er det en pige? gud hun ligner en dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.273 visninger
81 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Vidunderligeunger

fuuuuuuck hvor er jeg træt af det nu!
Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende ( &nbsp sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret...

Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså

Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!"

+ billedspam en mas!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Pige2009

Hvor er hun skøn. Man kan da sagtens se, hun er en pige

Anmeld

2. september 2012

Camillos

Vidunderligeunger skriver:

Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende ( &nbsp sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret...

Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså

Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!"

+ billedspam en mas!

hun er da fin og bestemt i pigetøj folk må da være blinde?

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Hvor er hun skøn. Man kan da sagtens se, hun er en pige

hehe tak! folk må også godt sige hvs hun ligner en dreng, jeg halshugger ikke men fik bare nok idag... hun sad i lyserødt overalt på kroppen og elastik i håret... 

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Camillos skriver:

ja vi har skruet gevaldig op for pigefarverne... tak! 

Anmeld

2. september 2012

MorDk

Camillos skriver:

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

MorDk skriver:

Anmeld

2. september 2012

LinLin

Jeg må indrømme at hvis hun var i helt neutralt tøj ville jeg godt kunne være i tvivl (men såden er det da med mange små børn!)

Men hun er da klædt meget piget tøj på alle billederne

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

DAs mor skriver:

Jeg må indrømme at hvis hun var i helt neutralt tøj ville jeg godt kunne være i tvivl (men såden er det da med mange små børn!)

Men hun er da klædt meget piget tøj på alle billederne

ej... jeg kan også godt selv se det, er bare træt af at høre på det og det var ren og skær "pyl pyl" tråd

Anmeld

2. september 2012

Mette.

+ billedspam en mas!

Hun er da den kønneste lille pige. 

Jeg kan trøste dig med at min datter, på samme alder, med langt lyst helt ned til skuldrene også nogen gange bliver spurgt og hun er en dreng.  Selv ikjole og lyserødt som nærmest er det eneste hun vil have på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.