Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Eliza

Nettemor skriver:

Hehe og så skriver hun på en fantastisk måde!

Og hækler fine (omend store) ugler

Rimelig godt klaret med det der rygestop

Godt billed

hov ja nu jeg har dig med det der ugle noget.. hvis jeg kaster mig ud i endnu en af de små ugler ( mindre end den sidste ihvertfald ) hva skal jeg så gi den at spise? 

Den store blev jo tvangs fodret med engangs vaskeklude.. ( var jo li hva der var ved hånden..) men hva pokker spiser sådan nogle hæklede dyr?? 

og tak for skulderklappet, med min rygning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Nettemor

Eliza skriver:

hov ja nu jeg har dig med det der ugle noget.. hvis jeg kaster mig ud i endnu en af de små ugler ( mindre end den sidste ihvertfald ) hva skal jeg så gi den at spise? 

Den store blev jo tvangs fodret med engangs vaskeklude.. ( var jo li hva der var ved hånden..) men hva pokker spiser sådan nogle hæklede dyr?? 

og tak for skulderklappet, med min rygning 

Jamen jeg plejer at tvangsfodre mine med pladevat! Eller bamsefyld /bamsevat. Hvad du nu lige kan få fat på. Du kan også gå i jysk og købe en af de billige puder og ødelægge og fodre den med fyldet..

Men ved de fleste hobby butikker kan du få sådan noget fodre.. Desværre fører de det ikke i vores dyrebutik

Anmeld

28. august 2012

Solstrålebørn

Nettemor skriver:

du må opdatere os om hvordan det går

Det kan du tro jeg nok skal... 

Lige nu tripper jeg for at min bil når at blive færdig til jeg skal i skole... Den bliver hentet lige om lidt og ryger på værksted... 

Vil være lidt træt af at jeg skal stresse rundt for at aflevere børnene og kæresten og så i skole og stresse hjem fra skole og hente dem allesammen igen... 

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Solstrålebørn skriver:

Det kan du tro jeg nok skal... 

Lige nu tripper jeg for at min bil når at blive færdig til jeg skal i skole... Den bliver hentet lige om lidt og ryger på værksted... 

Vil være lidt træt af at jeg skal stresse rundt for at aflevere børnene og kæresten og så i skole og stresse hjem fra skole og hente dem allesammen igen... 

Ja det ville være lidt surt. Det skal nok være hårdt nok at starte op uden det bøvl.. for at det går iorden!

Anmeld

28. august 2012

Solstrålebørn

Nettemor skriver:

Ja det ville være lidt surt. Det skal nok være hårdt nok at starte op uden det bøvl.. for at det går iorden!

Ja, tror også det bliver en smule hårdt at starte i skole igen... Det bliver herligt... 

Mekanikeren sagde at den måske kunne være færdig imorgen, hvis ikke den er det, så var det Søndag eller Mandag... 

Anmeld

28. august 2012

bonanza

Nettemor skriver:

Han skulle da næsten få arbejde på Nordsøen i stedet (self alt efter hvad han laver i Norge) Så ville han være lidt mere hjemme.

Man må da sige at I har fået børn tæt Er de så født i samme år også? Og var det et bevidst valg?

Ja de er tætte vi ville gerne ha nr 2 men dog ikk så hurtigt elsker at ha dem så tætte

Anmeld

29. august 2012

wmillapigenw

Nettemor skriver:

Hehe eller også er jeg bare mere nysgerrig end godt er

Jamen det bliver da spændende at følge med i hvad der sker på uddannelses fronten

det skal man jo også være for at finde ud af noget om andre

ja nu håber jeg at jeg kan lide den uddannelse når jeg først kommer igang ellers er jeg blank for hvad jeg skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.