Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

M (:

Nettemor skriver:

Hehe ja det er maaaaange år siden.. Hun blev udlært lige omkring hendes 20 års fødselsdag.. Og hun er 62 idag

Er hun stadig aktiv sygeplejerske? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

KarinaBF

Nettemor skriver:

Det forstår jeg godt ja

Men så er det jo også rimelig sandsynlig at du føder før

Hvordan har dine børn det idag? Nogle senfølger?

Ja det er det jo nok

Nej der er ikke nogen senfølger de følger deres alder ligesom de skal

hvis man ikke ved det kan man hverken se eller mærke de er for tidlig fødte mange er meget overrasket når de hører at Christian er fortidlig født og var så lille det kan man overhovedet ikke se han følger ligeså godt med som hans jævnaldrende

Christine er stadig en lille spirevip 1 år og 7 måneder hun vejer ca 10 kg og måler 75 cm men er noget så glad og en ballademager hun er helt perfekt skal jo lige siges at jeg er ikke selv særlig høj (160 cm) og min mor er mindre end mig så pigerne er ikke høje i min familie og min mand er ikke mere end ca 176 cm !

så det er bare dejligt

Anmeld

26. august 2012

LRJ

Nettemor skriver:

Super flot klaret med dit vægttab

Tror også jordemoder uddannelsen er fed.. Og så er det jo super 'praktisk' at du kan tage den i din hjemby

tak
ja det var en af grundende til at jeg flyttede tilbage til esbjerg har boet oppe ved kolding i 8 år

Anmeld

26. august 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Ja kunne forestille mig der var rigeligt at se til med 2 huse. Og især når manden ikke altid er hjemme i hverdagene.. (hvis han da er langturschauffør)

Kan godt forstå du har valgt at finde en anden vej frem når du ikke havde succes ved eksamnerne. Det er mega hårdt at gå med den over hovedet.
Tog selv HGS sidste år og det var rigtig godt..

ja det kan godt være hårdt, især når der sidder lejere i det ene som kan have akut behov for hjælp til noget..
Han er hjemme for det meste, men har da dage hvor han slet ikke kommer hjem, han kører for det meste i området, men får da ture til både sjælland osv..
om han kommer hjem kommer jo an på om han kan nå det på sin køretid..

jeg skal have HGS på et åbent læringscenter, så mit forløb er drejet fuldstændig til mig, og jeg skal følge det alene, jeg får altså ikke undervisning, men kan selvfølgelig hive fat i en underviser hvis der er behov for det..

Anmeld

26. august 2012

Solstrålebørn

Jeg hedder DM (snart 28 år) , bor sammen med kæresten i midtjylland sammen med vores 2 børn LM og JM... 

Kæresten arbejder på møbelfabrik som plukker... Jeg selv skal starte på udd. sosu hjælper om en uge...  

Er en gammel bruger bare under nyt nick... 

Anmeld

26. august 2012

Krussedulle

Nettemor skriver:

Ej hvor fantastisk! 

Har I gjort noget specielt for det eller er det bare kommet af sig selv?

Vi har forsøgt at forberede dem på at der ville komme en lillebror

Vores den ældste har ALDRIG været jaloux! og så tror jeg bare at vi sørger for at lave noget med dem enkeltvis også!

Vores mellemste, Storm elsker sin lillebror og er så kærlig overfor ham og han elsker at have en større bror, de tumler og leger rigtig godt sammen

Vi er måske bare heldige?! Men det er så fantastisk!

Anmeld

26. august 2012

Mettefpigen

Nettemor skriver:

Når du er tjener arbejder du så meget aften?

Årh et lækkert billed Hvor ser han dejlig ud

Nej det er desværre ikk muligt når kæresten har aften og natarbejde... Så arbejder til kl 17.... Men de dage hvor han har fri har jeg mulighed for at arbejde aften....

Anmeld

26. august 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

De 12 km uden fra Holstebro er det mod Viborg siden?

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvad har du heddet før (behøver self ikke svare hvis du ikke vil)

Årh den fantastiske Penny Hun er bare så lækker!

Det jeg har markeret med rødt er der hvor du faktisk beskriver mig!

Troede faktisk du var ved at uddanne dig til Kok? Var det ikke noget for dig alligevel eller?

Jeg glæder mig til at se dit hjemme produceret børnetøj

Hehe.. nej, det er faktisk den stik modsatte vej på. Men det er stadig ikke langt fra Viborg.

Nu du nævner det så har jeg faktisk overvejet at nogen af os kreative skulle mødes, tænker på blandt andet Stine også, hvis i kunne have lyst? men ville sende en privatbesked på et tidspunkt. Kunne være meget sjovt med en kreadag.

Jeg har taget grundforløbet til kok og overvejede at tage grundforløb til konditor nu hvor jeg har kastet mig ud i kagefaget. - men der er nogen forskellige personlige årsager til at jeg har valgt at tage det er praktik forløb.

Haha, ja, det glæder jeg mig egentlig også til.. er spændt på om jeg kan lave noget der ser ordentligt ud.

Anmeld

26. august 2012

Fidus

Nettemor skriver:

Det var mig der markerede det For at jeg ikke behøvede at skrive det..

Årh det bliver da lækkert at komme til MD scanning..

Ok vi glæder os også rigtig meget

Anmeld

27. august 2012

LSM

Åååårh Norske skovkatte er også bare SÅ fine

Det er da noget af et spring fra sosu til bioanalytiker, er det ikke?

Tillykke med den lille Benjamin

Jo måske et lidt stort spring, men så alligevel ikke helt
Nu blev jeg uddannet i en forholdsvis ung alder var færdig som sosu-assistent som 20 årig så har faktisk snart været uddannet i 3 år.

Er faktisk rigtig glad for mit arbejde, men jeg har lidt svært ved at se mig selv resten af mit arbejdsliv at skulle arbejde hver 2. weekend samt mange af hellig dagene især nu når jeg har fået en søn.

Har dog også overvejet socialrådgiver

Ja norske skovkatte er bare rigtig fine

Og tak tak, du kan da lige få et billede af katten og et af lille benjamin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.