Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

mortilnoahogmelina

NÅ jeg vil os være med

Jeg hedder Pernille , jeg er 22 lidt endnu 23 om halvanden uge ..
Jeg bor imellem kalundborg og holbæk , sammen med min forlovede morten på 24.
Sammen har vi Noah på 20 måneder , en dreng med så meget krudt bag i at det halve kunne være nok ind imellem
UDover det så venter vi en lille baby med termin slut oktober , så der vil være 22 måneder imellem vores børn , vi har ikke offentlig gjort kønnet den her gang , så det må i vente med at høre til jeg har født

Jeg tror ikke jeg er særlig kendt her inde , jeg læser dog med dagligt og kommentere os på de ting jeg ved og når tiden lige er der ..

Jeg går pt hjemme , da jeg blev arbejdsløs slut april da jeg blev færdig udd som butiksassistent i toys r us i fields ..

Min forlovede arbejder som entreprenører ..

Ja udover det ved jeg ikke hvad jeg skal sige , jeg glæder mig sindsyg til at blive mor til endnu en skøn baby , men samtidig er jeg os lidt nervøs , meget naturligt vel .
DEt bliver nok den sidste i børne flokken , hvem ved men pt så kan min krop i hvertfald ikke holde til flere graviditeter desværre ,.
MEn det passer vidst os kæresten fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Deaktiveret profil

Jeg vil også!. 

Jeg er en ung pige på 20 år, som er gravid med vores første barn, jeg er sat til den 4 oktober, så der er ikke længe til lille pigen kommer ud! Jeg er forlovede med min fantastiske kæreste Daniel, som jeg har været sammen med i snart 6 år, vi har været igennem utrolig meget i vores forhold, som jeg aldrig har troet vi ville kunne komme igennem, men det gjorde vi. Det var aldrig meningen at vi skulle være kærester, men vi kunne ikke holde os fra hinanden!

Vi bor på vestsjælland, hvor begge vores familier også er bosat, så det er dejligt!

Jeg er typen der er utrolig gavmild, åben og hjælpsom. Jeg tænker sjældent på mig selv og mine behov, og ender altid med at jeg på nogle tidspunkter falder sammen, og må græde for at komme op på hesten igen. Jeg er utrolig glad for at være medlem herinde, da jeg syntes i alle er noget så dejlige, jeg har valgt at forblive en smule anonym stadig på min profil, da jeg har svært ved at åbne helt op, i frygt for at blive såret.. Jeg bruger denne side til at komme ud med mine frustrationer, medvirke til debatter og hjælpe folk med de ting folk har brug for at vide!

Jeg har ingen venner herinde endnu, men det ville være vildt dejligt med nogen at skrive med, så skriv endelig til mig! - Jeg keder mig så meget for tiden, inden vores lille pige kommer ud!

Anmeld

28. august 2012

Fine_007

god idé 

Jeg hedder Josephine, er 26 år ung (lidt endnu), bor på Nørrebro i København med min dejlige kæreste på 28. 

Jeg er nok en af "nyere" hoveder herinde - har været medlem siden maj måned i år.. i juni fandt jeg så ud af, at jeg skal være mor til en lille fis for første gang, og hold da op, hvor har jeg bare opsporet mange gode råd på siden her!!  Tak, for det piger

Kan næsten ikke vente til februar måned, hvor vores lille nullermand forhåbentligt melder sin ankomst!! Indtil da hygger jeg med at færdiggøre min kandidat i klassisk arkæologi 

Anmeld

28. august 2012

FrkZier

Nettemor skriver:

Det lyder spændende med det uddannelse

Håber da det går bedre med dig og kæresten?

det håber jeg da også det kommer til at være

mange tak, det går bestemt fremad, så det rigtig dejligt!

Anmeld

28. august 2012

Nea85

Nettemor skriver:

Lige præcis!

Jeg er også bare ved at få spat. Jeg blev gravid sommeren '09. Og kunne derfor ikke forsætte med mit daværende arbejde.. Havde så lidt timer på en grill for at holde mig igang. Men blev sygemeldt december '09.
Fødte marts '10 og gik på barsel indtil februar '11. Siden da har jeg så gået ledig kun afbrudt af lidt kurser osv..

Du skal da endelig dele

Åh, så kender du også alt til det!
Hvad er du uddannet som, og er det nærmest bare umuligt i din branche at få arbejde?

