Ryger du? Er du x-ryger? Aldrig røget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

FrkT

Jeg er ikke-ryger og har aldrig røget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Mussen2

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg røg i 13 år og så fik jeg en laser behandling så holdt jeg fra den ene dag til den anden. Det tager trangen til nikotin så skal du kun kæmpe med vanen. Den 26 nov er det 3 år sådan og jeg gik ind til men sådan lidt ja ja hvis det virker er det jo godt men var ikke overbevist. Det er jeg dog nu

Samme her! Fik kold laser og stoppede fra den ene dag til den anden. Det er 5 år siden jeg stoppede. Det var et tilbud fra min arbejdsplads. Jeg var slet ikke motiveret, men synes ikke jeg havde noget at miste ved at prøve. Vi var 3 afsted og to af os blev røgfri. Jeg har kun røget en smøg sidenhen. I en kæmpe brandert

Anmeld

17. september 2012

dorthemus

Jeg er ikke-ryger og har aldrig røget.

Anmeld

17. september 2012

Leneur

Synes godt nok i er superseje alle jer der er stoppet.
Jeg var jo selv holdt da jeg ventede Silje men så skete der alt det møg med min x og startede desværre igen. Holdte det dog på et minimum og ryger nu ALTID udenfor. Tror jeg skal lave mig en deadline lave et syltetøjsglas med mine skodder og undersøge noget mere hvilke metoder der er. Det må jo gerne være nemt.... også fordi næsten alle i min familie ryger, så det skal være en metode der VIRKER fra dag et.
Tak for svarene allesammen.

Anmeld

17. september 2012

Leneur

charlottekri skriver:

en af mine bekendte stoppede med at ryge efter hun havde fået en behanding med noget strøm i øret...  og det skulle virke rigtig godt, men ved ikke hvor man kan få det gjort henne desværre

Vil du spørge din bekendt hvordan, hvorledes og hvor?? Prisen er jo underordnet, for det bliver jo kun billigt i længden....

Anmeld

17. september 2012

Leneur

henh01 skriver:

Jeg ryger ikke og har aldrig gjort det. Til gengæld spiser jeg alt for meget slik

Jja jeg frygter jo også lidt at det bliver sådan en trang jeg får i stedet og vejer desværre for meget, så det ville være en bet at få flere kg på...

Anmeld

17. september 2012

Koen.

henh01 skriver:

DJeg ryger ikke og har aldrig gjort det. Til gengæld spiser jeg alt for meget slik

Den der melder jeg mig på

Anmeld

17. september 2012

Kofoed.

Jeg ville gerne stoppe med at ryge, så skiftede over til mentol, da de jo ikke er så kraftige. Motivationen var der bare aldrig, efter en dag, så kunne jeg ikke holde den længere, så tænkte, at graviditet må være den ultimative motivation og så måtte jeg jo ryge mentol indtil da. Den dag jeg testede positiv gik jeg ned i den lokale kiosk og købte en ekstra pakke og den dag kæde røg jeg hele dagen. Næste morgen havde jeg kvalme af den dårlige smag man for i munden, når man har røget så meget, dog blev apstineserne (staves) så voldsomme om aften, at jeg tog en cigaret. Dagen efter sker det igen, kroppen ryster, hyperaktiv osv så jeg tog igen en cigaret ved aftenstid, så var der ikke mere den dag. 3. dag var ikke så slem igen, men da jeg havde en cigaret tilbage, så kunne jeg ligeså godt ryge den om aftenen.
Jeg kan virkelig ikke huske hvordan min krop reagerede derefter, kan kun sige, at det nu er 20 måneder siden jeg blev røgfri.

Held og lykke

Anmeld

17. september 2012

Maja_4000

henh01 skriver:

DeJeg ryger ikke og har aldrig gjort det. Til gengæld spiser jeg alt for meget slik

Det samme her :b

Anmeld

17. september 2012

Stumpen

Ikke ryger her og har aldrig prøvet så meget som et enkelt hiv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.