Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Fine_007

Nettemor skriver:

Jamen kan du så blive arkæolog bagefter? Eller 'bare' en der er der og assistere /holde øje?

Ja kender det godt.. Havde også kun én veninde med barn da vi fik.. Men det gik

Yep, jeg blir en vaske ægte arkæolog, når jeg er færdig  der findes ikke nogen uddannelse for assisterende arkæologer. Jeg er dog mere boglig end fysisk, derfor stiler jeg efter en fremtid indenfor museums verden og ikke på felten for udgravninger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Nettemor

Fine_007 skriver:

Yep, jeg blir en vaske ægte arkæolog, når jeg er færdig  der findes ikke nogen uddannelse for assisterende arkæologer. Jeg er dog mere boglig end fysisk, derfor stiler jeg efter en fremtid indenfor museums verden og ikke på felten for udgravninger  

Men hvis man helst ville i feltet så var det den samme uddannelse???

Det er da fedt.. Det var faktisk en af mine drømmeuddannelser.. Men man kan vel kun tage den i KBH eller?

Og så tager det sikkert monster lang tid?

Anmeld

28. august 2012

Fine_007

Ja, det er præcis samme uddannelse. hvis man gerne vil arbejde i felten 

Jeg er super glad for min uddannelse, synes stadig det er det mest spændende jeg overhovedet kunne foretage mig.. men du har ret i at det tager sin tid! Bacheloren tager fire år i stedet for tre, da man bruger et år på at tage latin og oldgræsk på høj-niveau. Kandidaten tager to år. Så hvis man holder sig til den nominerede tid tager uddannelsen 6 år (7 er dog mere realistisk at regne med). 

Man kan faktisk os tage uddannelsen i Århus 

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Fine_007 skriver:

Ja, det er præcis samme uddannelse. hvis man gerne vil arbejde i felten 

Jeg er super glad for min uddannelse, synes stadig det er det mest spændende jeg overhovedet kunne foretage mig.. men du har ret i at det tager sin tid! Bacheloren tager fire år i stedet for tre, da man bruger et år på at tage latin og oldgræsk på høj-niveau. Kandidaten tager to år. Så hvis man holder sig til den nominerede tid tager uddannelsen 6 år (7 er dog mere realistisk at regne med). 

Man kan faktisk os tage uddannelsen i Århus 

Puha har desværre ikke råd til så lang tid på SU Ellers var det da klart noget for mig..

Men det er da super fedt Hvornår regner du med at være færdig?

Anmeld

28. august 2012

Nea85

Nettemor skriver:

DET kan jeg godt forstå. Det er da bare fantastisk.. Og hvad så om det kun er et vikariat. Det giver dig et ekstra år til at søge noget andet

Ja det er bare træls.. Men nu er jeg kommet i virksomheds praktik og håber da virkelig det fører noget med sig!

Ja, lige præcis. Jeg tror, også for dit vedkommende, at det gælder om at få foden indenfor det rigtige sted, så skal der nok komme noget godt ud af det

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Nea85 skriver:

Ja, lige præcis. Jeg tror, også for dit vedkommende, at det gælder om at få foden indenfor det rigtige sted, så skal der nok komme noget godt ud af det

Det håber jeg Knokler i hvert fald en hvis legmesdel ud af bukserne for at gøre et super godt indtryk Selv om det ikke er sikkert de kan bruge mig så kan det jo være de kender nogen der kender nogen

Anmeld

28. august 2012

Nea85

Nettemor skriver:

Det håber jeg Knokler i hvert fald en hvis legmesdel ud af bukserne for at gøre et super godt indtryk Selv om det ikke er sikkert de kan bruge mig så kan det jo være de kender nogen der kender nogen

Det er lige netop dét jeg tænker

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Nea85 skriver:

Det er lige netop dét jeg tænker

Så tager imod alle de  du kan undvære

Anmeld

28. august 2012

Nea85

Nettemor skriver:

Så tager imod alle de  du kan undvære

Jeg får ikke brug for dem foreløbig, så her kommer de

(Du må dog gerne gemme et par stykker, hvis jeg nu skulle komme til at få brug for dem )

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Nea85 skriver:

Jeg får ikke brug for dem foreløbig, så her kommer de

(Du må dog gerne gemme et par stykker, hvis jeg nu skulle komme til at få brug for dem )

Taaaark

Skal nok forsøge ikke at bruge dem alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.