er det en pige? gud hun ligner en dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

BellaT

Smuk PIGE! Nej, hun er ikke langhåret, men det er da også det eneste ikke-pigede. Tsk Tsk.

Har selv en korthåret pige, men nu kan hun ENDELIG få to bitte små rottehaler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Vidunderligeunger

Amandas-mor skriver:

Hold da op hvor er hun bedårende

Jeg kan tydeligt se at det er en pige, også selv om jeg kun kigger på ansigtet og ikke på tøjfarven.

Vi har virkelig haft samme problem med Amanda meget og har det faktisk stadig. Hun er nu 2 gange blevet totalt drengeklippet, da hun bliver ved med at få det der "baby-plys" i håret som aldrig bliver til rigtig hår. Men drengeklippet eller ej, så har hun verdens længste øjenvipper og et ansigt som jeg syntes er piget. Desuden er hun jo klædt i tøse-farver.

Det som jeg har opdaget er, at det primært er mennesker over 50 som kommer med de der kommentarer. Det er fordi de ikke kender de der farvekoder. Da de var unge var der ikke noget der hed drenge og pige farver. Da jeg var barn i 80'erne fx havde piger også blå på og drenge kunne også gå i lilla og sågar lyserød har jeg set billeder af. Derfor fatter de ikke at når et barn er iført lyserød så er det per defination en pige.

den tanke har strejfet mig også, for der er ALDRIG unge mennesker der spørger.. kun af og til børn men det kan jeg leve med hehe... 

tak for svaret

Anmeld

2. september 2012

S.Maria

Uha kender det alt for godt. Hader når nogen er i tvivl om man har en pige eller dreng. Var i netto for et stykke tid siden sammen med min datter og så var der en ældre dame der siger, sikke nogle store flotte øjne han.....hun har, ja det er en pige ikk? Jo det er det, måtte jeg fortælle hende selvom jeg havde lyst til at sige til hende, en dreng går da ikk med lilla prikket jakke og lilla sko vel...Glæder mig til hendes hår vokser sig bare lidt længere og lidt tykkere så hun kan få håret sat 

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

ESV skriver:

Hvor er hun sød!

Jeg kender ALT til dine frustrationer.....
Sådan var det også med Emilie...
Hvorfor har du givet ham lyserød på??
Gud hvor er han sød (til pigen i lyserød med lyserød sut i munden)
Neeeeeeeej er det rigtigt, er det en pige
OSV

Folk burde bare holde deres mund!!

haha ja! kunne være fedt hvis men bare slyngede et eller andet pisse fedt svar tilbage.. jeg ved stadig ik hva det sku være udover " dreng? kalder du min pige i lyserødt tøj med lyserød sut, spænde i håret og neglelak(har hun dog ikk) for en dreng? Du burde skamme dig!"

Anmeld

2. september 2012

Barejegsnartergravid

Man kan slet ikke værr i tvivl om det er en pige på det andet sidste billede, hvor hun smiler over hele hovedet, er der da for mig ingen tvivl...men mon ikke du slipper for kommentarerne når håret er lidt længere men nej det må ikke være sjovt. Min datter har altid haft vildt meget hår, vi kan allerede sætte hestehale og hun er altså kun et år. Da hun var helt lille og lå i hvid med blå sut (fordi det var den eneste hun ville) var der aldrig nogen der sagde dreng om hende, så jeg tror det år betyder rigtig meget...

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

Vi bliver også spurgt om Silas er en pige, selvom jeg synes det er meget tydeligt at se han er en dreng.. Med BLÅT tøj på hehe

Men må altså sige at jeg tydeligt kan se din pige er en pige... og sikke sød hun er

Anmeld

2. september 2012

Tona

Vidunderligeunger skriver:

den tanke har strejfet mig også, for der er ALDRIG unge mennesker der spørger.. kun af og til børn men det kan jeg leve med hehe... 

tak for svaret

Hi hi det med børnene minder mig om en lille pige på ca 4 år, som spurgte mig ang Amanda: "Er hun en dreng eller en pige?"

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Barejegsnartergravid skriver:

Man kan slet ikke værr i tvivl om det er en pige på det andet sidste billede, hvor hun smiler over hele hovedet, er der da for mig ingen tvivl...men mon ikke du slipper for kommentarerne når håret er lidt længere men nej det må ikke være sjovt. Min datter har altid haft vildt meget hår, vi kan allerede sætte hestehale og hun er altså kun et år. Da hun var helt lille og lå i hvid med blå sut (fordi det var den eneste hun ville) var der aldrig nogen der sagde dreng om hende, så jeg tror det år betyder rigtig meget...

bukker og nejer tak for dit svar.. og er lidt misundelig

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Amandas-mor skriver:

Hi hi det med børnene minder mig om en lille pige på ca 4 år, som spurgte mig ang Amanda: "Er hun en dreng eller en pige?"

haha, øhh ja ser du, hun er en dreng?? 

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Muhmi skriver:

Vi bliver også spurgt om Silas er en pige, selvom jeg synes det er meget tydeligt at se han er en dreng.. Med BLÅT tøj på hehe

Men må altså sige at jeg tydeligt kan se din pige er en pige... og sikke sød hun er

tak.. ej det må sgu da være, om ikke mere, så lige så træls.. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.