Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Nettemor

Fine_007 skriver:

god idé 

Jeg hedder Josephine, er 26 år ung (lidt endnu), bor på Nørrebro i København med min dejlige kæreste på 28. 

Jeg er nok en af "nyere" hoveder herinde - har været medlem siden maj måned i år.. i juni fandt jeg så ud af, at jeg skal være mor til en lille fis for første gang, og hold da op, hvor har jeg bare opsporet mange gode råd på siden her!!  Tak, for det piger

Kan næsten ikke vente til februar måned, hvor vores lille nullermand forhåbentligt melder sin ankomst!! Indtil da hygger jeg med at færdiggøre min kandidat i klassisk arkæologi 

Tillykke med bebsen i maven

Dejligt at du har fundet svar på dine spørgsmål herinde

Klassisk arkæologi er det lidt ala historie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Nettemor

FrkZier skriver:

det håber jeg da også det kommer til at være

mange tak, det går bestemt fremad, så det rigtig dejligt!

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Nea85 skriver:

Åh, så kender du også alt til det!
Hvad er du uddannet som, og er det nærmest bare umuligt i din branche at få arbejde?

Jeg var jo til samtale i sidste uge, og jeg fik sørme jobbet!!!! (det er godtnok kun et barselsvikariat for et år, men det er er job!)

wuuuuhuuuuuuuuuuu

Tillykke!!! Hvor er det bare fedt fedt fedt for dig!

Jamen problemet er jeg ingen uddannelse har.. Forsøger at få plads som kontorelev så jeg kan få min uddannelse.. Men det er et nåleøje uden lige

Anmeld

28. august 2012

mortilnoahogmelina

Nettemor skriver:

Jeg kan godt genkende dig Men har du ikke heddet noget med Pernille før?

Tillykke med din snarlige fødselsdag

Jo det har jeg , jeg har heddet Pernille08

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Mortil2tiloktober skriver:

Jo det har jeg , jeg har heddet Pernille08

Hehe sejt! Mente det nok!

Anmeld

28. august 2012

Nea85

Nettemor skriver:

wuuuuhuuuuuuuuuuu

Tillykke!!! Hvor er det bare fedt fedt fedt for dig!

Jamen problemet er jeg ingen uddannelse har.. Forsøger at få plads som kontorelev så jeg kan få min uddannelse.. Men det er et nåleøje uden lige

Tusind tak! Jeg græd af glæde, da jeg læste mailen
Jeg startede på et kursus i går, som er ret spændende, og heldigvis kan jeg godt nå at gøre det færdigt, inden jeg starter - en rigtig win-win situation

Åh, ja, ved hvor svært det kan være at komme ind, har en veninde der står i samme situation som dig.. Men rigtig meget held og lykke!

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Nea85 skriver:

Tusind tak! Jeg græd af glæde, da jeg læste mailen
Jeg startede på et kursus i går, som er ret spændende, og heldigvis kan jeg godt nå at gøre det færdigt, inden jeg starter - en rigtig win-win situation

Åh, ja, ved hvor svært det kan være at komme ind, har en veninde der står i samme situation som dig.. Men rigtig meget held og lykke!

DET kan jeg godt forstå. Det er da bare fantastisk.. Og hvad så om det kun er et vikariat. Det giver dig et ekstra år til at søge noget andet

Ja det er bare træls.. Men nu er jeg kommet i virksomheds praktik og håber da virkelig det fører noget med sig!

Anmeld

28. august 2012

mortilnoahogmelina

Nettemor skriver:

Hehe sejt! Mente det nok!

Dejligt alligevel at blive genkendt .

Anmeld

28. august 2012

Fine_007

Nettemor skriver:

Tillykke med bebsen i maven

Dejligt at du har fundet svar på dine spørgsmål herinde

Klassisk arkæologi er det lidt ala historie?

Ja, det er virkelig dejligt - er den første i min vennekreds, der er med bebs, så føler mig ofte en smule lost.. 

Du har ret i at klassisk arkæologi minder meget om selve studiet historie  jeg beskæftiger mig bare med Grækenland og Italiens antikke historie og materielle levn, dvs., at det sådan en som mig, der f.eks. står for udgravningen af de antikke genstande og formidlingen af dem på museer.. jeg arbejder selv på Thorvaldsens museum, hvor jeg underviser børn i antik historie 

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Fine_007 skriver:

Ja, det er virkelig dejligt - er den første i min vennekreds, der er med bebs, så føler mig ofte en smule lost.. 

Du har ret i at klassisk arkæologi minder meget om selve studiet historie  jeg beskæftiger mig bare med Grækenland og Italiens antikke historie og materielle levn, dvs., at det sådan en som mig, der f.eks. står for udgravningen af de antikke genstande og formidlingen af dem på museer.. jeg arbejder selv på Thorvaldsens museum, hvor jeg underviser børn i antik historie 

Jamen kan du så blive arkæolog bagefter? Eller 'bare' en der er der og assistere /holde øje?

Ja kender det godt.. Havde også kun én veninde med barn da vi fik.. Men det gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.