At kigge sig selv i spejlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

JustMe

FrkZier skriver:

åh ja det aldrig nemt når man ramler ind i uforudsete forhindringer, og vi er altså trods alt kun mennesker IKKE superhelte der bare kan kæmpe os uberørte igennem alt!

Hvor er du altså sød og empatisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

netop lige det med at lære sig selv at kende! Så har jeg altid lignet en dør på billeder fordi jeg har små øjne og et KÆMPE smil - men jeg har efterhånden fundet "mit pæne smil" ved at se i spejlet. Så det er stadig et naturligt smil, men jeg ved hvordan jeg skal få det frem = jeg ser meget pænere ud på billeder Man kan bruge spejlet til så mange ting!

Min kæreste og jeg ser os også tit i spejlet sammen - vi synes selv at vi ser super godt ud sammen

Derudover så kan man jo vælge at finde de positive ting frem, når man er foran spejlet. Jeg vælger som regel at bruge det store spejl frem for det lille fordi jeg har en smule problemer med huden i mit ansigt. Men det kan slet ikke ses bare en meter fra. Så det kan jeg jo ikke se. Det giver mig også MEGA god selvtillid at se mig i spejlet efter træning fordi min muskler er totalt spændte

Jeg har alligevel en del ting jeg fokuserer på foran spejlet

PRÆCIS!

jeg er bare så rørende enig i det du siger altså!

haha og jeg elsker at din kæreste og dig står og beundre jer som par i spejlet, det skuda bare for fantastisk

Anmeld

20. september 2012

Mor til Ella

FrkZier skriver:

hvor dejligt

det er også rart at fx have noget lækkert tøj på, så føler man sig bare mere lækker og så stråler det igennem

og det er lang federe at bruge tiden på at hygge om hverdagen, end at bruge krafter på at være utilfreds med sig selv

Ja, for mange af de ting man måske ikke er så tilfredse med er ikke sådan til at ændre.

Så lad os finde Ole Henriksen optimismen frem

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

JustMe skriver:

Hvor er du altså sød og empatisk

åh taaaak!! - det da lige før hormonerne ikke kan klare de søde ord hihi

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

Mor til Ella skriver:

Ja, for mange af de ting man måske ikke er så tilfredse med er ikke sådan til at ændre.

Så lad os finde Ole Henriksen optimismen frem

fuldstændig!

- haha lige i skabet; frem med ole henriksen optimismen!

Anmeld

20. september 2012

Dinna88

FrkZier skriver:

PRÆCIS!

jeg er bare så rørende enig i det du siger altså!

haha og jeg elsker at din kæreste og dig står og beundre jer som par i spejlet, det skuda bare for fantastisk

Hvor dejligt at vi er enige!!

haha, ja, det er lidt skørt - we know.  

Anmeld

20. september 2012

La´chrissen

FrkZier skriver:

ja - hvor ofte gør i det? og kan i lide det i ser?

jeg synes det er skræmmende så stor en tendens der er til at folk undgår at se sig sel i spejlet, "bare" fordi de ikke kan lide det de ser

Det er efterhånden næsten som om det er et tabu, rent faktisk at synes man selv er køn, jeg kan ligeså godt være ærlig og sige, at jeg synes jeg er en køn pige, selvfølgelig er der da ting jeg gerne ville ændre, men sådan overordnet er jeg relativt tilfreds med den jeg er og hvordan jeg ser ud, og det er vigtigt for mig at være tilfreds med mig selv! da jeg var yngre gik jeg MEGET op i at farve hår, gå med linser osv fordi jeg var utilfreds, nu har jeg efterhånden bare lært at acceptere at nu ser jeg altså  nu engang sådan her ud, og har derfor valgt at sætte mig tilfreds med det - men hvis jeg SIGER det her til nogen, kigger de på mig som var jeg verdens mest narcisitiske menneske der ikke laver andet end at sidde og beundre mig selv hele dagen lang, og det er nu altså ikke rigtigt

Selvfølgelig er der da nogle ting jeg gerne ville ændre, men er egentlig pænt tilfreds. Og kan nogle gang tage mig selv i at når jeg går forbi spejlet, så smiler jeg lige til mig selv. Hihi. Og jeg kan godt lide spejle. Ser rigtig tit i et.

Anmeld

20. september 2012

Krussedulle

FrkZier skriver:

ja - hvor ofte gør i det? og kan i lide det i ser?

jeg synes det er skræmmende så stor en tendens der er til at folk undgår at se sig sel i spejlet, "bare" fordi de ikke kan lide det de ser

Det er efterhånden næsten som om det er et tabu, rent faktisk at synes man selv er køn, jeg kan ligeså godt være ærlig og sige, at jeg synes jeg er en køn pige, selvfølgelig er der da ting jeg gerne ville ændre, men sådan overordnet er jeg relativt tilfreds med den jeg er og hvordan jeg ser ud, og det er vigtigt for mig at være tilfreds med mig selv! da jeg var yngre gik jeg MEGET op i at farve hår, gå med linser osv fordi jeg var utilfreds, nu har jeg efterhånden bare lært at acceptere at nu ser jeg altså  nu engang sådan her ud, og har derfor valgt at sætte mig tilfreds med det - men hvis jeg SIGER det her til nogen, kigger de på mig som var jeg verdens mest narcisitiske menneske der ikke laver andet end at sidde og beundre mig selv hele dagen lang, og det er nu altså ikke rigtigt

Jeg HADER spejle! Eller det er jo nok nærmere det de viser mig, som jeg hader!
Vi har ikke noget stort spejl for jeg ville ikke kunne have det stående!

Jeg ville gerne kunne sige at jeg elsker at de mig selv i spejet! For selvtillid er da det fedeste! Men min virkelighed er bestemt en anden!

Anmeld

20. september 2012

Kloster

Jeg må også sige, jeg er ret godt tilfreds med mig selv. Det er ikke kun udseenet, men også det psykiske. Jeg er tilfreds med mig selv som menneske.

Jeg kan godt lide, hvad jeg ser i spejlet og jeg kan godt leve med de få ting, jeg gerne vil ændre, hvis jeg kunne.

Jeg tager mig selv i ikke at kigge i spejlbilledet i butiksvinduerne, da jeg synes, det ser latterligt ud, når folk gør det, men jeg vil gerne se flot ud. Det betyder noget for mig at jeg ser fin nok ud. Og jeg kan sagtens ser flot ud, uden make up på. Det er for mig hele udstrålingen, der ligger i øjnene, holdningen, smilet, der gør udslaget til, om man er smuk ell ej. Ja og attituden....

Anmeld

20. september 2012

132319

Kun når jeg tager mascara på. Ellers er jeg helst fri!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.