facebook - hvorfor så vigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

chael

Hvorfor må man ikke se hvad hinanden laver?

Hvis man lukker den anden af, må det vel være fordi man foretager sig noget den anden ikke skal vide noget om. Man kan jo godt have private samtaler på facebook, men ligefrem at blokere.

Har heldigvis ikke det problem, for min man har ikke facebook. Menes da at omvendt, ville han da heller ikke bryde sig om det.

Men ja, det er skræmmende at man kommunikere over skærmen, istedet for personligt. Men det er sådan det er blevet

Hov, fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

frkanonym

gædde skriver:

Jeg er ofte på fb... jeg har en syg humor og den deler jeg der (hen ala bitterfissen bethany) og hvis jeg ikke opdatere får jeg klager fra vennerne

jeg kan godt undvære det, men det er sgu en sjov måde at snakke med folk på....... har blandt andet kontakt til min familie den vej (de er spredt over hele landet)

har slettet folk som ikke deler min humor, eller som har vendt mine opdateringer til grundlag som jaloux-sladder

haha, fedt nok, du får klager, hvis du ikke opdatere

Anmeld

19. september 2012

chael

gædde skriver:

jeg skal til høst fest i hallen d. 29

Anmeld

19. september 2012

4kløver

Jeg er på flere gange om dagen. Er på fra mobilen men vis jeg skulle på en computer hvergang gad jeg ikke. (er også meget på her)
Hvad folk skriver er jeg lige glad med. Kan selv finde på at skrive noget lort. Har da også lavet en hemmelige gruppe hvor folk der kender mine børn er med i. Min mor er glad for den da hun ikke ser dem tit.

Men at folk går fra hinanden pga face så mon ikke forholdet var dødt.

Anmeld

19. september 2012

MorDk

Jeg er på x flere om dagen!

jege r glad for FB så kan jeg følge med i lidt af hvert... Jeg vil sige det er egentlig en kedelig tendens at alt skal ske online... MEN det er åbenbart fremtiden...

Jeg skriver alt muligt men ikke noget som er intimt og meget privat.

Har oprettet en gruppe for familie og tætte venner hvor jeg deler meget som mere private billeder af ferier og.lign. og mange billeder af min søn. På min alm tidslinje poster jeg status, billeder, mm. MEN skriver kun ting jeg kan tåle at få smidt i hovedet igen.

Jeg sviner aldrig folk til offentligt... (hvorfor skulle jeg)?!

Facebook for mig er tidsfordriv, afslapning og en måde at begå sig socialt i den digitale verden...

Anmeld

19. september 2012

Benjamins'mor

frkanonym skriver:

hehe, ja vi er. har lige skrevet til dig over chatten. forsøger at holde mig mere eller mindre anonym herinde, så derfor skriver jeg ik mit navn.

Hehe forståeligt

Anmeld

19. september 2012

TeamRocket

Jeg elsker fb. På den måde kan jeg holde kontakten til venner og familie selv om de bor langt væk og har en travl hverdag ligesom jeg selv. på den måde føler jeg at jeg kan følge med i deres liv, være der, selv om jeg ikke er der fysisk. Alternativet ville være at ringe hver dag- det er der jo ingen der har tid til.

Anmeld

19. september 2012

SaNiNa

Jeg er nk på fb et par gange om dagen, nok bare fordi jeg gå hjemme men jeg er bestemt ikke afhængelig af det kan fint undvære fb.

men man er vel nysgerrig tror det er det som driver mange ellers også spil

Anmeld

19. september 2012

Benjamins'mor

Og ellers bruger jeg mest min facebook til familie langt væk kan følge min søn.

Anmeld

19. september 2012

frkanonym

chael skriver:

Hvorfor må man ikke se hvad hinanden laver?

Hvis man lukker den anden af, må det vel være fordi man foretager sig noget den anden ikke skal vide noget om. Man kan jo godt have private samtaler på facebook, men ligefrem at blokere.

Har heldigvis ikke det problem, for min man har ikke facebook. Menes da at omvendt, ville han da heller ikke bryde sig om det.

Men ja, det er skræmmende at man kommunikere over skærmen, istedet for personligt. Men det er sådan det er blevet

ja, det kan godt ske, der foretages noget, den ene ikke må vide noget om. men på den anden side, hvem er så så dum at gøre det, hvis de evt har fælles venner. ville da tage den over privaten, hvis det var mig

det er meget skræmmende! jeg ville da personligt selv foretrække at mødes med veninderne i virkeligheden, frem for på facebook

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.