Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

oerbaek

Nettemor skriver:

Roerbek

ahh ja du er vist langt foran, jeg må hellere tage mig lidt sammen og gi den gas så jeg kan vinde lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

B&J

Nettemor skriver:

Jeg kan også mærke at når jeg har gået hjemme længe så bliver mit humør dårligere og dårligere. Og jeg elsker at komme på kursus eller som nu i praktik.. Så sker der noget..

ja nemlig, men mit problem er også fordi de ikke får mig nye steder hen er jeg er så nervøs/bange...

lige så snart jeg sender en ansøgning  tænker jeg lad mig ikke få jobbet når jeg så får et afslag bliver jeg så ked af det oven i fordi det hele bare er så møg svært....

og jeg ved der er mange der søger lige det job men jaa det er så svært håber virkelig min psykolog kan sparke det ind i knolden på mig og hjælpe mig

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Jamen vi finder da lige ud af det.. Jeg skal i praktik de næste 4 uger og så håber jeg jo self på job bagefter.. Men hvis det ikke sker kan vi da finde en tid om dagen.. Ellers må det nok hellere være om aftenen Men det finder vi ud af..

Du siger bare til!! 

Håber da du får job efter de 4 uger. Det ville være dejligt! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

oerbaek skriver:

ahh ja du er vist langt foran, jeg må hellere tage mig lidt sammen og gi den gas så jeg kan vinde lidt

Jamen jeg synes ellers vi skiftes nogenlunde til at vinde Meeeen det er nu sjovest når jeg vinder

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

B&J skriver:

ja nemlig, men mit problem er også fordi de ikke får mig nye steder hen er jeg er så nervøs/bange...

lige så snart jeg sender en ansøgning  tænker jeg lad mig ikke få jobbet når jeg så får et afslag bliver jeg så ked af det oven i fordi det hele bare er så møg svært....

og jeg ved der er mange der søger lige det job men jaa det er så svært håber virkelig min psykolog kan sparke det ind i knolden på mig og hjælpe mig

Det må være træls at skulle slåsse med det ved siden af.. Synes selve jobsøgningen i sig selv er hård psykisk..

Du skal vist lige have et par ekstra af dem her

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Du siger bare til!! 

Håber da du får job efter de 4 uger. Det ville være dejligt! Vh stine

Det håber jeg virkelig også.. Det kunne bare være lækkert.. Det må da for pokker også snart være min tur

Anmeld

26. august 2012

Aabye

Nettemor skriver:

Ja det kan jeg godt se.. Men det skulle også gerne være en blanding af inde og ude.. Og først når vi kommer på landet så der ikke kommer en masse fremmede forbi hele tiden

Du skal også regne med at der bliver en smule mere pels pleje i at have den rendende ude.. Alt hænger fast i pelsen på dem.. Så for at du ikke ødelægger deres pels vil der blive en smule mere pleje i dem..

Men MCO er en helt fantastisk sjov kat.. De graver f.eks i vand.. Det gør de næsten alle sammen.. Jeg har sagligt vand i næsten hele mit køkken fordi den yngste partout SKAL grave og plaske i hundens vandskål.. Hun ligger så også oppe i den når hun drikker, så hun har begge poter i vandet imens.. De har mange finurligheder, absolut en sjov kat.. Så jeg synes også i skal have sådan et par.. :p Det er hankattene der bliver størst..
Sørg forresten for at købe en med tavle.. De fleste er neutraliserede fra de flytter hjemmefra, og så er man sikker på at man rent faktisk FÅR en MCO..

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Hey det er da okay det er jo netop en 'lær hinanden at kende' tråd

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Men meget bedre arbejdstider

Puha kan godt forstå det tager noget tid at vende sig til!

Jaaa  

Ja det tager tid .. 

Anmeld

26. august 2012

B&J

Nettemor skriver:

Det må være træls at skulle slåsse med det ved siden af.. Synes selve jobsøgningen i sig selv er hård psykisk..

Du skal vist lige have et par ekstra af dem her

Åhh mange tak du er bare SUPER FANTASTISK

ja det er ski super hårdt... men det hele skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.