Ryger du? Er du x-ryger? Aldrig røget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Kay

har aldrig selv røget... men husker tydeligt min mors kamp med at stoppe da jeg var barn... hun prøvede flere ting... men det der virkede var at tage et stort syltetøjs glas, og fylde det med indholdet fra hendes askebæger... når hun så havde lyst til en smøg skruede hun låget af og lugtede til "det gamle askebæger" når lugten så døde hend fik den lige et svæt vand og så stank det godt igen  klamt men effektivt... her 20 år efter ryger hun stadig ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Leneur

Isabella_mor skriver:

Jeg er vel ryger!! Men kun når jeg er I byen og der ryger slkohol indenbors!! 

Jeg holdte med at ryge fast for snart 4 år siden ( til januar ) og ryger ikke til hverdag. 

Men jeg vil ikke sige jeg er x ryger men heller ikke at jeg er ryger. Jeg er semi/festryger. Jeg burde holde helt op. Mrn jeg syntes bare at det passer sammen i byen med en drink og en smøg! 

Det er jo nemlig det. Der er jo næsten ikke noget bedre end en drink og så en smøg.
Er dog ved at sætte tankerne ind på rygestop til d. 30. sep. Da vi er til fest d. 29. Hvor der alligevel er alkohol og for mange smøger, så må jeg have det dårligt om søndagen og undlade at ryge. Spise nogle gulerødder, når jeg får lyst...

Anmeld

17. september 2012

Leneur

PT skriver:

Jeg ryger og har gjort det i alt for mange år.

Jeg købte her i fredags nogle sugetabletter, som skulle tage den værste trang, og tanken var, at især om dagen ville jeg bruge dem i stedet for at ryge (men de ligger stadig uåbnet i pakken )

Åh ja kender det godt også derfor jeg vil prøve noget andet.

Anmeld

17. september 2012

Leneur

miig1989 skriver:

Jeg har stemt x-ryger
Men ved ikke helt om, man kan kalde mig det endnu, da det kun er min 14. Dag som ikke-ryger

Det synes jeg nu godt man kan. Hvad gjorde du? Hvor er det flot. Tillykke.

Anmeld

17. september 2012

Leneur

SussieThyssen skriver:

jeg er ryger, og jeg elsker at ryge, så enkelt er det.

Jeg har jo også syntes det var rigtig hyggeligt men synes efterhånden bare jeg hoster alt for meget om morgenen nu og synes jeg stinker og vil bare så gerne være x-ryger snart.

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

Leneur skriver:

Jeg har jo også syntes det var rigtig hyggeligt men synes efterhånden bare jeg hoster alt for meget om morgenen nu og synes jeg stinker og vil bare så gerne være x-ryger snart.

Tjaaa..en del har haft succes med akupunktur, så hvis du ikke har prøvet det, så skulle du måske prøve?

Anmeld

17. september 2012

Leneur

Eliza skriver:

Jeg har ikke røget i 3 mdr (+ et par dage) 

og føj hvor er jeg stolt!!

JEg må indrømme at jeg ikke troede på egne evner i den retning.. 

Kæresten min og jeg, tog den beslutningen og holdte ved.. 

Vi tog en kold tyrker og spiste massere af tyggegummi (ikke negutin!!) + bolcher..

Jeg kender trumlen og ved du ikke har brug for at høre at det er skide nemt og fa*** slet ikke fra en der har gjort det!! 

De første 14 er værst! de skal bare overståes og så er det vigtigt at ta beslutningen og hold ved.. 

Jeg har det så meget bedre nu!! (trods 10 kg tungere jeg li skal ha smidt 

Jeg hepper på dig !! 

Det er nemlig også det med vægten der holder mig lidt tilbage med at begynde projekt rygestop. Vejer i forvejen for meget. Har allerede en god appetit, så hvordan bliver det så ikke når jeg er holdt??? Ej hvor er i seje. Synes det er flot. Tillykke med det

Anmeld

17. september 2012

merle2010

modesty skriver:

Jeg er ikke ude på at dømme, men vil bare lige komme med et fakta at det er meget værre for baby at man ryger under en graviditet end passiv rygning efterfølgende.

jamen hovedsagen er vel at jeg er stoppet så han ikke også bliver udsat for passiv rygning...

jeg er da ikke stolt af at have røget under graviditeten, men jeg kunne ikke stoppe dengang...

Anmeld

17. september 2012

Leneur

Kofoed. skriver:

Jeg ville gerne stoppe med at ryge, så skiftede over til mentol, da de jo ikke er så kraftige. Motivationen var der bare aldrig, efter en dag, så kunne jeg ikke holde den længere, så tænkte, at graviditet må være den ultimative motivation og så måtte jeg jo ryge mentol indtil da. Den dag jeg testede positiv gik jeg ned i den lokale kiosk og købte en ekstra pakke og den dag kæde røg jeg hele dagen. Næste morgen havde jeg kvalme af den dårlige smag man for i munden, når man har røget så meget, dog blev apstineserne (staves) så voldsomme om aften, at jeg tog en cigaret. Dagen efter sker det igen, kroppen ryster, hyperaktiv osv så jeg tog igen en cigaret ved aftenstid, så var der ikke mere den dag. 3. dag var ikke så slem igen, men da jeg havde en cigaret tilbage, så kunne jeg ligeså godt ryge den om aftenen.
Jeg kan virkelig ikke huske hvordan min krop reagerede derefter, kan kun sige, at det nu er 20 måneder siden jeg blev røgfri.

Held og lykke

Har nemlig også tænkt på at ryge så mange at jeg brækker mig men skal vist lige låne Silje ud først, hvis det er den metode jeg vælger.

Anmeld

17. september 2012

132319

Ryger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.