At kigge sig selv i spejlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

meem

FrkZier skriver:

du burde bruge noget mere tid foran et 'full body mirror' og lære at beundre dig selv fra top til tå og ikke kun fra halsen og op!

- men det gør det altid lidt sjovere at se sig selv i spejlet når håret og makeupen bare spiller

Har altid været en sporty pige.. indtil jeg ødelagde anklen ved en foldboldkamp.. så fik jeg kørekort og vinkede nærmest farvel til min cykel.. og nu to børn.. puhh det sætter sine præg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Jeg kigger kun mig selv i spejlet, når jeg skal have lagt makeup - og det sker ikke tit

Der er intet kønt at kigge på, så ja..

rikke rikke rikke - selvfølgelig er der noget kønt at kigge på! du skal bare lære at se det selv

Anmeld

20. september 2012

2babygirls

FrkZier skriver:

ja - hvor ofte gør i det? og kan i lide det i ser?

jeg synes det er skræmmende så stor en tendens der er til at folk undgår at se sig sel i spejlet, "bare" fordi de ikke kan lide det de ser

Det er efterhånden næsten som om det er et tabu, rent faktisk at synes man selv er køn, jeg kan ligeså godt være ærlig og sige, at jeg synes jeg er en køn pige, selvfølgelig er der da ting jeg gerne ville ændre, men sådan overordnet er jeg relativt tilfreds med den jeg er og hvordan jeg ser ud, og det er vigtigt for mig at være tilfreds med mig selv! da jeg var yngre gik jeg MEGET op i at farve hår, gå med linser osv fordi jeg var utilfreds, nu har jeg efterhånden bare lært at acceptere at nu ser jeg altså  nu engang sådan her ud, og har derfor valgt at sætte mig tilfreds med det - men hvis jeg SIGER det her til nogen, kigger de på mig som var jeg verdens mest narcisitiske menneske der ikke laver andet end at sidde og beundre mig selv hele dagen lang, og det er nu altså ikke rigtigt

Er pænt selvglad, også selvom jeg snart er i uge 22...
Kan fiiiiint bruge tid på at pynte mig selv foran spejlet..
Tøj udvalget er bare ikke så stort pt

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

meem skriver:

Har altid været en sporty pige.. indtil jeg ødelagde anklen ved en foldboldkamp.. så fik jeg kørekort og vinkede nærmest farvel til min cykel.. og nu to børn.. puhh det sætter sine præg

alt sætter sine præg, det er en del af charmen ved livet - man skal "bare" lære at acceptere at dem og se dem som en del af sig selv

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

Baby2påvej skriver:

Er pænt selvglad, også selvom jeg snart er i uge 22...
Kan fiiiiint bruge tid på at pynte mig selv foran spejlet..
Tøj udvalget er bare ikke så stort pt

hehe hvor det dejligt selvtillid er i mine øjne altid godt, fordi vi er jo alle fantastiske mennesker

Anmeld

20. september 2012

2babygirls

FrkZier skriver:

hehe hvor det dejligt selvtillid er i mine øjne altid godt, fordi vi er jo alle fantastiske mennesker

Lige præcist!
Er langt fra perfekt, men det meste kan jeg da godt lide

Anmeld

20. september 2012

meem

FrkZier skriver:

alt sætter sine præg, det er en del af charmen ved livet - man skal "bare" lære at acceptere at dem og se dem som en del af sig selv

præcis

det kan også være endnu en motivation til at gøre noget ved det, hvis man ser sig selv i spejlet hver dag

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

Baby2påvej skriver:

Lige præcist!
Er langt fra perfekt, men det meste kan jeg da godt lide

og det er en rigtig god/sund indstilling

Anmeld

20. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg ser nu engang ud, som jeg gør, og da jeg ikke kan lave det om, kan jeg tilsågodt være tilfreds

Ja, jeg ville gerne tabe mig, og det er jeg i fuld gang med, men på trods af 30 kg ekstra, har jeg det godt med mig selv

Anmeld

20. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

rikke rikke rikke - selvfølgelig er der noget kønt at kigge på! du skal bare lære at se det selv

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.