kan man være få tyk til blive mor/far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: kan man være få tyk til at være mor/far?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.196 visninger
76 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Schonert

mig og kæresten overhøre en dame og hends mand snakke at de glædet sig til at blive forælder her i det nye år nu når hun var blivet gravid . hun var nok tæt på de 180-200 kg og samme med kæresten. 

så snakket mig og kærsten om man kan være få tyk få at blive forælder. min mening er ; ja det kan nan godt, da jeg mener man skal have energi og kræftrne til det og man skal kunne holde til at lege med dem og gå tur osv med dem. Er jeg forkert på den? 

- min kæreste mener det modsatte, han kunne bare ilke begrunde hvorfor.

hvad er jeres mening.

og undskyld hvis jeg har stødt nogen af jer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

FrkRaarup

Schonert skriver:

mig og kæresten overhøre en dame og hends mand snakke at de glædet sig til at blive forælder her i det nye år nu når hun var blivet gravid . hun var nok tæt på de 180-200 kg og samme med kæresten. 

så snakket mig og kærsten om man kan være få tyk få at blive forælder. min mening er ; ja det kan nan godt, da jeg mener man skal have energi og kræftrne til det og man skal kunne holde til at lege med dem og gå tur osv med dem. Er jeg forkert på den? 

hvad er jeres mening.

Er helt enig med dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

30. august 2012

LMX

Jeg har stemt nej.

Jeg har selv vejet over 100kg de 2 første gange jeg var gravid. Det har som sådan ikke hæmmet mig ift at være aktiv med mine børn.

Og det har da i aller højeste grad aldrig hæmmet mig i at være MOR for mine børn.

Alle der har et ønske om at blive forældre og evnen til det, skal efter min mening ha lov. Uanset hvordan man så ser ud.

Anmeld

30. august 2012

Sophie90

Schonert skriver:

hvad er jeres mening.

Vi snakkede om PRÆCIS det samme idag, vi så det der "ekstremt fed" og der er en der ikke kan adoptere på det grundlag (hun vejede 150 kg inden hun gik igang tror jeg), og jeg tror hovedsageligt det er chancerne for at dø der spiller ind.. Hvis barnet endelig har fået en tryk base og den ene forælder så dør pga. fedme.. Så på det grundlag også at man ikke overhoved kan lege fysisk med sit barn fordi man bliver træt, det ville jeg da personligt være enormt ked af som forældre hvis det var mig der var så overvægtig.. Men på den anden side kan man jo være nok så kærlige og gode forældre, fordi selvom man er overvægtig er man jo trodsalt stadig menneske.. Hehe.. Så den er svær, men vil nok give dig ret fordi et barn vil da helst have en forældre de kan lege med i haven osv..

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

Umiddelbart vil jeg svare ja

MEN den ene pædagog i min datters vuggestue er STOR, som i rigtig stor, men hun er slet ikke besværet af det. Det er altid hende man ser rende rundt med børnene, sidder på gulvet og leger osv.

Så jeg har måtte erfare at man ikke altid kan/burde dømme på størrelsen

Anmeld

30. august 2012

Ka+Ma=Be

Schonert skriver:

hvad er jeres mening.

Ja det synes jeg! Af samme grunde som du skriver. Og det er ikke for at være ude efter nogen, men når man er så stor som du taler om, ja så er det altså også bare en risiko der hedder "lever du overhovedet længe nok til at tage dig af dit barn?"

Nu håber jeg ikke der går hønskegård i din tråd! 

Anmeld

30. august 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Umiddelbart vil jeg svare ja

MEN den ene pædagog i min datters vuggestue er STOR, som i rigtig stor, men hun er slet ikke besværet af det. Det er altid hende man ser rende rundt med børnene, sidder på gulvet og leger osv.

Så jeg har måtte erfare at man ikke altid kan/burde dømme på størrelsen

Anmeld

30. august 2012

Bassemor<3

Jeg har svaret JA, og af samme grund som du skriver ! Jeg er selv overvægtig, dog ikke i nærheden af dit eksempel på nogen måde, og har heller ingen problemer som følge af min overvægt, men ja det synes jeg godt man kan !

Anmeld

30. august 2012

Ka+Ma=Be

LMX skriver:

Jeg har stemt nej.

Jeg har selv vejet over 100kg de 2 første gange jeg var gravid. Det har som sådan ikke hæmmet mig ift at være aktiv med mine børn.

Og det har da i aller højeste grad aldrig hæmmet mig i at være MOR for mine børn.

Alle der har et ønske om at blive forældre og evnen til det, skal efter min mening ha lov. Uanset hvordan man så ser ud.

Men hvad så hvis man vejer 200 kg? eller 250? Ja eller hvor vidt det nu kan gå?

For mig handler det ikke om, at man er lidt tyk og derfor "ikke må have børn", men om, at man kan blive SÅ STOR, at der er livsfarligt og man på et tidspunkt ikke vil kunne være der for sine børn.

Ikke at jeg skal fortælle dig, hvad du skal mene Men jeg synes det er værd at tænke over!

Anmeld

30. august 2012

Schonert

LMX skriver:

Jeg har stemt nej.

jeg ville sige jeg er over de 100 kg slev, men jeg har energi og kræfterne til at lege og underholde min søn. 

men et forælder par der ik kan gå op af 5- 7 træppe trin og skal have en stol og side på med det sammme så de kan få luft, så kan jeg ikke se hvordan de skulle have energi og kræfteren til at underholde et barn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.