Jeg var jo til samtale i sidste uge, og jeg fik sørme jobbet!!!! (det er godtnok kun et barselsvikariat for et år, men det er er job!)

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Lyder godt. Ja, kunne være rigtig hyggeligt og jeg tænkte at vi i hvert fald heller ikke bor sådan voldsomt langt væk fra hinanden, havde også tænkt at invitere Giraffen, men hun bor godt nok i Århus. Men derfor kunne det jo godt være hun havde lyst.

Jah det bliver nok ikke noget videregående for mig, jeg har det godt med det kreative og hjemmelivet, jeg vil dog bare gerne have lidt papir på det jeg kan.

Har også en drøm om at tage udd. til gestalt terapeut, men det ligger vidst nogen år ude i fremtiden, if ever.

Ja vi må da helt klart lige finde på noget en dag!

Forstår dig SÅ godt! Der er også maaaange fede uddannelser men jeg magter ikke maaange år på skolebækken. Eller jo det kunne jeg nok godt men magter ikke mange år på SU

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Mettefpigen skriver:

Nej det er sku svært nok i forvejen..... Man ser sku aldrig hinanden....

Nej det er godt nok ikke meget man når at være sammen når begge er afsted hver dag..

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Solstrålebørn skriver:

Mmm... 

GLÆDER mig så meget til at komme igang.... 

du må opdatere os om hvordan det går

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Mortil2tiloktober skriver:

NÅ jeg vil os være med

Jeg hedder Pernille , jeg er 22 lidt endnu 23 om halvanden uge ..
Jeg bor imellem kalundborg og holbæk , sammen med min forlovede morten på 24.
Sammen har vi Noah på 20 måneder , en dreng med så meget krudt bag i at det halve kunne være nok ind imellem
UDover det så venter vi en lille baby med termin slut oktober , så der vil være 22 måneder imellem vores børn , vi har ikke offentlig gjort kønnet den her gang , så det må i vente med at høre til jeg har født

Jeg tror ikke jeg er særlig kendt her inde , jeg læser dog med dagligt og kommentere os på de ting jeg ved og når tiden lige er der ..

Jeg går pt hjemme , da jeg blev arbejdsløs slut april da jeg blev færdig udd som butiksassistent i toys r us i fields ..

Min forlovede arbejder som entreprenører ..

Ja udover det ved jeg ikke hvad jeg skal sige , jeg glæder mig sindsyg til at blive mor til endnu en skøn baby , men samtidig er jeg os lidt nervøs , meget naturligt vel .
DEt bliver nok den sidste i børne flokken , hvem ved men pt så kan min krop i hvertfald ikke holde til flere graviditeter desværre ,.
MEn det passer vidst os kæresten fint

Jeg kan godt genkende dig Men har du ikke heddet noget med Pernille før?

Tillykke med din snarlige fødselsdag

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Jeg vil også!. 

Jeg er en ung pige på 20 år, som er gravid med vores første barn, jeg er sat til den 4 oktober, så der er ikke længe til lille pigen kommer ud! Jeg er forlovede med min fantastiske kæreste Daniel, som jeg har været sammen med i snart 6 år, vi har været igennem utrolig meget i vores forhold, som jeg aldrig har troet vi ville kunne komme igennem, men det gjorde vi. Det var aldrig meningen at vi skulle være kærester, men vi kunne ikke holde os fra hinanden!

Vi bor på vestsjælland, hvor begge vores familier også er bosat, så det er dejligt!

Jeg er typen der er utrolig gavmild, åben og hjælpsom. Jeg tænker sjældent på mig selv og mine behov, og ender altid med at jeg på nogle tidspunkter falder sammen, og må græde for at komme op på hesten igen. Jeg er utrolig glad for at være medlem herinde, da jeg syntes i alle er noget så dejlige, jeg har valgt at forblive en smule anonym stadig på min profil, da jeg har svært ved at åbne helt op, i frygt for at blive såret.. Jeg bruger denne side til at komme ud med mine frustrationer, medvirke til debatter og hjælpe folk med de ting folk har brug for at vide!

Jeg har ingen venner herinde endnu, men det ville være vildt dejligt med nogen at skrive med, så skriv endelig til mig! - Jeg keder mig så meget for tiden, inden vores lille pige kommer ud!

Dejligt du vil være med

Tillykke med bebsen i maven!

Det kunne da godt lyde til at I er :meant to be!

Jamen det er jo bare at skrive til nogen du følger du klikker med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.