Ryger du? Er du x-ryger? Aldrig røget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du ryger, x-ryger, ikkeryger???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.197 visninger
78 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Leneur

Ja jeg spørger, fordi jeg selv ryger og efterhånden er godt og grundigt træt af det men ikke har fundet løsningen på at holde endnu, så det er jo nok især x-rygerne jeg gerne vil have på banen om hvad du har gjort for at holde???
Er dog nysgerrig på at vide hvordan landet ligger herinde.
Dette er IKKE en prygelknappe tråd, så håber vi kan holde tonen på en venlig måde og ikke gå til angreb på os rygere personligt.
Tak for din stemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

charlottekri

en af mine bekendte stoppede med at ryge efter hun havde fået en behanding med noget strøm i øret...  og det skulle virke rigtig godt, men ved ikke hvor man kan få det gjort henne desværre

Anmeld

16. september 2012

henh01

Jeg ryger ikke og har aldrig gjort det. Til gengæld spiser jeg alt for meget slik

Anmeld

16. september 2012

wamse

Jeg kommer lige på banen så

Jeg røg i 17 år, men har været røgfri i 7 år nu
Jeg brugte nikotintyggegummi i 14 dage, og så stoppede jeg også med det.

Anmeld

16. september 2012

Miss BananaHammock

Var i princippet gået stille og roligt fra "fast" ryger som ung - vil ikke betegne det som fast, for selvom man kunne ryge mellem 10 og 20 om dagen, så kunne der også gå dage imellem man ikke røg - og til festryger som "voksen". Gik i behandling (røg kun et par gange om året). Blev gravid (har ikke røget siden)

Så desværre ikke så mange gode råd herfra.

Anmeld

16. september 2012

GønskE

Røg meget lidt i min graviditet, da min sukkertræng steg helt vildt, og enkle sug af en smøg tog trængen.. Og da jeg så fødte vores skønne dreng, har jeg ikke kunne få mig selv til det efter for vil ikke stinke af det og ammer, og vil ikke ha han skulle blive det midste påvirket af det.. Så stoppede den dag jeg fødte, for mit barn ikke skulle være det mindste generet af røg så kan desværre ikke give et godt tricks, andet end vilje, trods det svært

Anmeld

16. september 2012

merle2010

jeg har røget siden jeg var 14 (26 nu) jeg stoppede for 10 uger siden da min søn blev født....

jeg havde ikke samvittighed til at ryge og bagefter gå ind og amme ham

ja jeg røg mens han var i maven, men det var noget andet synes jeg...

det holdt og jeg brugte ingen hjælpemidler, var bare standhaftig og tænkte på mine børn i processen...

Anmeld

16. september 2012

Joan ( Smallie )

Jeg røg i 13 år og så fik jeg en laser behandling så holdt jeg fra den ene dag til den anden. Det tager trangen til nikotin så skal du kun kæmpe med vanen. Den 26 nov er det 3 år sådan og jeg gik ind til men sådan lidt ja ja hvis det virker er det jo godt men var ikke overbevist. Det er jeg dog nu

Anmeld

16. september 2012

Faith

henh01 skriver:

Jeg ryger ikke og har aldrig gjort det. Til gengæld spiser jeg alt for meget slik

Det samme her

Anmeld

16. september 2012

Isabella_mor

Jeg er vel ryger!! Men kun når jeg er I byen og der ryger slkohol indenbors!! 

Jeg holdte med at ryge fast for snart 4 år siden ( til januar ) og ryger ikke til hverdag. 

Men jeg vil ikke sige jeg er x ryger men heller ikke at jeg er ryger. Jeg er semi/festryger. Jeg burde holde helt op. Mrn jeg syntes bare at det passer sammen i byen med en drink og en smøg! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.