Ryger du? Er du x-ryger? Aldrig røget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Joan ( Smallie )

Leneur skriver:

Hvor får man sådan en laserbehandling henne? Lyder som om det er lige noget for mig..

Jeg fik den i en lille by uden for silkeborg. Men prøv at google på det ellers. Jeg kan varmt anbefale det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Joan ( Smallie )

MortilElias2010 skriver:

Må vi høre mere om den behandling - pris sted osv. ? 

jeg gav 600 kr for det. Hmm ja hvor var det. Der var udsigt ud over tange sø men kan ikke huske hvad byen hedder noget med a mener jeg

Anmeld

17. september 2012

FrkRaarup

Leneur skriver:

Ja jeg spørger, fordi jeg selv ryger og efterhånden er godt og grundigt træt af det men ikke har fundet løsningen på at holde endnu, så det er jo nok især x-rygerne jeg gerne vil have på banen om hvad du har gjort for at holde???
Er dog nysgerrig på at vide hvordan landet ligger herinde.
Dette er IKKE en prygelknappe tråd, så håber vi kan holde tonen på en venlig måde og ikke gå til angreb på os rygere personligt.
Tak for din stemme.

Jeg røg i 7-8 år. Så købte jeg en e-cigaret da jeg var overbevist om at det var sundere ( Ja, til grin kan man altid blive)

Den middag jeg stod på badeværelset med en positiv test i hånden, var jeg klar over det hele skulle være anderledes.

Derfra røg jeg 1 pakke smøger på 1 uge, og så stoppede jeg! uden hjælp af nogen art! Det samme gjorde min kæreste, som havde røget i 20år.

Jeg er glad for min beslutning Vil give Blyp den best mulige start på livet

Jeg syns ikke det er hårdt, og efter et par dage var jeg kureret. Nok fordi jeg havde en helvedes god grund til at stoppe!

Jeg har ellers flere rygestopsforsøg bag mig!

Anmeld

17. september 2012

M (:

Leneur skriver:

Ja jeg spørger, fordi jeg selv ryger og efterhånden er godt og grundigt træt af det men ikke har fundet løsningen på at holde endnu, så det er jo nok især x-rygerne jeg gerne vil have på banen om hvad du har gjort for at holde???
Dette er IKKE en prygelknappe tråd, så håber vi kan holde tonen på en venlig måde og ikke gå til angreb på os rygere personligt.
Tak for din stemme.

Jeg er ikke ryger, har aldrig røget og kommer heller aldrig til det..

Har døjet meget med mine lunger som barn og har gentagne gange været indlagt med lungebetændelse (hver 14. dag gennem hele mit første leveår) og igen som 10-årig.. Og alene de mange lungebetændelser giver en øget risiko for lungecancer, så tør under ingen omstændigheder tage et hiv af en cigaret/vandpibe - tænk nu, hvis jeg synes det var fedt.. 

Anmeld

17. september 2012

Miin'Baby'Mus

Leneur skriver:

Tak for din stemme.

Årh ha, jamen jeg var begyndt at hade lugten og skulle konstant lufte ud, syntes det var træls at ryge og en masse andet - så tænkte at jeg ligeså godt kunne stoppe  Det er nu 2,5 år siden.

Men kæresten herhjemme ryger nu en e-smøg, ikke fordi det måske er mindre sundhedsskadeligt, men du kan trappe ned på nikotin ved at bruge e-smøg da du kan få flasker med mindre og mindre nikotin i  Så jeg håber da at det lykkedes ham.

Men til gengæld er han meget nemmere at være i nærheden af fordi at han netop IKKE lugter at cigaretter mere  

Andet råd ville nok være KUN at ryge udenfor, så ryger man ikke så meget nemlig 

Anmeld

17. september 2012

modesty

merle2010 skriver:

jamen hovedsagen er vel at jeg er stoppet så han ikke også bliver udsat for passiv rygning...

jeg er da ikke stolt af at have røget under graviditeten, men jeg kunne ikke stoppe dengang...

Som sagt, jeg dømmer ikke. 

Men du skrev at du ikke havde samvittighed til at ryge når du ammede ham, men at: "ja jeg røg mens han var i maven, men det var noget andet synes jeg..."

Det tolker jeg som at du synes det er værre at ryge under amning end under graviditet, og så bliver jeg bare nødt til at komme med noget fakta.  

Anmeld

17. september 2012

MortilElias2010

Joan ( Smallie ) skriver:

jeg gav 600 kr for det. Hmm ja hvor var det. Der var udsigt ud over tange sø men kan ikke huske hvad byen hedder noget med a mener jeg

Det lyder lidt ligesom jeg selv... er heller ikke så skarp i landets byer  600kr. er da overkommeligt.

Anmeld

17. september 2012

Emily2012<3

Jeg har ikke røget i snart 3 år..

Jeg tænkte en aften at jeg ikke ville ryge dagen efter..

Jeg lagde smøgerne i skabet og luftede godt ud og pakkede askebærger væk.

Jeg erstattede med ALM tyggegummi..

Anmeld

19. september 2012

Leneur

Tak for svarene allesammen. Så dejligt at høre om metoderne og at det faktisk er lykkes for rigtigt mange at stoppe.
Jeg har besluttet at d. 29. sep. er min sidste dag som ryger, så ugen op til laver jeg et syltetøjsglas med skodder i. Jeg går nu og tænker meget på det. Har købt bogen "endelig ikke ryger" jeg også skal have læst i ugen op til. Vil ikke love for meget men denne gang tror jeg det lykkes. JEG VIL, JEG KAN OG JEG GØR DET.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.