Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

wmillapigenw

Nettemor skriver:

Er det din kæreste der er far til din søn?

Kunne godt forestille mig tiden kan blive lang når man bor alene..

Hvilken uddannelse skal du igang med

hehe det glemte jeg vist at skrive, nej faren til mit barn ser ham hver onsdag & det her er en ny kæreste jeg har været sammen med næsten 2 måneder

den er også lang engang imellem, glæder mig til at starte på uddannelse!

& sosu hjælperen og så tror jeg at jeg tager assisten bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Emmamusen2010

Jeg hedder Anita, er næsten 34 år  Jeg bor sammen med min dejlige kæreste Carsten på snart 40 år, og vores to børn. Emma på 2 og Tobias på 7 mdr. Vi bor i Langeskov på Fyn på en dejlig gård. Vi har en lille fræk kat og en dejlig rottweiler dreng Dexter som tager meget af vores fritid, da vi træner meget med ham  Er uddannet butiksassistent, men håber på at kunne komme igang med en ny uddannelse efter min barsel, skal bare lige finde ud af hvad det skal være

Anmeld

27. august 2012

Lone Jakobsen

Nettemor skriver:

Jeg kan faktisk godt huske dit tidligere brugernavn Havde bare ingen anelse om at det var dig

Det må være hyggeligt at være dagplejer Især når du åbenlyst godt kan lide børn

tænkte nok at der stadig var nogen der huskede det gamle navn

ja det er bare det bedste job der findes

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

M (: skriver:

Er hun stadig aktiv sygeplejerske? (:

Nej det er hun faktisk ikke.. Hun blev afdelingsleder (eller hvad det hedder) For nogle år tilbage.. Og så da hun havde været det nogle år trængte hun til at prøve noget nyt og blev visitator

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

KarinaBF skriver:

Ja det er det jo nok

Nej der er ikke nogen senfølger de følger deres alder ligesom de skal

hvis man ikke ved det kan man hverken se eller mærke de er for tidlig fødte mange er meget overrasket når de hører at Christian er fortidlig født og var så lille det kan man overhovedet ikke se han følger ligeså godt med som hans jævnaldrende

Christine er stadig en lille spirevip 1 år og 7 måneder hun vejer ca 10 kg og måler 75 cm men er noget så glad og en ballademager hun er helt perfekt skal jo lige siges at jeg er ikke selv særlig høj (160 cm) og min mor er mindre end mig så pigerne er ikke høje i min familie og min mand er ikke mere end ca 176 cm !

så det er bare dejligt

Det var da super lækkert at der ikke er nogle senfølger. Og mega heldigt

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

ja det kan godt være hårdt, især når der sidder lejere i det ene som kan have akut behov for hjælp til noget..
Han er hjemme for det meste, men har da dage hvor han slet ikke kommer hjem, han kører for det meste i området, men får da ture til både sjælland osv..
om han kommer hjem kommer jo an på om han kan nå det på sin køretid..

jeg skal have HGS på et åbent læringscenter, så mit forløb er drejet fuldstændig til mig, og jeg skal følge det alene, jeg får altså ikke undervisning, men kan selvfølgelig hive fat i en underviser hvis der er behov for det..

Ja det er jo det med alle de køre/ hviletider der skal overholdes.. Men bare I kan få det til at hænge sammen så går det jo nok

Det lyder da godt med det HGS forløb..

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

Solstrålebørn skriver:

Jeg hedder DM (snart 28 år) , bor sammen med kæresten i midtjylland sammen med vores 2 børn LM og JM... 

Kæresten arbejder på møbelfabrik som plukker... Jeg selv skal starte på udd. sosu hjælper om en uge...  

Er en gammel bruger bare under nyt nick... 

Det bliver spændende med uddannelse

(ved godt hvad dit gamle nick er/var)

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

Krussedulle skriver:

Vi har forsøgt at forberede dem på at der ville komme en lillebror

Vores den ældste har ALDRIG været jaloux! og så tror jeg bare at vi sørger for at lave noget med dem enkeltvis også!

Vores mellemste, Storm elsker sin lillebror og er så kærlig overfor ham og han elsker at have en større bror, de tumler og leger rigtig godt sammen

Vi er måske bare heldige?! Men det er så fantastisk!

Uanset om det er fordi I har været heldige eller om I har gjort det på den helt rigtige måde eller hvad det ellers kan være er det da super fedt!

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

Mettefpigen skriver:

Nej det er desværre ikk muligt når kæresten har aften og natarbejde... Så arbejder til kl 17.... Men de dage hvor han har fri har jeg mulighed for at arbejde aften....

Nej det var også det jeg tænkte at det da umuligt kunne være nemt at få til at gå op..

Men det er jo bare fint du har mulighed for ikke at skulle have en masse aftenvagter..

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Hehe.. nej, det er faktisk den stik modsatte vej på. Men det er stadig ikke langt fra Viborg.

Nu du nævner det så har jeg faktisk overvejet at nogen af os kreative skulle mødes, tænker på blandt andet Stine også, hvis i kunne have lyst? men ville sende en privatbesked på et tidspunkt. Kunne være meget sjovt med en kreadag.

Jeg har taget grundforløbet til kok og overvejede at tage grundforløb til konditor nu hvor jeg har kastet mig ud i kagefaget. - men der er nogen forskellige personlige årsager til at jeg har valgt at tage det er praktik forløb.

Haha, ja, det glæder jeg mig egentlig også til.. er spændt på om jeg kan lave noget der ser ordentligt ud.

årrrrh JAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Det kunne være mega hygsomt! Det må vi have Stine med på

Det bliver spændende at se hvad du kaster dig ud i af uddannelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.