Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Nettemor

LSM skriver:

Jo måske et lidt stort spring, men så alligevel ikke helt
Nu blev jeg uddannet i en forholdsvis ung alder var færdig som sosu-assistent som 20 årig så har faktisk snart været uddannet i 3 år.

Er faktisk rigtig glad for mit arbejde, men jeg har lidt svært ved at se mig selv resten af mit arbejdsliv at skulle arbejde hver 2. weekend samt mange af hellig dagene især nu når jeg har fået en søn.

Har dog også overvejet socialrådgiver

Ja norske skovkatte er bare rigtig fine

Og tak tak, du kan da lige få et billede af katten og et af lille benjamin

Kan godt forstå du gerne vil have en videre uddannelse når du ikke kan se dig i det de næste mange år..

nårh nogle gode billeder!

Elsker Benjamins ansigtsudtryk.. Han ser ud til han tænker: 'Nu tager hun sgu billeder af mig igen!'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Nettemor

wmillapigenw skriver:

hehe det glemte jeg vist at skrive, nej faren til mit barn ser ham hver onsdag & det her er en ny kæreste jeg har været sammen med næsten 2 måneder

den er også lang engang imellem, glæder mig til at starte på uddannelse!

& sosu hjælperen og så tror jeg at jeg tager assisten bagefter

Hehe eller også er jeg bare mere nysgerrig end godt er

Jamen det bliver da spændende at følge med i hvad der sker på uddannelses fronten

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

Emmamusen2010 skriver:

Jeg hedder Anita, er næsten 34 år  Jeg bor sammen med min dejlige kæreste Carsten på snart 40 år, og vores to børn. Emma på 2 og Tobias på 7 mdr. Vi bor i Langeskov på Fyn på en dejlig gård. Vi har en lille fræk kat og en dejlig rottweiler dreng Dexter som tager meget af vores fritid, da vi træner meget med ham  Er uddannet butiksassistent, men håber på at kunne komme igang med en ny uddannelse efter min barsel, skal bare lige finde ud af hvad det skal være

Har du ingen ide om hvad retning du vil i mht uddannelse?

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

Lone Jakobsen skriver:

tænkte nok at der stadig var nogen der huskede det gamle navn

ja det er bare det bedste job der findes

Anmeld

27. august 2012

LineSchack

Nettemor skriver:

Tillykke med din fødselsdag på mandag

Venner skal du da helt sikkert nok finde dig Det tager tid når man flytter..

Trist at du skal kæmpe med faren til dit barn Håber det går som det skal

tusind tak, ja det har d helt ret i.  det dkal det skam nok. tak 

Anmeld

27. august 2012

Krussedulle

Nettemor skriver:

Uanset om det er fordi I har været heldige eller om I har gjort det på den helt rigtige måde eller hvad det ellers kan være er det da super fedt!

Meget!

Det er super dejligt at de er så tætte, selvom der er knap 4 år mellem nr 1 og 2

Jeg praler med, at det dr fordi de ligner mig, af sind, og deres far af udseende

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

Krussedulle skriver:

Meget!

Det er super dejligt at de er så tætte, selvom der er knap 4 år mellem nr 1 og 2

Jeg praler med, at det er fordi de ligner mig, af sind, og deres far af udseende

Anmeld

27. august 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

årrrrh JAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Det kunne være mega hygsomt! Det må vi have Stine med på

Det bliver spændende at se hvad du kaster dig ud i af uddannelse

Lyder godt. Ja, kunne være rigtig hyggeligt og jeg tænkte at vi i hvert fald heller ikke bor sådan voldsomt langt væk fra hinanden, havde også tænkt at invitere Giraffen, men hun bor godt nok i Århus. Men derfor kunne det jo godt være hun havde lyst.

Jah det bliver nok ikke noget videregående for mig, jeg har det godt med det kreative og hjemmelivet, jeg vil dog bare gerne have lidt papir på det jeg kan.

Har også en drøm om at tage udd. til gestalt terapeut, men det ligger vidst nogen år ude i fremtiden, if ever.

Anmeld

27. august 2012

Mettefpigen

Nettemor skriver:

Nej det var også det jeg tænkte at det da umuligt kunne være nemt at få til at gå op..

Men det er jo bare fint du har mulighed for ikke at skulle have en masse aftenvagter..

Nej det er sku svært nok i forvejen..... Man ser sku aldrig hinanden....

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

Nettemor skriver:

Det bliver spændende med uddannelse

(ved godt hvad dit gamle nick er/var)

Mmm... 

GLÆDER mig så meget til at komme igang.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.