Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissTas skriver: sys også hun er gude skøn, smuk og piget .. se da lige de øjne
sys også hun er gude skøn, smuk og piget .. se da lige de øjne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette&Alexander skriver: Ja det er nogle gange med at tænke praktisk.... MIn søn har også sort termo tøj, hvis det ikke når at blive for slidt, han er nemlig 5 så bliver det også gemt til hun kan passe det....
Ja det er nogle gange med at tænke praktisk.... MIn søn har også sort termo tøj, hvis det ikke når at blive for slidt, han er nemlig 5 så bliver det også gemt til hun kan passe det....
Vidunderligeunger skriver: paphoveder på dit profilbillede (som vidst ikke er up to date) ligner hun er pige, men har jo bare ik rigtig noget hår ligesom vores pige for et år siden.. total skallepalle..
paphoveder på dit profilbillede (som vidst ikke er up to date) ligner hun er pige, men har jo bare ik rigtig noget hår ligesom vores pige for et år siden.. total skallepalle..
Vidunderligeunger skriver: fuuuuuuck hvor er jeg træt af det nu!Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende (   sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret... Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!" + billedspam en mas!
fuuuuuuck hvor er jeg træt af det nu!Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende (   sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret...
Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså
Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!"
+ billedspam en mas!
Hvor er hun sød - kan overhovedet ikke se hun ligner en dreng.
Bom skriver: Ja det er da lidt sjovt.. Nu er jeg ikke så meget herinde mere, så kan ikke rigtig holde redde på alle folk.. Men jeg kan se at du fik pks ved din pige og fødte normal ved din dreng, hvordan gik det?? Sådan med arret, og bare generelt hele forløbet?? Jeg fik nemlig akut ks med Matilde og venter nu en dreng til januar, og mit største ønske er bare at føde selv..
Ja det er da lidt sjovt.. Nu er jeg ikke så meget herinde mere, så kan ikke rigtig holde redde på alle folk.. Men jeg kan se at du fik pks ved din pige og fødte normal ved din dreng, hvordan gik det?? Sådan med arret, og bare generelt hele forløbet?? Jeg fik nemlig akut ks med Matilde og venter nu en dreng til januar, og mit største ønske er bare at føde selv..
altså du kan læse min FB, den beskriver det hele meget godt jo.. men lige mhb på KS først og ALM fødsel bagefter så kanjeg kun sige det var SÅ fedt.. jeg var helt høj bagefter.. Jeg skulle jo have det der udstyr rundt om maven under hele fødslen, da de kan måle om arret er ved at gå op på babys hjerterytme (smaaaart)!
og så kan du ikke føde i vand, men jo godt sidde i en bruser i maaaange timer (gjorde jeg)..
er der noget du vil vide konkret så spørger du bare.. også gerne i pb
Mor til L&S skriver: Ej, det forstår jeg ikke - man kan da sagtens se at hun er en pige.. Sikke sød hun ser ud
Ej, det forstår jeg ikke - man kan da sagtens se at hun er en pige.. Sikke sød hun ser ud
Moma skriver: Hvor er hun sød - kan overhovedet ikke se hun ligner en dreng.
Loa skriver: Hehe nej det er nok et år gammelt. Nu har hun endelig, fået bare en smule længere hår (ikke langt, overhovedet, eller så meget som andre piger på 2 år har, men i det mindste mere end de få dun hun rendte rundt med) men helt ærligt, skal en pige rende i lyserødt og lilla for at være en pige? Isabella er bare ikke en tøse tøs, men derfor er hun jo stadig en pige
Hehe nej det er nok et år gammelt. Nu har hun endelig, fået bare en smule længere hår (ikke langt, overhovedet, eller så meget som andre piger på 2 år har, men i det mindste mere end de få dun hun rendte rundt med) men helt ærligt, skal en pige rende i lyserødt og lilla for at være en pige? Isabella er bare ikke en tøse tøs, men derfor er hun jo stadig en pige
og så lige isabella, det er jo bare piget
praktisk er godt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128