Anonym skriver:
Nej altså der er ikke nogen mulighed for færre udgifter førend den lille starter i BH og dernæst SFO. Ellers først om 6-8 år hvor vi er helt gældsfrie.
Om 6-8 år er jeg for gammel til at få børn, så muligheden for at vente er heller ikke tilstede.
Jeg er jo lidt af den opfattelse at penge ikke skal styre ens drøæmme, men selvfølgelig kommer der automatisk nogle begrænsninger da alt koster penge, og koster mange penge.
Egentlig synes jeg det fungerer fint som det fungerer nu, rent økonomisk. Altså vi sparer da, men kommer også lidt i byen, ud at spise osv. Ungerne mangler heldigvis ikke noget og mine forældre hjælper meget økonomisk.
Muligheden foreligger dog at jeg kan finde mig et arbejde hvor jeg får 37 timer om ugen til forskel for nu hvor jeg har 32 timer. -Det ville give lidt ekstra.
Børne/unge ydelsen er ikke regnet med ind i budgettet hvorfor der altid er penge til sæsontøj osv af lidt dyrere karakter.
Hold op hvor er det svært. Vi er ikke interesseret i 100% afholdenhed ift sjov og ballade, men frygter også bare at vi altid vil fortryde det barn vi ikke kunne få.. pga et forbandet hussalg! 
Det er også møg hammerende irriterende når ens drømme bliver ødelagt pga økonomien. Men hvor om alting er, så skal der bare være penge til at få møllen til at køre rundt og jeg tror virkeligt, at man skal passe på med at sætte sig for hårdt. Så bliver alt pludselig meget hårdt og det kan have uheldig konsekvenser.
Kan sagtens se jeres dilemma, men for mit eget vedkommende, vil jeg ikke være i tvivl.
Anmeld