Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

KarinaBF

Nettemor skriver:

HVorfor er du sikker på du føder før?

Ja det er jo nærmest umuligt at få arbejde som gravid.. Men vel egentlig forståeligt nok når der er så mange andre de kan vælge.. Men det er da dejligt din mand i det mindste har noget at se til

Årh sådan en bænk har min far også.. Med special inskription.. De er lidt hyggelige..

jeg ved det heller ikke med sikkerhed men jeg har med begge de første født før tid !

Christian (2008) født ved akutkejsersnit grundet jeg havde svangerskabsforgiftning (blev indlagt ca 2 uger inden kejsersnit) og han voksede ikke i maven jeg blev sat igang men anden pillede nåede ikke op da jeg fik en lille ve som han ikke kunne klare hans hjerte lyd faldt dragtisk og han kunne næste ikke få den op igen han var 1865 g. og 46 cm (ca. 1 måned før termin)

Christine (2011) født almindelig men blev sat igang i uge 38 efter indlæggelse med for højt blodtryk og hun vejede ikke mere end 2400 g og 47 cm

Jeg bliver denne gang holdt virkelig øje med og tager mit blodtryk 3 gange om ugen 3 gange om dagen render til ekstra scanninger, snak med læger på sygehus og kontroller ved jordmor og egen læge men de mener alle at jeg er i stor risiko for at igen få forhøjet blodtryk og så bliver jeg igen sat igen omkring uge 38

blev lidt langt men håber du forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Ka+Ma=Be

Nettemor skriver:

Jamen det er nemlig det at der er kommet en masse nye.. Så det er ikke helt til at følge med.. Håber denne tråd hjælper lidt

Ja kunne godt foretille mig at det var lækkert at komme igang men samtidig mærkeligt.. Men det er da dejligt du kun har 5 mdr tilbage

Hvordan er det så at få arbejde i din branche?

Ja bum bum! Efter "krisen" i 2008 gik det gevaldigt ned af bakke, men det er vist ved at blive godt igen Heldisvis

Anmeld

26. august 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Det er heldigvis muligt at være lige så anonym som man ønsker det!
Har dog flere gange overvejet at anmode om dit venskab på face (har en fælles ven)

Håber snart at der er en lille bror/søster på vej

Iiihhh, jamen gør da endelig det

Tak for  

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Krussedulle skriver:

Ja det kan de!

Der er love über alles herhjemme

De er rigtig gode ved hinanden, det er SÅ dejligt!

Ej hvor fantastisk! 

Har I gjort noget specielt for det eller er det bare kommet af sig selv?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

LineSchack skriver:

Super go ide .

Jeg hedder Line og er 21 år fylder faktisk 22 på mandag, sikke da som tiden går. Jeg har min dejlige lille skønne datter Emma  på 5 måneder. Lige pt er jeg single ( og det nydes, sommetider ). Jeg er på barsel indtil januar og håber at kunne starte på sosu uddannelsen, her i Århus.. Jeg bor i en lille lejlighed i Lystrup, og gud hvor er det dog ensomt til tider men håber på at skabe mig en vennekreds på et tidspunkt... 

Jeg kæmper desværre lige pt med at vinde forældremyndigheden over min datter, så det lidt en hård kamp. Men mon ikk solen på et tidspunkt skinner lidt på mig

Tillykke med din fødselsdag på mandag

Venner skal du da helt sikkert nok finde dig Det tager tid når man flytter..

Trist at du skal kæmpe med faren til dit barn Håber det går som det skal

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Miss BananaHammock skriver:

Det meste står vist på min profil - men kan da lige skrive lidt her også

Jeg er 27år og bor i Horsens med min mand på 32. Vi blev gift for en måned siden. Elsker at kalde ham min mand!

Vi venter vores første barn til december. Det har taget os 3,5 år at blive gravide. (2 år selv, 3 IUI forsøg og 2 IVF forsøg.) Så det er længe ventet. Og nu er jeg ret utålmodig og vil bare gerne snart møde vores lille søn. Men prøver at nyde graviditeten trods utålmodigheden.

Jeg arbejder som leder i fitness branchen og min mand arbejder som webudvikler.

Vi har en lille west highland white terrier som er vores baby. Elvis hedder han.

Ja jeg har fulgt lidt med dig Både med dit bryllup men også med jeres kamp for barn..

Kan godt forstå du er utålmodig.. Du har jo haft en lang ventetid i forvejen

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

RikkeRasmussen skriver:

Haha.. lige præcis, godt nok bor vi ikke 7 km væk lige nu, men vi kan alligevel godt mærke at vi spare en del penge, fordi vi heller ikke bor så tæt på mere, + når man har en baby, så kan man ikke lige altid have tid til at smutte ned at købe hele tiden

Ja kunne godt forestille mig det stadig gør en forskel

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Hej hej :-D

Jeg hedder mette, er 23 år, bor i odense med min kæreste og bassemanden lukas på 1 år om en uge :-P ..... Jeg er uddannet tjener... Og kæmper lige pt med at hverdagen til at fungere med mit nye arb og mandens natarbejde..... Og her er set sidste nye billed af bassen <3

Når du er tjener arbejder du så meget aften?

Årh et lækkert billed Hvor ser han dejlig ud

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Gigl skriver:

Nå jamen jeg kan da også lige præsenterer mig så, når alle andre gør det

Jeg er 25 år og bor i Nørresundby sammen med min kæreste på 22 (snart 23) og min søn på 4 (snart 5) og vores missekat Mauritz . Jeg er gravid med nr 2 i uge 11, har termin d. 22. marts og vi glæder os. 

Jeg er pædagogstuderende, lige startet på 7. og sidste semester, så jeg ser frem til at være færdig til januar. Jeg er rigtig glad for det. 

Jeghar været medlem af Baby i et års tid nu, tror jeg (siden vi begyndte at snakke om hvornår projekt baby nr 2 skulle starte), men er først blevet aktiv indenfor det sidste halve år og jeg elsker at være her indtil videre. 

Grunden til jeg ikke har et ordentligt billede på som avatar, er at jeg i starten gerne ville sikre en smuule anonymitet - men det er fløjet sin vej  

Det er dejligt der er så mange der vil være med til at fortælle lidt om sig selv

Ja kender godt det der med anonymitet.. Startede også uden profil billed for der var da ingen der skulle genkende mig

Anmeld

26. august 2012

merle2010

hey

jeg hedder Diana og er 26 år og bor sammen med min forlovede kasper i grænge på lolland i et lille dejligt hus

vi har været sammen i 4 år

kasper har 2 vidunderlige unger på 6 år julian og anastazia fra et tidligere forhold... vi har de 2 store hver anden uge...

sammen har vi merle på 2 år og marius på 2 mdr

vi har en lille fræk pomeranian hund der hedder Emma...

jeg blev færdig som pædagog i 2011 og har gået ledig, har nu barsel.. kasper er uddannet chauffør, men arbejder nu som pædagogmedhjælper...

jeg går til gospelsang i min fritid og spiller og synger i et band...

ellers går jeg til babysalmesang med marius og hygger herhjemme...

jeg har været på baby.dk i snart 3 år....

det var lidt om os

et billede af vores elskede børn og hund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.