At kigge sig selv i spejlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

L&V

FrkZier skriver:

haha det forstår jeg da ikke du synes

præcis! det er spild af tid og kræfter at gå og være utilfreds!

Nej vel, er bare lidt pjattet på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Nej vel, er bare lidt pjattet på den måde

haha ja det er altså ret pjattet, jeg kan virkelig ikke se problemet i at tage på skovtur i stilletter

Anmeld

21. september 2012

L&V

FrkZier skriver:

haha ja det er altså ret pjattet, jeg kan virkelig ikke se problemet i at tage på skovtur i stilletter

Nej ved du hva jeg gør det sku.. På tirsdag når jeg ska på arbejde så møder jeg op i bedste diva stil og vandre på tur med min rygsæk og stiletter og måske os en frisk lille fodboldkamp

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Nej ved du hva jeg gør det sku.. På tirsdag når jeg ska på arbejde så møder jeg op i bedste diva stil og vandre på tur med min rygsæk og stiletter og måske os en frisk lille fodboldkamp

hahah hvor ville jeg virkelig gerne se dig gøre det

- da jeg arbejde som lærervikar, fik jeg afvide jeg skulle have en børnehaveklasse og fint jeg tropper op på skolen i mit almindelige tøj, og så kigger den anden lære bare meget mærkeligt på mig og siger: har du ikke fået afvide vi skal på kildegården?(det sådan en stor gård med dyr og mudder osv) og jeg stod bare der i ikke særlig mudder venlige sko og måtte sige, at det havde jeg altså ikke fået afvide heldigvis var der et par gummistøvler jeg kunne låne på skolen

Anmeld

21. september 2012

L&V

FrkZier skriver:

hahah hvor ville jeg virkelig gerne se dig gøre det

- da jeg arbejde som lærervikar, fik jeg afvide jeg skulle have en børnehaveklasse og fint jeg tropper op på skolen i mit almindelige tøj, og så kigger den anden lære bare meget mærkeligt på mig og siger: har du ikke fået afvide vi skal på kildegården?(det sådan en stor gård med dyr og mudder osv) og jeg stod bare der i ikke særlig mudder venlige sko og måtte sige, at det havde jeg altså ikke fået afvide heldigvis var der et par gummistøvler jeg kunne låne på skolen

Ha ha ha du fatter slet ik hvor tit vi får vikare eller folk i job prøvning ind som bare slet ik er med på hvor smadret ens tøj bliver. Og det er helt tosset med mit, uanset hvor meget jeg passer på eller bruger forklæder osv så er jeg bare smurgt ind i maling når jeg er færdig.. Jeg er sku værre end ungerne nogle gange.. Har os taget toget hjem engang med et kæmpe sort malet overskæg (havde lige glemt jeg havde det) ungerne syntes det ku være sjovt at ansigtsmale mig og ja hva gør man ik for de kære små

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Ha ha ha du fatter slet ik hvor tit vi får vikare eller folk i job prøvning ind som bare slet ik er med på hvor smadret ens tøj bliver. Og det er helt tosset med mit, uanset hvor meget jeg passer på eller bruger forklæder osv så er jeg bare smurgt ind i maling når jeg er færdig.. Jeg er sku værre end ungerne nogle gange.. Har os taget toget hjem engang med et kæmpe sort malet overskæg (havde lige glemt jeg havde det) ungerne syntes det ku være sjovt at ansigtsmale mig og ja hva gør man ik for de kære små

hvis de havde informeret mig om at vi sku på tur havde jeg højst sandsynligvis også taget noget lidt mere efterårsvenligt tøj på

haha det kender jeg godt, billedkunst er det bedste fag at have med børnene, der bliver jeg bare selv helt barn igen

Anmeld

21. september 2012

Krussedulle

FrkZier skriver:

ih hvor det bare ærgeligt! det gør mig rigtig ked af det at høre folk der virkelig ikke kan lide sit spejlbillede

du bør kigge dig selv noget oftere i spejlet, og sige til dig selv du er smuk!

Måske når vægten siger -20 kg

Så får jeg måske noget mere selvtillid..

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

Krussedulle skriver:

Måske når vægten siger -20 kg

Så får jeg måske noget mere selvtillid..

det kan vi jo kun håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.