Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Nettemor

Ka+Ma=Be skriver:

Ja bum bum! Efter "krisen" i 2008 gik det gevaldigt ned af bakke, men det er vist ved at blive godt igen Heldisvis

Det er da dejligt..

Håber du hurtigt finder noget efter du er færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

B&J

Nettemor skriver:

Har det på samme måde.. Men synes også at jeg i perioder ikke laver andet end at søge..  Det er til at blive sindsyg af..

Men nu skal jeg i 4 ugers praktik på et kontor.. Det glæder jeg mig mega meget til.. Bliver godt at komme lidt hjemmefra!

jaa man bliver sku sindsyg..

og ja også der for jeg elsker det jeg laver jeg søger jobs mens jeg er i praktik.

Så jeg arbejder jo og ikke bare sidder hjemme det elsker jeg elsker at være omkring kunderne hverdag

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Iiihhh, jamen gør da endelig det

Tak for  

Det gør jeg da lige

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Det finder vi lige ud af så Men helst en hverdags aften eller hvordan?

Ja helst en hverdag, men det ka feks også sagtens være først på dagen, altså sådan omkring middag! Konen går hjemme, så plejer bare at aftale en dag + kl der passer godt ind i mine planer. ku være rigtig hyggeligt at mødes! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

merle2010 skriver:

hey

jeg hedder Diana og er 26 år og bor sammen med min forlovede kasper i grænge på lolland i et lille dejligt hus

vi har været sammen i 4 år

kasper har 2 vidunderlige unger på 6 år julian og anastazia fra et tidligere forhold... vi har de 2 store hver anden uge...

sammen har vi merle på 2 år og marius på 2 mdr

vi har en lille fræk pomeranian hund der hedder Emma...

jeg blev færdig som pædagog i 2011 og har gået ledig, har nu barsel.. kasper er uddannet chauffør, men arbejder nu som pædagogmedhjælper...

jeg går til gospelsang i min fritid og spiller og synger i et band...

ellers går jeg til babysalmesang med marius og hygger herhjemme...

jeg har været på baby.dk i snart 3 år....

det var lidt om os

et billede af vores elskede børn og hund

Fantastisk billed

Kører det godt med de store børn og samvær? Mener at kunne huske der har været lidt bøvl?

Eeeeej GOSPEL Hvor fantastisk.. Har ikke en tone i livet men har været med til at synge gospel et par gange og har i en periode synget i kor..  Man bliver bare i så fantastisk godt humør!!

Anmeld

26. august 2012

oerbaek

Nettemor skriver:

Smart

(tæver dig for vildt i wordfeud )

hey jeg har ikke lige min fon ved min side men hvad hedder du i word??? jeg spiller vist med et par stykker her inde fra 

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

isabellasmor skriver:

Ja det er så skønt  

Er selv vokset op med den race, og det er bare en virkelig skøn familiehund, så hvi vi sq have hund skulle det være sådan en 

Så var det dejligt at det kunne lade sig gøre

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

B&J skriver:

jaa man bliver sku sindsyg..

og ja også der for jeg elsker det jeg laver jeg søger jobs mens jeg er i praktik.

Så jeg arbejder jo og ikke bare sidder hjemme det elsker jeg elsker at være omkring kunderne hverdag

Jeg kan også mærke at når jeg har gået hjemme længe så bliver mit humør dårligere og dårligere. Og jeg elsker at komme på kursus eller som nu i praktik.. Så sker der noget..

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja helst en hverdag, men det ka feks også sagtens være først på dagen, altså sådan omkring middag! Konen går hjemme, så plejer bare at aftale en dag + kl der passer godt ind i mine planer. ku være rigtig hyggeligt at mødes! Vh stine

Jamen vi finder da lige ud af det.. Jeg skal i praktik de næste 4 uger og så håber jeg jo self på job bagefter.. Men hvis det ikke sker kan vi da finde en tid om dagen.. Ellers må det nok hellere være om aftenen Men det finder vi ud af..

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

oerbaek skriver:

hey jeg har ikke lige min fon ved min side men hvad hedder du i word??? jeg spiller vist med et par stykker her inde fra 

Roerbek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.