AnjaB skriver:
NU ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men på et tidspunkt gider din datter desværre nok ikke bage boller når vennerne tager i tivoli og andre sjove steder - her er datteren 5½ og hun har kun snakket om Djurs sommerland og lego land og at de andre fra børnehaven har været der og det vil hun også bare så gerne. Vi har heller ikke selv super mange penge og det skærer godt nok i hjertet at sige fordi vi ikke har penge til det.... Synes børn spejler sig utroligt meget i hinaden og det er ikke sjovt at være dem der ikke er med...
Min datter er 10 år.
Vi har også været på ophold til lalandia nogle gange, vi er i knuthenborg hvert år og enten bakken eller tivoli en enkelt gang (iår skiftet ud med en tur til Hansa Park)
Vi ville sagtens kunne tage til Djurs og Legoland, men så ville dette erstatte en sommerferie, hvilket jeg synes er fair.
På trods af vores stramme budget, synes jeg faktisk vi oplever ret meget.

Min datter har også den nye Ipad, 3ds og ipod touch så hun mangler bestemt ikke noget.
Egentlig er hun smadder god og taknemmelig, hun stiller ikke så store krav, hun bliver bare glad når der skal ske noget stort

Anmeld