Ja det kan man godt (efter min mening)
som der bliver skrevet, man kan ikke adoptere et barn hvis man er for overvægtig, for hvilken garenti er der så for at man kan tage vare på det barn man gerne vil have ? hvor længe har man tilbage at leve i? overvægt er skyld i mange dødsfald, og folk dør yngre når de er overvægtige, det er fakta..
men når det er sagt, så synes jeg ikke det er fair at man som storryger må adoptere børn, når der er regler imod fedme, de fede forældre skader i det mindste ikke børnene (medmindre de gør dem tykke), på samme måde som en ryger, der tager røg partikler med sig uanset hvad, og dermed påføre barnet skade..
men jeg har selv set at en overvægtig mor ikke altid er en god mor, og det var pga. hendes overvægt at hun var en dårlig mor.. hun lavede ikke andet end at sidde derhjemme, foran tv'et og kommandere med børnene dagen lang, for hun var for stor til selv at overskue at støvsuge huset, tørre støv af, tømme kattebakken, osv. så det blev børnenes opgave, det synes jeg ikke er en god mor, og hun er bare så meget mere for hendes yngste efternøler, her efter hun har tabt 90 kg. (hun vejede 150). og hun er bare en meget bedre mor nu, og barnet trives meget mere end hendes to døtre gjorde dengang hun var fed ..
så ja, man kan godt blive for fed til at være mor.. og far for den sags skyld..
Anmeld