er det en pige? gud hun ligner en dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Tanjadamgaard

Vidunderligeunger skriver:

fuuuuuuck hvor er jeg træt af det nu!
Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende ( &nbsp sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret...

Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså

Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!"

+ billedspam en mas!

Ih, jeg kan da godt forstå at det er super frusterende  

Men jeg syntes absolut ikke hun ligner en dreng! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

dukke

Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende ( &nbsp sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret...

Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså

Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!"

+ billedspam en mas!

skøn tøs synes bestemt ikke hun linger en dreng.

men jeg har samme problem med folk siger ej en sød pige du har når han sidder i sin blå klapvong med blå jakke og helt kort hår men fordi han har en rød sut tror de han er en pige pga den sut og der er logo med manchester united og derfor er den rød

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

maria_wlt skriver:

På billedet er hun 13 mdr... Nu er hun 16 mdr... (vedhæftet)

Det er KUN håret der spiller ind, hos begge unger.. det kommer heldigvis lige pludselig

med samme frits som min hun er, ligesom min, en drenget pige.. men det kommer med håret. I guess

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Tanjadamgaard skriver:

Ih, jeg kan da godt forstå at det er super frusterende  

Men jeg syntes absolut ikke hun ligner en dreng! 

tak

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

dukke skriver:

skøn tøs synes bestemt ikke hun linger en dreng.

men jeg har samme problem med folk siger ej en sød pige du har når han sidder i sin blå klapvong med blå jakke og helt kort hår men fordi han har en rød sut tror de han er en pige pga den sut og der er logo med manchester united og derfor er den rød

så brug dog øjnene stranger!

Anmeld

2. september 2012

MissTas

+ billedspam en mas!

sys også hun er gude skøn, smuk og piget .. se da lige de øjne

Anmeld

2. september 2012

dukke

så brug dog øjnene stranger!

ja jeg kan blive så sur

Anmeld

2. september 2012

Alexander&Lærke

thank you!!! 
HAHA, sjovt.. Alberte havde termotøj i mørkeblå (der var ik andre farver i kvickly tilbage på tilbud) men da hun havde haft det på to gange og jeg var blevet spurgt om det begge gange fik hun noget i rød.. i år er det sort, så lillebror kan arve haha 

Ja det er nogle gange med at tænke praktisk.... MIn søn har også sort termo tøj, hvis det ikke når at blive for slidt, han er nemlig 5 så bliver det også gemt til hun kan passe det....

Anmeld

2. september 2012

maria_wlt

med samme frits som min hun er, ligesom min, en drenget pige.. men det kommer med håret. I guess

Lige præcis en drenget-pige..

Og Ene er en rigtig drenge-pige...slås med drengene og ELSKER sko 

Anmeld

2. september 2012

Bom

ej, jeg vidste ikke vores døtre er jævnaldrende... der er kun 10 dage mellem dem

ja man kan godt blive liiiiidt pissed når det bare er hele tiden  

Ja det er da lidt sjovt.. Nu er jeg ikke så meget herinde mere, så kan ikke rigtig holde redde på alle folk..

Men jeg kan se at du fik pks ved din pige og fødte normal ved din dreng, hvordan gik det?? Sådan med arret, og bare generelt hele forløbet??

Jeg fik nemlig akut ks med Matilde og venter nu en dreng til januar, og mit største ønske er bare at føde selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.