er det en pige? gud hun ligner en dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

ja når de ik lige har langt hår ned til numsen, ka alle da tage fejl nu til dags. især fordi drenge jo også har langt hår...

Humm har godt nok fået de kommentar et par gange, da thea var lidt mindre og ik havde helt så langt hår, og ja hun har da også tit været i pink, når de er kommet.

det er så træls. vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Vidunderligeunger

Mette. skriver:

Hun er da den kønneste lille pige. 

Jeg kan trøste dig med at min datter, på samme alder, med langt lyst helt ned til skuldrene også nogen gange bliver spurgt og hun er en dreng.  Selv ikjole og lyserødt som nærmest er det eneste hun vil have på.

det er da for underligt men nå, jeg sku også bare af med min galde

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

StineW79 skriver:

ja når de ik lige har langt hår ned til numsen, ka alle da tage fejl nu til dags. især fordi drenge jo også har langt hår...

Humm har godt nok fået de kommentar et par gange, da thea var lidt mindre og ik havde helt så langt hår, og ja hun har da også tit været i pink, når de er kommet.

det er så træls. vh stine

thanks... 
men ja, det kan være svært og jeg KAN godt se hun ikke er super piget, men derfor er det alligevel træls, i længden  

Anmeld

2. september 2012

Mette.

Vidunderligeunger skriver:

det er da for underligt men nå, jeg sku også bare af med min galde

Ja, Jeg har folk mistænkt for at spørge inden dr overhovedet har kigget på barnet. Eller også interessere det dem ikke ret meget. Underligt er det hvertfald. Men skidt - jeg synes hvertfald du har en rigtig sød pige. 

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Mette. skriver:

Ja, Jeg har folk mistænkt for at spørge inden dr overhovedet har kigget på barnet. Eller også interessere det dem ikke ret meget. Underligt er det hvertfald. Men skidt - jeg synes hvertfald du har en rigtig sød pige. 

tak.. kan ik sige i lige måde, da der ik rigtig er billeder af din men jeg TROR hun er sød 

Anmeld

2. september 2012

Troldemommi

Hun er da bare sådan en fin lille pige, men kender godt "problemet" det sker også tit min Johanne bliver forvekslet til at være en dreng

Monica

Anmeld

2. september 2012

Tona

fuuuuuuck hvor er jeg træt af det nu!
Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende ( &nbsp sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret...

Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså

Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!"

+ billedspam en mas!

Hold da op hvor er hun bedårende

Jeg kan tydeligt se at det er en pige, også selv om jeg kun kigger på ansigtet og ikke på tøjfarven.

Vi har virkelig haft samme problem med Amanda meget og har det faktisk stadig. Hun er nu 2 gange blevet totalt drengeklippet, da hun bliver ved med at få det der "baby-plys" i håret som aldrig bliver til rigtig hår. Men drengeklippet eller ej, så har hun verdens længste øjenvipper og et ansigt som jeg syntes er piget. Desuden er hun jo klædt i tøse-farver.

Det som jeg har opdaget er, at det primært er mennesker over 50 som kommer med de der kommentarer. Det er fordi de ikke kender de der farvekoder. Da de var unge var der ikke noget der hed drenge og pige farver. Da jeg var barn i 80'erne fx havde piger også blå på og drenge kunne også gå i lilla og sågar lyserød har jeg set billeder af. Derfor fatter de ikke at når et barn er iført lyserød så er det per defination en pige.

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Monica P skriver:

Hun er da bare sådan en fin lille pige, men kender godt "problemet" det sker også tit min Johanne bliver forvekslet til at være en dreng

Monica

træls er det! men tak

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Monica P skriver:

Monica

træls er det! men tak

Anmeld

2. september 2012

ESV

fuuuuuuck hvor er jeg træt af det nu!
Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende ( &nbsp sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret...

Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså

Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!"

+ billedspam en mas!

Hvor er hun sød!

Jeg kender ALT til dine frustrationer.....
Sådan var det også med Emilie...
Hvorfor har du givet ham lyserød på??
Gud hvor er han sød (til pigen i lyserød med lyserød sut i munden)
Neeeeeeeej er det rigtigt, er det en pige
OSV

Folk burde bare holde deres mund!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.