Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Nettemor

4kløver skriver:

De store piger sover samme. Nicklas har sit ejet. De små sover hos mig /os (manden er på nat) så lige så snart den store flytter får pigen vores og vi flytter ind på deres (de har sove værelset) de små sover kun på værelset de har legetøj i stuen. Vi bor med 1sal så vil helst ikke ha Xenya op og ned af trapperne.

Ja kan godt se der skal ligt logistik til

Vi har også soveværelser på første sal.. Sebastian går godt nok selv op og ned men ikke i løbet af dagen.. Det eneste der er på han værelse er nærmest sengen.. Der er dog en lille smule legetøj til når mor og far gerne vil trække den liiiige 5 min mere om morgenen i weekenden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

Babymor2010 skriver:

Ja der dukker noget op indimellem, så sender jeg en ansøgning afsted - har da søgt 3 jobs efter jeg kom tilbage fra barsel i sep. sidste år, men intet der har givet pote - endnu  Jeg er overbevist om at det er fordi det rigtige job venter på mig 

Haha hun er sørme også fræk! Ojjj vi får afprøvet lidt tålmodighed herhjemme 

Det er vist også den rigtig instilling at have

Puha ja det gør vi godt nok også her.. Men heldigvis meget i perioder.. så er der nogle rigtig gode perioder men så tilgengæld også nogle perioder der VIRKELIG trækker tænder ud

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Jeg blev udlært i februar 09 Hvor er du udlært henne ?

(Til TS beklager sidespringet, er bare lige nysgerrig )

Hey det er da okay det er jo netop en 'lær hinanden at kende' tråd

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

oerbaek skriver:

jeg vil sige at pædagogisk assistent er en mellem ting mellem pædagog og medhjælper da man får en del pædagogisk viden og en del teorier under uddannelsen, så man har en uddannelse med sig i stedet for at komme direkte fra "gaden" , hvis man kan sige det sådan , som megshjælperen kan. 

Smart

(tæver dig for vildt i wordfeud )

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Nixen bixen .. Butik.. Kontor er for stille for mig. Selvom jeg tror det ville være bedre for mig og min sygdom .. 

ja man lærer i hvert fald at ligge det lidt til siden.. Og at prøve at acceptere det. Men det er sku skide svært .. Det forfølger en, med diverse medicin, lægetjek, fysioterapeuter osv osv . 

Men meget bedre arbejdstider

Puha kan godt forstå det tager noget tid at vende sig til!

Anmeld

26. august 2012

isabellasmor

Nettemor skriver:

Ej hvor dejligt I har mulighed for at du tager et år mere hjemme..

Årh det er bare en søøød hunderace..

Ja det er så skønt  

Er selv vokset op med den race, og det er bare en virkelig skøn familiehund, så hvi vi sq have hund skulle det være sådan en 

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Det lyder som en god plan!  Vh stine

Det finder vi lige ud af så Men helst en hverdags aften eller hvordan?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

M (: skriver:

Hahaha, det er da vist et par dage siden

Hehe ja det er maaaaange år siden.. Hun blev udlært lige omkring hendes 20 års fødselsdag.. Og hun er 62 idag

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Nymark89 skriver:

Fleksjob betyder jeg arbejder nedsat tid, pga sygdom.

Eller vil sige hvis jeg havde et arbejde, ville jeg arbejde det jeg kan holde til og så få løn får det min virksomhed vil ansætte mig til.

Nåååh ja.. Det vidste jeg egentlig godt.. Men det er da smart at du har mulighed for det.. Når der altså er arbejde..

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

KarinaBF skriver:

jeg ved det heller ikke med sikkerhed men jeg har med begge de første født før tid !

Christian (2008) født ved akutkejsersnit grundet jeg havde svangerskabsforgiftning (blev indlagt ca 2 uger inden kejsersnit) og han voksede ikke i maven jeg blev sat igang men anden pillede nåede ikke op da jeg fik en lille ve som han ikke kunne klare hans hjerte lyd faldt dragtisk og han kunne næste ikke få den op igen han var 1865 g. og 46 cm (ca. 1 måned før termin)

Christine (2011) født almindelig men blev sat igang i uge 38 efter indlæggelse med for højt blodtryk og hun vejede ikke mere end 2400 g og 47 cm

Jeg bliver denne gang holdt virkelig øje med og tager mit blodtryk 3 gange om ugen 3 gange om dagen render til ekstra scanninger, snak med læger på sygehus og kontroller ved jordmor og egen læge men de mener alle at jeg er i stor risiko for at igen få forhøjet blodtryk og så bliver jeg igen sat igen omkring uge 38

blev lidt langt men håber du forstår

Det forstår jeg godt ja

Men så er det jo også rimelig sandsynlig at du føder før

Hvordan har dine børn det idag? Nogle senfølger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.