er det en pige? gud hun ligner en dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Vidunderligeunger

MortilCilas skriver:

Hvor er hun sød!!

Ved du hvad?- det skal du ikke være ked af! Cilas kunne sidde i sin barnevogn, med blå hue, blå jakke, grøn dyne og blå sur, hvor folk spurgte om det var en dreng eller pige. Min eneste tanke var bare, "hvor mange klæder deres piger i blåt og grønt fra top til tå?"

det er altså underligt.. men ja, det er jo typisk for den alder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Pige2009

Vidunderligeunger skriver:

hehe tak! folk må også godt sige hvs hun ligner en dreng, jeg halshugger ikke men fik bare nok idag... hun sad i lyserødt overalt på kroppen og elastik i håret... 

Jesus Christ! Hvad tror de egentlig selv?

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Lahn11 skriver:

Sådan er det jo med mange små børn (: må da indrømme at havde gun blå cowbukser og hvid trøje på, så kunne jeg da være i tvivl.. Men sådan er det også med min egen datter..  Men sikke smuk en datter du har, og man er slet ikke i tvivl når hun har håret oppe, og er klart i pigetøj 

tak hehe, som skrevet før, så kan jeg jo også godt selv se det, men derfra og så til at være direkte i tvivl.. 

Anmeld

2. september 2012

MortilCilas

det er altså underligt.. men ja, det er jo typisk for den alder 

Ja, man må bare se glad ud og sige "nej det er en dreng/pige"

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Jesus Christ! Hvad tror de egentlig selv?

at jeg er ked af jeg har en dreng, som så skal ha lyserødt tøj på OG elastik

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

MortilCilas skriver:

Ja, man må bare se glad ud og sige "nej det er en dreng/pige"

præcis!

Anmeld

2. september 2012

maria_wlt

fuuuuuuck hvor er jeg træt af det nu!
Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende ( &nbsp sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret...

Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså

Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!"

+ billedspam en mas!

Jeg er ikke i tvivl, men tror at det er pga at hun ikke har "pige" hår.. Min datter har heller ikke det vilde hår, og nogen gange tænker jeg faktisk selv at hun ligger på vippen 

Men ingen har dog sagt noget endnu... og du skal ikke tage dig af det.. Betyder ikke en fis.. 

(Her er min "dreng")

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Loa skriver:

Hun er da skøn OG ligner da en pige hvordan kan folk syntes hun ligner en dreng.....?

Men kender det godt. Vores Isabella er en rigtig drenge pige, så alle tror også hun er en dreng. Også selvom vi giver hende lyserødt på fra top til tå...... Tsk tsk......

paphoveder  på dit profilbillede (som vidst ikke er up to date) ligner hun er pige, men har jo bare ik rigtig noget hår ligesom vores pige for et år siden.. total skallepalle..

Anmeld

2. september 2012

Pige2009

at jeg er ked af jeg har en dreng, som så skal ha lyserødt tøj på OG elastik

Griner... Kan godt forstå, det er lidt anstrengende

Anmeld

2. september 2012

Benjamins'mor

Man kan sagtens se det er en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.