Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

mortilnoahogmelina

NÅ jeg vil os være med

Jeg hedder Pernille , jeg er 22 lidt endnu 23 om halvanden uge ..
Jeg bor imellem kalundborg og holbæk , sammen med min forlovede morten på 24.
Sammen har vi Noah på 20 måneder , en dreng med så meget krudt bag i at det halve kunne være nok ind imellem
UDover det så venter vi en lille baby med termin slut oktober , så der vil være 22 måneder imellem vores børn , vi har ikke offentlig gjort kønnet den her gang , så det må i vente med at høre til jeg har født

Jeg tror ikke jeg er særlig kendt her inde , jeg læser dog med dagligt og kommentere os på de ting jeg ved og når tiden lige er der ..

Jeg går pt hjemme , da jeg blev arbejdsløs slut april da jeg blev færdig udd som butiksassistent i toys r us i fields ..

Min forlovede arbejder som entreprenører ..

Ja udover det ved jeg ikke hvad jeg skal sige , jeg glæder mig sindsyg til at blive mor til endnu en skøn baby , men samtidig er jeg os lidt nervøs , meget naturligt vel .
DEt bliver nok den sidste i børne flokken , hvem ved men pt så kan min krop i hvertfald ikke holde til flere graviditeter desværre ,.
MEn det passer vidst os kæresten fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Deaktiveret profil

Jeg vil også!. 

Jeg er en ung pige på 20 år, som er gravid med vores første barn, jeg er sat til den 4 oktober, så der er ikke længe til lille pigen kommer ud! Jeg er forlovede med min fantastiske kæreste Daniel, som jeg har været sammen med i snart 6 år, vi har været igennem utrolig meget i vores forhold, som jeg aldrig har troet vi ville kunne komme igennem, men det gjorde vi. Det var aldrig meningen at vi skulle være kærester, men vi kunne ikke holde os fra hinanden!

Vi bor på vestsjælland, hvor begge vores familier også er bosat, så det er dejligt!