facebook - hvorfor så vigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

gædde/gitte

frkanonym skriver:

haha, jeg vil også være venner med dig så, så der kommer nogle positive opdateringer på min væg, i stedet for tilsvininger

ha ha ha ja! eller "jeg har taget opvasken" .................. jamen hurra!! og tillykke! skal du da lege ha en præmie for frøken "jeg-har-to-arme-der-kan-håndtere-en-opvaskebørste-og-sæbe-på-en-gang"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

chael

frkanonym skriver:

ja, det kan godt ske, der foretages noget, den ene ikke må vide noget om. men på den anden side, hvem er så så dum at gøre det, hvis de evt har fælles venner. ville da tage den over privaten, hvis det var mig

det er meget skræmmende! jeg ville da personligt selv foretrække at mødes med veninderne i virkeligheden, frem for på facebook

Ja da, det ville jeg også helst

Men mange mennekser kan godt lide at bruge skærmen som skjold

Anmeld

19. september 2012

Silas&Mille

Jeg er på flere gange om dagen.

1. Jeg spiller 3-4 spil via facebook.
2. Af en eller anden grund er det der min mor skriver til mig og ikke på sms
3. Uden at snage kan jeg godt lide at følge med i mine tidligere klassekammeraters liv. Altså om de får børn osv. Er ret ligeglad med om de er i Fakta eller sådan noget. Men vil gerne hører om deres børn og se billeder af dem selv og deres familier  

Anmeld

19. september 2012

frkanonym

gædde skriver:

ha ha ha ja! eller "jeg har taget opvasken" .................. jamen hurra!! og tillykke! skal du da lege ha en præmie for frøken "jeg-har-to-arme-der-kan-håndtere-en-opvaskebørste-og-sæbe-på-en-gang"

præcis!

Anmeld

19. september 2012

frkanonym

chael skriver:

Ja da, det ville jeg også helst

Men mange mennekser kan godt lide at bruge skærmen som skjold

ja, det er jo det.

Anmeld

19. september 2012

frkanonym

Silas&Mille skriver:

Jeg er på flere gange om dagen.

1. Jeg spiller 3-4 spil via facebook.
2. Af en eller anden grund er det der min mor skriver til mig og ikke på sms
3. Uden at snage kan jeg godt lide at følge med i mine tidligere klassekammeraters liv. Altså om de får børn osv. Er ret ligeglad med om de er i Fakta eller sådan noget. Men vil gerne hører om deres børn og se billeder af dem selv og deres familier  

kender godt det med, det er der, kontakten er, ved en forælder. min far kontakter også kun mig der, efter mine forældre er blevet skilt. det er mærkeligt! så kan godt følge dig.

Anmeld

19. september 2012

Silas&Mille

frkanonym skriver:

kender godt det med, det er der, kontakten er, ved en forælder. min far kontakter også kun mig der, efter mine forældre er blevet skilt. det er mærkeligt! så kan godt følge dig.

hehe jeps... og det er ikke en gang fordi min mor ikke kan finde ud af det med sms'er

Anmeld

19. september 2012

frkanonym

Silas&Mille skriver:

hehe jeps... og det er ikke en gang fordi min mor ikke kan finde ud af det med sms'er

haha, samme med min far kan engang imellem få en sms, hvori der står "har skrevet til dig på facebook"

Anmeld

19. september 2012

Kofoed.

Benjamins'mor skriver:

Jeg er på et par gange om dagen, men det startede først da jeg fik iPhone.
Men jeg har nogle ting til salg inde på facebook, derfor tjekker jeg ofte om nogle har svaret.

Fantastisk, allerede den første svare det jeg vil, dog med en ændring, iphone kommer aldrig ind i mit hjem, men smartphones gør det bare nemmere.

Anmeld

19. september 2012

Silas&Mille

frkanonym skriver:

haha, samme med min far kan engang imellem få en sms, hvori der står "har skrevet til dig på facebook"

nemlig.. 

hvorfor ikke bare skrive hvad man vil i sms'en i sedet for at vi skal til at logge på facebook

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.