Ryger du? Er du x-ryger? Aldrig røget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Hønsemor

Leneur skriver:

Ja jeg spørger, fordi jeg selv ryger og efterhånden er godt og grundigt træt af det men ikke har fundet løsningen på at holde endnu, så det er jo nok især x-rygerne jeg gerne vil have på banen om hvad du har gjort for at holde???
Er dog nysgerrig på at vide hvordan landet ligger herinde.
Dette er IKKE en prygelknappe tråd, så håber vi kan holde tonen på en venlig måde og ikke gå til angreb på os rygere personligt.
Tak for din stemme.

Jeg er eks ryger, nåede at ryge i sammenlagt 4-5 år  Jeg gjorde faktisk ikke noget for at stoppe, den ene dag mistede jeg bare lysten til at ryge og siden der har jeg ikke rørt en smøg, det er så nu 2 år og 8 mdr siden.. Oveni blev jeg så gravid måneden efter og da det blev opdaget forsvandt den pludselige trang til en smøg også, som jeg til tider kunne have..

Min mand ryger dog, og har været forsøgt at stoppe, men han har ikke været mentalt klar og ønsket om at stoppe har været hans helt eget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg ryger og har gjort det i alt for mange år.

Jeg købte her i fredags nogle sugetabletter, som skulle tage den værste trang, og tanken var, at især om dagen ville jeg bruge dem i stedet for at ryge (men de ligger stadig uåbnet i pakken )

Anmeld

16. september 2012

TeamRocket

Har nok aldrig været fast ryger, kunne godt ryge 10 smøger hver dag i to uger og så ikke ryge i en uge uden problemer og så ryge to smøger den ene dag og intet den næste osv. Jeg var nok mere hyggeryger- og det er jeg egentlig stadig når jeg ikke lige er gravid og f.eks er ude med vennerne så ryger jeg gerne et par stykker. Men aldrig herhjemme, det har jeg ikke samvittighed til. :-) men jeg synes ikke det er svært at lade være, synes det er sværere at holde mig fra chokolade! Min faster har gode erfaringer med en e cigaret- det var så pisse besværligt at hun i ren stædighed boycuttede alt røg :-D stædige æsel, hun havde røget i 40 år og har nu været stoppet i 3 mdr <3

Anmeld

16. september 2012

Ayasmor

Jeg røg i 7 år. Fandt ud af jeg var gravid med min datter i 6.uge og begyndte med det samme at skære ned på cigaretterne. desværre røg antallet op igen i weekenderne når jeg var sammen med hendes far. Da jeg var 8 uger henne blev jeg så hidsig på mig selv og blev enig om at hvis jeg ikke kunne stoppe for min egen skyld, så kunne jeg skisme for mit barns skyld, BUM! Jeg knækkede alle de cigaretter jeg havde, og har ikke rørt en eneste siden. Det er nu over 4 år siden

Anmeld

16. september 2012

miig1989

Leneur skriver:

Ja jeg spørger, fordi jeg selv ryger og efterhånden er godt og grundigt træt af det men ikke har fundet løsningen på at holde endnu, så det er jo nok især x-rygerne jeg gerne vil have på banen om hvad du har gjort for at holde???
Dette er IKKE en prygelknappe tråd, så håber vi kan holde tonen på en venlig måde og ikke gå til angreb på os rygere personligt.
Tak for din stemme.

Jeg har stemt x-ryger
Men ved ikke helt om, man kan kalde mig det endnu, da det kun er min 14. Dag som ikke-ryger

Anmeld

16. september 2012

Silas&Mille

Leneur skriver:

Tak for din stemme.

Vi havde en lille mistanke om at jeg var gravid, og jeg har altid sagt at jeg ville stoppe med at ryge den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid.

Jeg røg den sidste smøg lørdag den 8. maj 2010 inden sengetid (den sidste i pakken) og søndag den 9. maj om morgenen testede jeg positiv 

Og har ikke røget siden.

Savner det SÅ meget, men er endnu ikke faldet i. Overvejer lidt fest/selskabsrygning. Men ved det skisme ikke rigtig  

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

jeg er ryger, og jeg elsker at ryge, så enkelt er det.

Anmeld

16. september 2012

Camilla <3

Jeg er ryger. 

Min farmor kender en, som røg 2 pakker om dagen i mange år. Han fik hypnose, og det virkede! 

Anmeld

16. september 2012

MortilElias2010

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg røg i 13 år og så fik jeg en laser behandling så holdt jeg fra den ene dag til den anden. Det tager trangen til nikotin så skal du kun kæmpe med vanen. Den 26 nov er det 3 år sådan og jeg gik ind til men sådan lidt ja ja hvis det virker er det jo godt men var ikke overbevist. Det er jeg dog nu

Må vi høre mere om den behandling - pris sted osv. ? 

Anmeld

17. september 2012

Eliza

Leneur skriver:

Tak for din stemme.

Jeg har ikke røget i 3 mdr (+ et par dage) 

og føj hvor er jeg stolt!!

JEg må indrømme at jeg ikke troede på egne evner i den retning.. 

Kæresten min og jeg, tog den beslutningen og holdte ved.. 

Vi tog en kold tyrker og spiste massere af tyggegummi (ikke negutin!!) + bolcher..

Jeg kender trumlen og ved du ikke har brug for at høre at det er skide nemt og fa*** slet ikke fra en der har gjort det!! 

De første 14 er værst! de skal bare overståes og så er det vigtigt at ta beslutningen og hold ved.. 

Jeg har det så meget bedre nu!! (trods 10 kg tungere jeg li skal ha smidt 

Jeg hepper på dig !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.