Ciss skriver:
Jeg synes, det er meget mærkeligt, at nogen lader til at have behov for at dele enhver lille ubetydelig side af sit liv med både nære og kære, tilfældige bekendte og vildt fremmede mennesker.
Min svigermor er af den type. Mange gange om dagen opdaterer hun sin status med ting som "Sidder i godstolen med benene oppe. Gidder ikke tage opvasken". Nej,vel
Hvem i al verden kan det interessere? Evn hendes mand måske, men jeg går ud fra, at de ikke behøver FB for at kunne snakke sammen. Sansynligvis kan han se hende fra der, hvor han selv sidder.....
Jeg ignorerer det, men jeg forstår det absolut ikke.
En professor sagde en gang til mig "make sure you have something to say before you amplify your voice". Det synes jeg, der er meget rigtigt i, og jeg forsøger selv at leve efter det - i hvert fald på steder som FB....
Selv er jeg gerne på en enkelt gang om aftnen bare for at se om der er noget nyt og evn lægge noget ud på en arbejdsrelateret side.
åh, lige præcis. forstår heller ikke, hvorfor folk skriver sådanne ting. eller "er ovre i fakta efter en liter mælk" .. det er små ubetydelige ting der kommer frem. forstår det virkelig ikke!
jeg skrev også, da jeg fik kørekort. var simpelthen så glad, at jeg følte, hele verden skulle vide det
..
men det citat, var faktisk rigtig godt! 
Anmeld