådan skal det være!

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

Hvor dejligt at vi er enige!!

haha, ja, det er lidt skørt - we know.  

hehe det bestemt ikke skørt - det fantastisk

Anmeld

21. september 2012

B&J

jeg kan godt lig af se mig i spejlet nu jeg gør det dog ikke så tit men løber ikke væk fra spejel

Anmeld

21. september 2012

L&V

FrkZier skriver:

ja - hvor ofte gør i det? og kan i lide det i ser?

jeg synes det er skræmmende så stor en tendens der er til at folk undgår at se sig sel i spejlet, "bare" fordi de ikke kan lide det de ser

Det er efterhånden næsten som om det er et tabu, rent faktisk at synes man selv er køn, jeg kan ligeså godt være ærlig og sige, at jeg synes jeg er en køn pige, selvfølgelig er der da ting jeg gerne ville ændre, men sådan overordnet er jeg relativt tilfreds med den jeg er og hvordan jeg ser ud, og det er vigtigt for mig at være tilfreds med mig selv! da jeg var yngre gik jeg MEGET op i at farve hår, gå med linser osv fordi jeg var utilfreds, nu har jeg efterhånden bare lært at acceptere at nu ser jeg altså  nu engang sådan her ud, og har derfor valgt at sætte mig tilfreds med det - men hvis jeg SIGER det her til nogen, kigger de på mig som var jeg verdens mest narcisitiske menneske der ikke laver andet end at sidde og beundre mig selv hele dagen lang, og det er nu altså ikke rigtigt

Jeg kan kun gi dig ret, du er nemlig en rigtig flot pige

Jeg ser mig selv i spejlet flere gange om dagen.. I hverdagene har jeg ikke de store opture over mit uddsende, er mor til Laura på 1år (på mandag) og arbejder i en børnehave/vuggestue så det er ikke fordi man ser knald lækker ud der ha ha. Men når vi ska ud så syntes jeg det er fedt og gøre noget ud af det også er jeg da egentlig ret godt til freds.. Jeg har indset at jeg aldrig bliver et lille nips men er tilfreds med mine frodige former, selvfølgelig ku jeg godt tænke mig at justere lidt på dem men alt i alt er jeg tilfreds..

Jeg tror uanset hvor tynd, tyk, høj eller lav man er så er der altid noget man vil lave om og måske især efter man har født børn, men min krop er unik og har givet os det smukkeste barn og forhåbentligt flere så på den måde vil jeg altid være stolt

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Jeg kan kun gi dig ret, du er nemlig en rigtig flot pige

Jeg ser mig selv i spejlet flere gange om dagen.. I hverdagene har jeg ikke de store opture over mit uddsende, er mor til Laura på 1år (på mandag) og arbejder i en børnehave/vuggestue så det er ikke fordi man ser knald lækker ud der ha ha. Men når vi ska ud så syntes jeg det er fedt og gøre noget ud af det også er jeg da egentlig ret godt til freds.. Jeg har indset at jeg aldrig bliver et lille nips men er tilfreds med mine frodige former, selvfølgelig ku jeg godt tænke mig at justere lidt på dem men alt i alt er jeg tilfreds..

Jeg tror uanset hvor tynd, tyk, høj eller lav man er så er der altid noget man vil lave om og måske især efter man har født børn, men min krop er unik og har givet os det smukkeste barn og forhåbentligt flere så på den måde vil jeg altid være stolt

hihi tak

det vel også kun normalt at man til hverdag ikke bruger lang tid om morgenen på at stadse sig op osv inden man tager på arbejde (med mindre man har et arbejde der kræver det, men det jo de færreste) til hverdag er der jo klart andre ting der vægter højere

- men det bare helt fantastisk at høre at du acceptere dig selv for hvordan du ser ud, det gør mig glad !

Anmeld

21. september 2012

L&V

FrkZier skriver:

hihi tak

det vel også kun normalt at man til hverdag ikke bruger lang tid om morgenen på at stadse sig op osv inden man tager på arbejde (med mindre man har et arbejde der kræver det, men det jo de færreste) til hverdag er der jo klart andre ting der vægter højere

- men det bare helt fantastisk at høre at du acceptere dig selv for hvordan du ser ud, det gør mig glad !

Så lidt.. He he ja høje sko og skov vandring passer bare ik skide godt sammen..

Jeg gider bare ikke rande rundt og være negativ over hvordan jeg ser ud for det er bare ikke det der tæller i sidste ende.. Også længe man stadig kan få lidt mandlig blikke i byen så kan det ik være helt galt ha ha ha

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Så lidt.. He he ja høje sko og skov vandring passer bare ik skide godt sammen..

Jeg gider bare ikke rande rundt og være negativ over hvordan jeg ser ud for det er bare ikke det der tæller i sidste ende.. Også længe man stadig kan få lidt mandlig blikke i byen så kan det ik være helt galt ha ha ha

haha det forstår jeg da ikke du synes

præcis! det er spild af tid og kræfter at gå og være utilfreds!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.