ville I få barn på trods af dårlig økonomi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Myturn

Jeg ville helt sikkert få et barn mere Jeres økonomi ser meget bedre ud som du selv fortæller om nogle år. I skal nok klare jer godt alligevel indtil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Ville I droppe drømmen om et sidste barn, hvis I havde en stram økonomi?

Min kæreste og jeg har 2 børn, men drømmer så inderligt om det sidste. Vores rådlighedsbeløb ligger på 6000 kr som det ser ud NU. Og udsigterne for at være færdige med gæld er laaaaaaaaang 6-8 år. (tab på ejendom)

Skal vi droppe det sidste barn, håbe på en masse børnebørn, eller skal vi skide økonomien et stykke og få det sidste barn?

Vores rådigheds beløb når alt er betalt er på 5000 . Hvor vi bruger de 4000 (1000 kr om ugen) på mad . Og de sidste 1000 er til uforudsete regninger , fornøjelser osv osv. 

Vi "sparer" så også op af kostpengene, ligger lidt til side og bruger til hvad vi nu har lyst til. 

Og så har vi selvf. Børne ydelsen hvor vi ligger ud hver måned så vi har lidt tøjpenge. 

Vores økonomi bliver ikke bedre det næste år-2 år, hvis ikke længere ude i fremtiden, og vi begynder PB når vores datter bliver 2 år. 

Hvis i mener det kan fungere, så synes jeg bare i skal springe ud i det. Held og lykke 

Anmeld

7. september 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Ville I droppe drømmen om et sidste barn, hvis I havde en stram økonomi?

Min kæreste og jeg har 2 børn, men drømmer så inderligt om det sidste. Vores rådlighedsbeløb ligger på 6000 kr som det ser ud NU. Og udsigterne for at være færdige med gæld er laaaaaaaaang 6-8 år. (tab på ejendom)

Skal vi droppe det sidste barn, håbe på en masse børnebørn, eller skal vi skide økonomien et stykke og få det sidste barn?

Jeg ville ikke droppe barnet pga af økonomien... Når i har et rådighedsbeløb på 6000... Det er spørgsmål om prioritering...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.