er det en pige? gud hun ligner en dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Vidunderligeunger

maria_wlt skriver:

Jeg er ikke i tvivl, men tror at det er pga at hun ikke har "pige" hår.. Min datter har heller ikke det vilde hår, og nogen gange tænker jeg faktisk selv at hun ligger på vippen 

Men ingen har dog sagt noget endnu... og du skal ikke tage dig af det.. Betyder ikke en fis.. 

(Her er min "dreng")

Jeg har overvejet at lave en afstemning ano, men har ikke noget billede som dit.. Hvor jeg så må erkende at lige da jeg så billedet, var jeg lidt i tvivl, men det er jo nok håret igen.. hvor gl er hun?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Vidunderligeunger

Benjamins'mor skriver:

Man kan sagtens se det er en pige

Anmeld

2. september 2012

132319

Heh, den har jeg også ofte hørt. Både den ene og den anden vej, altså at min søn lignede en pige og at min datter lignede en dreng.

Og ja, der var noget om det så det har aldrig irriteret mig. Min søn havde laaangt hår allerede som nyfødt og min datter var nærmest skaldet til hun var 1 år.

Jeg er ikke til det der lyserøde pussenusse så der er ikke noget at sige til at folk af og til har troet at hun var en dreng.

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

maria_wlt skriver:

Jeg er ikke i tvivl, men tror at det er pga at hun ikke har "pige" hår.. Min datter har heller ikke det vilde hår, og nogen gange tænker jeg faktisk selv at hun ligger på vippen 

Men ingen har dog sagt noget endnu... og du skal ikke tage dig af det.. Betyder ikke en fis.. 

(Her er min "dreng")

men på dit billede her << og det på din profil er der jo INGEN tvivl. hun er sgu sød 

Anmeld

2. september 2012

132319

Jeg har i øvrigt selv virkelig svært ved at gennemskue andre børns køn, især når de er helt små!

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

132319 skriver:

Heh, den har jeg også ofte hørt. Både den ene og den anden vej, altså at min søn lignede en pige og at min datter lignede en dreng.

Og ja, der var noget om det så det har aldrig irriteret mig. Min søn havde laaangt hår allerede som nyfødt og min datter var nærmest skaldet til hun var 1 år.

Jeg er ikke til det der lyserøde pussenusse så der er ikke noget at sige til at folk af og til har troet at hun var en dreng.

det VAR jeg heller ikk, men nu er hun PIGET i tøjet med halskæder og hele molevitten.. før var det hummel, hummel og atter hummel

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

132319 skriver:

Jeg har i øvrigt selv virkelig svært ved at gennemskue andre børns køn, især når de er helt små!

jamen det KAN jeg også godt have, men jeg siger det ik.. med mindre man som Ene's mor selv siger det og det ligesom er debatemnet..

Anmeld

2. september 2012

132319

Vidunderligeunger skriver:

det VAR jeg heller ikk, men nu er hun PIGET i tøjet med halskæder og hele molevitten.. før var det hummel, hummel og atter hummel

Min datter er også piget klædt, det var hun bare ikke som baby. Der var det praktiske heldragter, gerne i råhvid, brun, grøn osv. og så kunne det være svært at se...

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

132319 skriver:

Min datter er også piget klædt, det var hun bare ikke som baby. Der var det praktiske heldragter, gerne i råhvid, brun, grøn osv. og så kunne det være svært at se...

ahr  

Anmeld

2. september 2012

maria_wlt

Jeg har overvejet at lave en afstemning ano, men har ikke noget billede som dit.. Hvor jeg så må erkende at lige da jeg så billedet, var jeg lidt i tvivl, men det er jo nok håret igen.. hvor gl er hun?

På billedet er hun 13 mdr... Nu er hun 16 mdr... (vedhæftet)

Det er KUN håret der spiller ind, hos begge unger.. det kommer heldigvis lige pludselig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.