facebook - hvorfor så vigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

frkanonym

LR85 skriver:

Det lyder godt nok som nogen barnlige/mærkelige bekendskabet du har. 

Jeg bruger det for a følge med i hvad folk laver, deres børn, ferier og lign. 

Kan selv skrive noget med a jeg glæder mig til en aften ude eller lign, men sletter ærlug talt dem som skriver en masse ubrugeligt hele tiden

det er det også lige på det punkt. er træt af at skulle  høre om 'facebook mig her, facebook mig der' .. og bliver jo nok MEGET uvenner med vedkommende, hvis jeg begrænser eller sletter ham/hende, så kan ikke rigtig gøre noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

meem

Jeg er på flere gange om dagen.. Men bruger også de salgs sider der er lavet i kommunen, og er medlem af et børneforum derinde.. altså virker det for mig lidt ligesom baby.dk bortset fra at tort set alle jeg kender også er derinde

Anmeld

19. september 2012

Miin'Baby'Mus

frkanonym skriver:

ja, det er meget barnligt at bruge det som hævn m.m.

jeg synes, det du har, og andre også har, med en gruppe, så familien længere væk, kan følge med i hverdagen med baby osv, er en suuuper idé!!!

Ja det er nemlig en rigtig god ide 

Anmeld

19. september 2012

Tabula Rasa

frkanonym skriver:

du må da undskylde, hvis du følte dig stødt. det var bestemt ikke hensigten.

jeg undrer mig bare over, hvorfor facebook er så vigtigt for mange mennesker og bliver brugt som hævn og til at svine folk til.

Jeg synes også det er noget pjat at bruge det til hævn og tilsvining, jeg synes bare det er forkert at stille det op som at folk burde fokusere på deres socialliv i stedet for nettet, når vi er nogle der har det svært med den slags

Anmeld

19. september 2012

frkanonym

Ciss skriver:

Jeg synes, det er meget mærkeligt, at nogen lader til at have behov for at dele enhver lille ubetydelig side af sit liv med både nære og kære, tilfældige bekendte og vildt fremmede mennesker.

Min svigermor er af den type. Mange gange om dagen opdaterer hun sin status med ting som "Sidder i godstolen med benene oppe. Gidder ikke tage opvasken". Nej,vel Hvem i al verden kan det interessere? Evn hendes mand måske, men jeg går ud fra, at de ikke behøver FB for at kunne snakke sammen. Sansynligvis kan han se hende fra der, hvor han selv sidder.....

Jeg ignorerer det, men jeg forstår det absolut ikke.

En professor sagde en gang til mig "make sure you have something to say before you amplify your voice". Det synes jeg, der er meget rigtigt i, og jeg forsøger selv at leve efter det - i hvert fald på steder som FB....

Selv er jeg gerne på en enkelt gang om aftnen bare for at se om der er noget nyt og evn lægge noget ud på en arbejdsrelateret side.

åh, lige præcis. forstår heller ikke, hvorfor folk skriver sådanne ting. eller "er ovre i fakta efter en liter mælk" .. det er små ubetydelige ting der kommer frem. forstår det virkelig ikke!

jeg skrev også, da jeg fik kørekort. var simpelthen så glad, at jeg følte, hele verden skulle vide det ..

men det citat, var faktisk rigtig godt!

Anmeld

19. september 2012

frkanonym

meem skriver:

Jeg er på flere gange om dagen.. Men bruger også de salgs sider der er lavet i kommunen, og er medlem af et børneforum derinde.. altså virker det for mig lidt ligesom baby.dk bortset fra at tort set alle jeg kender også er derinde

det er også meget smart med grupperne osv

Anmeld

19. september 2012

frkanonym

Loui Norman skriver:

Ja det er nemlig en rigtig god ide 

ja

Anmeld

19. september 2012

frkanonym

Tabula Rasa skriver:

Jeg synes også det er noget pjat at bruge det til hævn og tilsvining, jeg synes bare det er forkert at stille det op som at folk burde fokusere på deres socialliv i stedet for nettet, når vi er nogle der har det svært med den slags

det var slet ikke sådan, det var ment

Anmeld

19. september 2012

Tabula Rasa

frkanonym skriver:

det var slet ikke sådan, det var ment

Godt nok

Anmeld

19. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg bruger min Facebook til at holde kontakt med mine veninder i andre lande, og så får jeg hver dag vers fra Koranen på min Facebook, så det er givende både socialt og spirituelt for mig

Jeg tjekker den ofte, men jeg opdaterer ikke så ofte min status derpå. Det er sådan lige efter, hvornår jeg føler, jeg har noget at dele med andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.