er det en pige? gud hun ligner en dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Alexander&Lærke

Hun ligenr da så meget en pige.... Og med det skønneste navn Alberte, mit yndlings....

Men kender det godt, man bliver jo tit spurt om det når de er små... Jeg har ellers gjort meget ud af mine børn lignede det de var, altså meget blådt og grønt til Alexander og meget pink og lilla til Lærke, alligevel har foldk spurt er det en dreng eller pige, uhm tænker jeg hvergang... Men kunne heller ikke drømme om at give dem noget på som ligner noget til det ene eller andet køn.... Ej det passer så ikke helt, Lærke bruge lige nu Alexanders gamle regntøj som er meget mørkeblåt, og jeg tænker på det hvergang om hun nu ligner en dreng... Men så får hun lige en rød hue på, så er det ikke helt så slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Vidunderligeunger

Mette&Alexander skriver:

Hun ligenr da så meget en pige.... Og med det skønneste navn Alberte, mit yndlings....

Men kender det godt, man bliver jo tit spurt om det når de er små... Jeg har ellers gjort meget ud af mine børn lignede det de var, altså meget blådt og grønt til Alexander og meget pink og lilla til Lærke, alligevel har foldk spurt er det en dreng eller pige, uhm tænker jeg hvergang... Men kunne heller ikke drømme om at give dem noget på som ligner noget til det ene eller andet køn.... Ej det passer så ikke helt, Lærke bruge lige nu Alexanders gamle regntøj som er meget mørkeblåt, og jeg tænker på det hvergang om hun nu ligner en dreng... Men så får hun lige en rød hue på, så er det ikke helt så slemt

thank you!!! 
HAHA, sjovt.. Alberte havde termotøj i mørkeblå (der var ik andre farver i kvickly tilbage på tilbud) men da hun havde haft det på to gange og jeg var blevet spurgt om det begge gange fik hun noget i rød.. i år er det sort, så lillebror kan arve haha 

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

Vidunderligeunger skriver:

tak.. ej det må sgu da være, om ikke mere, så lige så træls.. ?

Tjooo... Synes nu at jeg tydeligt kan se han er en dreng, men gamle mennesker og folk der ikke kender os spørger sikkert fordi de ikke vil træde os over fødderne, men det gør de jo så når de ikke engang gider at åbne klukkerne for at se hvilken farve tøj han har på.. Indrømmet når han har grøn og brun på, ja så kan det jo sagtens bruges til piger også, meeen alligevel ikke så tit synes jeg..

Det fiser simpelthen ind af det ene øre og ud af det andet efterhånden... Heldigvis ved JEG hvad han er

Jeg får den dog ikke så meget mere, det var mere da han var lidt mindre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2012

Bom

Du er ikke den eneste der oplever dette, jeg har en datter på 2 år og 3 mdr, og næsten hver gang vi møder en fremmed, så siger de "Nej hvor er han sød" el "Sikke en pæn dreng i har"

Tænker også mit som du gør, for min datter er også klædt i lyserød osv..

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Muhmi skriver:

Tjooo... Synes nu at jeg tydeligt kan se han er en dreng, men gamle mennesker og folk der ikke kender os spørger sikkert fordi de ikke vil træde os over fødderne, men det gør de jo så når de ikke engang gider at åbne klukkerne for at se hvilken farve tøj han har på.. Indrømmet når han har grøn og brun på, ja så kan det jo sagtens bruges til piger også, meeen alligevel ikke så tit synes jeg..

Det fiser simpelthen ind af det ene øre og ud af det andet efterhånden... Heldigvis ved JEG hvad han er

Jeg får den dog ikke så meget mere, det var mere da han var lidt mindre

what? der er da overhovedet ikke noget pige over din dreng... 

Anmeld

2. september 2012

MortilCilas

fuuuuuuck hvor er jeg træt af det nu!
Vi kan ikke gå uden for en dør / møde fremmede uden de siger "sikke en sød dreng" og jeg må jo så smilende ( &nbsp sige det er en pige i LYSERØDT tøj med ELASTIK i håret...

Nej hun er ikke langhåret og ikke særlig piget, men det kan sgu da ikke være så svært altså

Det er et lille problem ja! Men jeg er pisse træt af at høre på det og næste gang komme jeg nok til at sige "det er en pige din klaphat!"

+ billedspam en mas!

Hvor er hun sød!!

Ved du hvad?- det skal du ikke være ked af! Cilas kunne sidde i sin barnevogn, med blå hue, blå jakke, grøn dyne og blå sur, hvor folk spurgte om det var en dreng eller pige. Min eneste tanke var bare, "hvor mange klæder deres piger i blåt og grønt fra top til tå?"

Anmeld

2. september 2012

baby012

Sådan er det jo med mange små børn (: må da indrømme at havde gun blå cowbukser og hvid trøje på, så kunne jeg da være i tvivl.. Men sådan er det også med min egen datter..  Men sikke smuk en datter du har, og man er slet ikke i tvivl når hun har håret oppe, og er klart i pigetøj 

Anmeld

2. september 2012

Loa

Hun er da skøn OG ligner da en pige hvordan kan folk syntes hun ligner en dreng.....?

Men kender det godt. Vores Isabella er en rigtig drenge pige, så alle tror også hun er en dreng. Også selvom vi giver hende lyserødt på fra top til tå...... Tsk tsk......

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Bom skriver:

Du er ikke den eneste der oplever dette, jeg har en datter på 2 år og 3 mdr, og næsten hver gang vi møder en fremmed, så siger de "Nej hvor er han sød" el "Sikke en pæn dreng i har"

Tænker også mit som du gør, for min datter er også klædt i lyserød osv..

ej, jeg vidste ikke vores døtre er jævnaldrende... der er kun 10 dage mellem dem

ja man kan godt blive liiiiidt pissed når det bare er hele tiden  

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

what? der er da overhovedet ikke noget pige over din dreng... 

TAK!! Det synes jeg nemlig heller slet ikke... Det første billede er da han var 4½ måned og det andet er fra ja for nylig så der er han ca. 1 år og 2 mdr.

Synes ikke der er den store forskel, men folk kan åbenbart bedre se han er en dreng nu end dengang hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.