Ryger du? Er du x-ryger? Aldrig røget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

frkanonym

Leneur skriver:

Ja jeg spørger, fordi jeg selv ryger og efterhånden er godt og grundigt træt af det men ikke har fundet løsningen på at holde endnu, så det er jo nok især x-rygerne jeg gerne vil have på banen om hvad du har gjort for at holde???
Er dog nysgerrig på at vide hvordan landet ligger herinde.
Dette er IKKE en prygelknappe tråd, så håber vi kan holde tonen på en venlig måde og ikke gå til angreb på os rygere personligt.
Tak for din stemme.

jeg er x ryger nu. hvor er det dejligt!
jeg stoppede fra den ene dag til den ande. jeg skulle gå fra skole og ned i byen (ca 3 kilometer), og pga rygningen, kunne jeg knapt trække vejret og det gjorde ondt at trække vejret. så jeg blev simpelthen så sur på cigaretterne, at jeg holdte med at ryge :p ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

maryjane

Stoppede med at ryge da jeg blev gravid med Karla  Og der havde jeg gjort det i tolv år. Håber du finder en vej.

Anmeld

17. september 2012

Muffinmus

x ryger...røg vel i 12 år tror jeg.

men da jeg så skulle have nr 1 stoppede jeg undervejs i graviditeten og har ikke røget siden, han er 5 i dag.

Selvfølgelig har lysten været der i ny og næ undervejs, men fordelen ved ikke at ryge er jo 99 % med den 1 procent det er fedt at ryge.

Og har jo så lidt ekstra penge st shoppe lækre sager til mig selv og unegre for i stedet:-) Eller tage på ferie.

Nedtrapning har vist sig ikke at du for ret mange synes jeg. Mens jeg kender flere der har haft god brug af akupunktur i ørene...men det går ikke uden vilje. VIL man ryge så dur ingen stoppe metoder. Men skal bide sig selv hårdt hver dag de første 2-3 uger og så synes jeg det bliver nemmere. Og så er det en god ide med lidt aften motion f.eks, så man kommer ud og lave noget i stedet for at sidde i sin sofa og få lyst til at ryge:-)

jeg brugte Gajoler rigtigt meget for at aktivere min mund.

Anmeld

17. september 2012

M&N

Jeg har røget i 6 år, men stoppede i midten af juni i år, og ca. en uge efter fandt jeg ud af jeg var gravid igen og det er det der har holdt mig væk fra smøgerne 

Anmeld

17. september 2012

Kofoed.

Leneur skriver:

Har nemlig også tænkt på at ryge så mange at jeg brækker mig men skal vist lige låne Silje ud først, hvis det er den metode jeg vælger.

Det tror jeg vist også, hehe, morgen ånden er så klam dagen efter, ad.

Anmeld

17. september 2012

Livsmor

Havde længe gået og ville holde med at ryge, og sagde, at den dag jeg blev gravid ville jeg som min holde. Da jeg stod med en positiv test, tog jeg en smøg, og har ikke røget siden. Det er idag knap 5 år siden, havde været ryger i ca. 18 år. Mn mand stoppede 3 dage senere :O)

Anmeld

17. september 2012

TTM

Jeg er x-ryger.

Røg da jeg ventede min datter trods flere forsøg på at stoppe... Hendes far røg som en skorsten. Stoppede dog da jeg fødte hende (kom ikke ud i 3 døgn, så der var ingen trang) og han gik ud når han røg... Startede dog igen da hun var 8 måneder og blev ved i 1½ år ca...
Men SÅ mødte jeg min samlever, der gik 3 måneder, så smed jeg dem om aftenen - uden at sige noget til nogen - og har ikke røget siden Det er 3 år siden til november Han er ikke-ryger men havde intet imod jeg røg, bare jeg gik udenfor

-TTM

Anmeld

17. september 2012

FruStolpe

Leneur skriver:

Ja jeg spørger, fordi jeg selv ryger og efterhånden er godt og grundigt træt af det men ikke har fundet løsningen på at holde endnu, så det er jo nok især x-rygerne jeg gerne vil have på banen om hvad du har gjort for at holde???
Er dog nysgerrig på at vide hvordan landet ligger herinde.
Dette er IKKE en prygelknappe tråd, så håber vi kan holde tonen på en venlig måde og ikke gå til angreb på os rygere personligt.
Tak for din stemme.

Jeg er X-ryger snart på 3. år.

Jeg besluttede mig for at stoppe, satte mig på en trappesten, ringede til min mand og sagde "nu ryger jeg min sidste smøg".

Som sagt så gjort, jeg har ikke røget siden, og kommer aldrig til det igen

Anmeld

17. september 2012

Dustmuz

henh01 skriver:

Jeg ryger ikke og har aldrig gjort det. Til gengæld spiser jeg alt for meget slik

Det kender jeg kun alt for godt haha..

Anmeld

17. september 2012

Zafir

Jeg har røget fra jeg var ca 15 til jeg blev gravid med Idun da jeg var 24. Mellem Idun og Frigg har jeg været festryger. Nu har jeg slet ikke lyst mere

Jeg har aldrig været mega afhængig af cigaretter og har holdt flere pauser og røget meget lidt, men dog røget forholdsvist fast i alle årene...

Jeg røg dog ALDRIG om morgenen eller formiddagen... Puha - morgen smøger var bare det værste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.